Kirish Roʻyxatdan oʻtish

Docx

  • Referatlar
  • Diplom ishlar
  • Boshqa
    • Slaydlar
    • Referatlar
    • Kurs ishlari
    • Diplom ishlar
    • Dissertatsiyalar
    • Dars ishlanmalar
    • Infografika
    • Kitoblar
    • Testlar

Dokument ma'lumotlari

Narxi 10000UZS
Hajmi 898.1KB
Xaridlar 0
Yuklab olingan sana 15 Noyabr 2024
Kengaytma docx
Bo'lim Dars ishlanmalar
Fan Algebra

Sotuvchi

Kobil Xoliqov

Ro'yxatga olish sanasi 09 Noyabr 2024

9 Sotish

10000 ichida qo‘shish va ayirish

Sotib olish
DARS
ISHLANMASIO‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI 
XALQ TA’LIMI VAZIRLIGI 
NAMANGAN VILOYATI 
XALQ TA’LIMI BOSHQARMASI
CHUST TUMAN XTB GA QARASHLI
27 -UMUMIY O`RTA TA’LIM MAKTABI
BOSHLANG`ICH SINF O`QITUVCHISI 
AKRAMOVA GAVHAR NING 
MATEMATIKA  FANIDAN
3-  SINFLAR UCHUN
BIR SOATLIK 
Chust tuman   Ushbu   ommalashtilayotgan   ish   tajribasi   DTS   asosida
yozilgan bo’lib, umumiy o’rta ta’lim maktablari boshlang’ich
sinf o’qituvchilari foydalanishlari mumkin.
Muallif: G.Akramova  27-maktab Boshlang’ich sinf
o’qituvchisi.
Taqrizchi: D.Raximova  27-maktab Boshlang’ich 
sinflar uslubiy birlashma rahbari
Taqrizchi: U.Mamatova  27-maktab Boshlang’ich sinf
o’qituvchisi
            Mazkur dars ishlanma maktab metod kengashning 2021
yil   ___   ___________dagi   ____-sonli   yig’ilish   bayonnomasida
muhokama   qilindi   va   maktab da   ommalashtirish   uchun   tavsiya
qilindi. Sana_____________________
Mavzu:     10000 ichida qo‘shish va ayirish   1 - 8 – misol  va
masalalar
Darsning   maqsadi:   ta`limiy:   1000 0   ichida   nomanfiy   butun
sonlar   ustida   qo‘sh   ish   va   ayirish   amallarini   og‘zaki   va
yozma baja rish   usullari   haqida bilim berish. Ijodiy fikrlashni
rivojlantiruvchi   mantiqiy   misollar,   boshqotirmalar,   rebuslar
bilan   ishlash   malakalarini   o`stirish.   T.k.1   sodda   fikrlarni
mantiqiy   izchillikda   ifodalay   olish;   matematikaga   oid
audiomatnni   tinglab,   videotasvirlarni   ko‘rib   tushunish,
tegishli munosabat bildira olish;   F.k.1.   sonlarni qo‘sh ish va
ko‘paytirish   jadvallaridan,   arifmetik   amallarning
algoritmlaridan   foydalangan   holda   10000   ichida   nomanfiy
butun sonlar ustida qo‘sh ish va ayirish amallarini og‘zaki va
yozma   bajara   oladi; Tarbiyaviy: Yurt   tinchligi,   xalq
farovonligi,   millatlararo   totuvlik,   diniy   bag’rikenglik
tushunchalarining   mazmunini   tushuntirish.   T.k.3.   o‘qituvchi
bilan   birgalikda   yo‘l   qo‘yilgan   xato   va   noaniqliklarni   topa
olish,   ularni   tuzata   olish;   T.k.4   boshqalar   fikrini   tinglab,
tushuna   olish,   agar   bu   fikrni   noto‘g‘ri   deb   hisoblasa,   o‘z
fikrini   himoya   qila   olish;     atrofdagilar   bilan   o‘zaro   muloqot
chog‘ida odob-axloq qoidalariga rioya qila olish va guruhda ishlay   olish;   Rivojlantiruvchi: Yangi   dars   texnologiyalari
orqali   o’quvchilardagi   fikriy   bog’liqlikni,   mantiq   va
xotiraning   rivojlanishiga   imkoniyat   yaratish,   qandaydir
muammoni   hal   qilishda   o’z   fikrini   ochiq   va   erkin   ifodalash
mahoratini   shakllantirish.   F.k.2.   o‘rganilgan   matematik
tushunchalar,   faktlar   va   algoritmlarni   o‘quv   vaziyatlarda
qo‘llay oladi va yangi bilimlar hosil qila oladi;
Darsning  turi: Yangi bilim beruvchi:
Darsning     metodi:   Suhbat,   mustaqil   ishlash,     bahs   -
munozara.
Darsning  jihozi:  Darslik, chizg'ich, mavzuga doir plakatlar.
Darsning  borishi:
I.   Tashkiliy     qism:   a)     Salomlashish;         b)     navbatchining
axboroti;     s)  sinf  tozaligini  nazorat  qilish.
II.   O`tgan     darsda     berilgan     topshiriqni     so`rab     ,
o`quvchilar  bilimini  baholash. Uy   vazifasini   tekshirish,   og'zaki   so'rov,   doskada   va   mustaqil
ravishda   misol,   masalalarni   yechish.   Uy   vazifalarining bajarilishi,   doskada   yoki   mustaqil   ravishda       misol,
masalalarni   yechishlariga  qarab   o'quvchilar baholanadi.
III.Yangi     mavzuning     bayoni:     1-misol.       Hisoblashlarni
tushuntiring. 
1) 4600 + 700 = 46 ta yuzlik + 7 ta yuzlik = 53 ta yuzlik = =
5300 ta birlik. 
                  Demak: 4600 + 700 = 5300. 
2) 5200 – 600 = 52 ta yuzlik – 6 ta yuzlik = 46 ta yuzlik = =
4600 ta birlik. 
                  Demak: 5200 – 600 = 4600
2–misol.     2300 + 3200 = 5500            3600 + 2400 = 6000
 2530 + 2740 = 5270         9800 – 4500  = 14300 7300 – 6400 = 13700
4720 – 3690 =8410
3-misol.       O‘zbekiston   Davlat   sirkiga   bir   kunda   1800   ta
tomoshabin   tashrif   buyurdi.   Umumiy   tomoshabinlar   uchun
ajratilgan   o‘rindiqlar   2500   ta   bo‘lsa,   yana   qancha
tomoshabin tashrif buyurishi mumkin?  
Yechish:  2500 – 1800 = 700                   Javob: 700 nafar.
4-misol.    x · 60 = 4200 + 1200                        20 · x = 2140 –
1860
      X · 60 = 3000 20 · x = 280
     X = 3000 : 60 x = 280 : 20
      X = 50 x = 14  IV.   Yangi     mavzuni     mustahkamlash.     5   –   misol.   Chizma
asosida masala tuzing va yeching:    
Yechish: 
 
I usul: 
                                                                                                   
5000 – 350 – 2100 = 2550
II usul.
5000   –   (   350   +
2100) = 2550
Javob: 2550 km.
6-misol.   Radiusi   2   cm   5   mm   bo‘lgan   doira   chizing.   Doira
ichida A va doira tashqarisida B, D nuqtalarni belgilang. V. Baholash.  Darsdagi  faol  ishtirokiga  qarab,   o’quvchilar
rag’batlantiriladi         va       dars       yakunida       ballar
umumlashtirilib    yakuniy  ballar  e’lon  qilinadi.
VI.Uyga  vazifa:   7 – 8 – misol va masala.

для начального класса

Sotib olish
  • O'xshash dokumentlar

  • Funksiya tushunchasi
  • Boshlang`ich funksiya va aniqmas integral
  • Makroiqtisodiyot test savollari
  • Iqtisodiy siyosatga kirish test savollari
  • Biznes test savollari

Xaridni tasdiqlang

Ha Yo'q

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Balansdan chiqarish bo'yicha ko'rsatmalar
  • Biz bilan aloqa
  • Saytdan foydalanish yuriqnomasi
  • Fayl yuklash yuriqnomasi
  • Русский