Kirish Roʻyxatdan oʻtish

Docx

  • Referatlar
  • Diplom ishlar
  • Boshqa
    • Slaydlar
    • Referatlar
    • Kurs ishlari
    • Diplom ishlar
    • Dissertatsiyalar
    • Dars ishlanmalar
    • Infografika
    • Kitoblar
    • Testlar

Dokument ma'lumotlari

Narxi 9000UZS
Hajmi 4.4MB
Xaridlar 1
Yuklab olingan sana 25 Mart 2024
Kengaytma pptx
Bo'lim Slaydlar
Fan Iqtisodiyot

Sotuvchi

ramziddin Muxammadov

Ro'yxatga olish sanasi 25 Mart 2024

80 Sotish

Ford motor kompaniyasi

Sotib olish
Ford   motor 
Kompaniyasi   Reja:
1. Yaralish  
tarixi
2. Dastlabki   yillardagi   ishlab   chiqarish   bilan   bog liqʻ   yutuqlar   va 
kamchiliklar
3. Ishlab   chiqarishning   jadallashuv   bosqichi
4. Henry   Ford   va   Fordlar   oilasi   boshqaruvi   davri Yaralish   tarixi
19-   asr   oxirlarida   sanoatda   ichki   yonuv   dvigateliga   bo lganʻ   talab   bor   edi   va   ayni   sharoitda   bunday 
uskunalar   qishloq   ho jaligi	
ʻ   va   boshqa   katta   mehnat   talab   qiluvchi   sohalarda   samarasiz   ekanligini    
bong   uruvchi   shaxslar   talaygina   edi.   Bu   davrlarda   asosan   bug’   trubinalariga   asoslangan   o ta	
ʻ   o gir	ʻ   va 
boshqaruvi   bir   muncha   qiyin   bo lgan	
ʻ   mashinalardan   foydalanilar   va   ularning   boshqaruvi    
muammoligi   sababli   muayyan   mexanik   yoki   injener   albatta   kerak   edi.   Bundan   tashqari   bu  toifadagi 
traktorlar   va   shunga   o xshash	
ʻ   mashinalarni   faqatgina   ziyoli   qatlam   sotib   olishga   qurbi   yetardi   va   bu 
xolat   sanoatda   inson   mehnatiga   bo lgan	
ʻ   talabni   haddan   ziyod   oshirib   yuboradi.   Anashunday  sharoitda 
dehqon   oilasida   dunyoga   kelgan   Henry   Ford   katta   sahnaga   chiqadi.   Boshlanishiga   u   uncha  murakkab 
bo lmagan	
ʻ   qurilmalar   yaratardi.   Keyinchalik   ular   mukammallashib   bordi   va   nihoyat   96-97-   yillarga 
borib aynan   Henry   Ford   orzu qilgan   mashinaga   sal   o xshadi. Shundan	
ʻ   so ng	ʻ   Ford   ishlab  chiqarishga 
oz   tajriba   davrlarida   to plagan	
ʻ   bilimlarini   birin   ketin   kirita   boshladi.   Koveyr   uslubi   narxlarni  
oastlatish   evaziga   daromadni   oshirish,   ishchilarga   imkoni   boricha   ko proq	
ʻ   maosh   to lash	ʻ   tartibi   joriy 
etilgan. Dastlabki   yillardagi   ishlab   chiqarishdagi 
qiyinchiliklar
Ta'kidlash   joizki,   Ford   dunyodagi   birinchi   avtomobillar   konveyeri   printsipini   amalga  
oshiradigan  avtoulov   kompaniyasi   hisoblanadi.   Biroq,   1913   yilda   boshlanishidan   oldin  
mexanik   vositalar   faqat  qo'l   bilan   yig'ilgan.   Birinchi   operatsion   misol   benzinli   dvigatelga  
ega   aravachadir.   Ichki   yonish  dvigatelining   quvvati   8   ot   kuchiga   ega   bo'lib,   ekipaj   Model- A  
deb   nomlangan.
Ford   avtomobil   markasining   tarixi
Kompaniya   tashkil   etilganidan   atigi   besh   yil   o'tgach,   dunyo   taniqli   avtomobil   modelini   oldi   -  
Model- T.  Avtomobil   "Kalay   Lizzi"   taxallusini   oldi.   Avtomobil   o'tgan   asrning   27-yiligacha  
ishlab   chiqarilgan.
20-yillarning   oxirlarida   kompaniya   Sovet   Ittifoqi   bilan   hamkorlik   shartnomasini   tuzdi.  
Nijniy  Novgorodda   Amerikada   avtomobil   ishlab   chiqaradigan   zavod   qurilmoqda.   Bosh  
kompaniyaning  ishlanmalari   asosida   GAZ- A   avtomobili,   shuningdek,   A A   indeksli   shunga  
o'xshash   model   ishlab chiqilgan. Keyingi   o'n   yil   ichida,   tobora   ommalashib   borayotgan   ushbu   brend   Germaniyada   fabrikalar   quradi   va   Uchinchi   Reyx   bilan   hamkorlik 
qiladi,   mamlakat   qurolli   kuchlari   uchun   g'ildirakli   va   kuzatiladigan   transport   vositalarini   ishlab   chiqaradi.   Amerika   armiyasi   tomonidan   bu 
dushmanlikni   keltirib   chiqardi.   Biroq,   Ikkinchi   Jahon   urushi   boshlanishi   bilan   Ford   fashistlar   Germaniyasi   bilan   hamkorlikni   to'xtatishga 
qaror   qildi   va   AQSh   uchun   harbiy   texnika   ishlab   chiqarishni   boshlaydi.
Bu   erda   boshqa   brendlarning   birlashishi   va   sotib   olinishining   qisqa   tarixi:
1922   yil,   kompaniya   rahbarligida   Linkolnning   premium   avtomashinalari   bo'limi   boshlanadi;
1939   yil   -   "Mercury"   brendi   tashkil   etildi,   uning   tarkibida   o'rtacha   qiymatli   avtomobillar   konveyerdan   chiqib   ketishdi.   Bo'linish   2010 
yilgacha   davom   etdi;
1986   yil   -   Ford   Aston   Martin   brendini   sotib   oldi.   Bo'lim   2007   yilda   sotilgan;
1990   yil   -   Jaguar   brendini   sotib   olish   amalga   oshirildi,   u   2008   yilda   hindistonlik   Tata  Motors   ishlab   chiqaruvchisiga   o'tkazildi;
1999   yil   -   Volvo  brendi   sotib   olindi,   uning   sotilishi   2010   yilda   ma'lum   bo'ldi.   Bo'limning   yangi   egasi   -   Xitoy   markasi   Zhenjiang   Geely; 
2000   yil   -   Land   Rover   markasi   sotib   olindi,   u   8   yildan   so'ng   Hindistonning   Tata  kompaniyasiga   sotildi. Ishlab   chiqarishning   jadallashuv  bosqichi
1903   yil   -   A.ni   olgan   birinchi   avtomobil   modelini   ishlab  
chiqarish  boshlandi.Ford   avtomobil   markasining   tarixi
1906   yil   -   birinchi   bo'lib   6   silindrli   dvigatel   o'rnatilgan   K  
modeli  paydo   bo'ldi.   Uning   kuchi   40   ot   kuchiga   teng   edi.  
Qurilish   sifati  pastligi   sababli   model   bozorda   uzoq   vaqt  
xizmat   qilmadi.   Shunga  o'xshash   voqea   B   modeli   bilan  
bog'liq   edi.   Ikkala   variant   ham   boy  avtoulovchilarga  
qaratilgan   edi.   Versiyalarning   ishlamay   qolishi  ko'proq  
byudjetli   avtomobillarni   ishlab   chiqarishga   turtki bo'ldi.Ford  
avtomobil   markasining   tarixi
1908   yil   -   nafaqat   sifati,   balki   jozibali   narxi   bilan   ham   mashhur 
bo'lgan   ikonik   T   modeli   paydo   bo'ldi.   Dastlab   u   850   dollardan 
sotilgan.   (taqqoslash   uchun   K   modeli   $   2   narxda   taklif  
qilingan),  birozdan   keyin   arzonroq   materiallardan  
foydalanilgan,   bu   transport  narxini   deyarli   yarmiga   ($   800)  
kamaytirishga   imkon   berdi. Avtomobil   2,9   litrli   dvigatelga   ega   edi.   U   ikki   bosqichli   sayyora   uzatmalar  
qutisi  bilan   birlashtirilgan.   Bu   million   tirajga   ega   bo'lgan   birinchi   mashina  
edi.   Ushbu  modelning   shassisida   ikki   kishilik   hashamatli   ekipajdan   tez  
yordamga   qadar   turli  xil   transport   turlari   yaratilgan.Ford   avtomobil  
markasining   tarixi
1922   yil   -   Linkolnning   hashamatli   avtoulov   qismini   boylarga   sotib   olish.
1922-1950   yillarda   kompaniya   ishlab   chiqarish   geografiyasini  
kengaytirish  bo'yicha   bir   qator   qarorlar   qabul   qildi,   kompaniya  
korxonalari   qurilgan   turli  mamlakatlar   bilan   shartnomalar   tuzdi.
1932   yil   -   kompaniya   8   ta   tsilindrli   monolitik   V- bloklar   ishlab  
chiqaradigan  dunyodagi   birinchi   ishlab   chiqaruvchiga   aylandi.
1938   yil   -   Merkuriy   bo'limi   bozorni   o'rta   rusumdagi   avtomobillar   bilan 
ta'minlash   uchun   yaratildi   (klassik   arzon   Ford   va   zamonaviy   Linkoln  
o'rtasida).
50-yillarning   boshlari   asl   va   inqilobiy   g'oyalarni   izlash   davri   edi.   Shunday  
qilib,  1955   yilda   Thunderbird   qattiq   panelning   orqa   qismida   paydo   bo'ladi  
(bu   turdagi tananing   o'ziga   xos   xususiyati   nimada,   bu   erda   o'qing).   Belgili  
mashina   11   avlodni   oldi.   Mashinaning   kapoti   ostida   4,8   ot   kuchiga   ega   V  
shaklidagi   193   litr  quvvat   bloki   joylashgan   edi.   Avtomobil   boy  
haydovchilar   uchun mo'ljallanganligiga   qaramay,   model   juda   mashhur   edi. 1 959   yil   -   Galaktikaning   yana   bir   mashhur   avtomobili   paydo   bo'ldi. 
Model   6   korpus   turini,   eshiklarni   ochish   uchun   bolalar   qulfini   va 
yaxshilangan   boshqaruv   ustunini   oldi.Ford   avtomobil   markasining 
tarixi
1960   yil   -   Falcon   ishlab   chiqarilishi   boshlandi,   keyinchalik   Maverick, 
Granada   va   birinchi   avlod   Mustang   uchun   platforma   bo'lib   xizmat 
qildi.   Asosiy   konfiguratsiyadagi   mashina   2,4   ot   kuchiga   ega   90   litrli 
dvigatel   oldi.   Bu   6   silindrli   quvvat   bloki   edi.Ford   avtomobil 
markasining   tarixi
1964   yil   -   afsonaviy   Ford   Mustang   paydo   bo'ldi.   Bu   kompaniyaning 
yulduz   modelini   izlashi   samarasi   edi,   bu   juda   ko'p   pulni   talab   qiladi, 
ammo   ayni   paytda   chiroyli   va   qudratli   transport   vositalarini 
sevuvchilar   uchun   eng   maqbuldir.   Modelning   kontseptsiyasi   bir   yil 
oldin   taqdim   etilgan   edi,   ammo   bundan   oldin   kompaniya   ushbu 
avtomobilning   bir   nechta   prototiplarini   yaratgan   edi,   garchi   ularni 
hech   qachon   hayotga   olib   kelmagan   bo'lsa   ham. 1964   yil   -   afsonaviy   Ford   Mustang   paydo   bo'ldi.   Bu   kompaniyaning   yulduz   modelini  
izlashi samarasi   edi,   bu   juda   ko'p   pulni   talab   qiladi,   ammo   ayni   paytda   chiroyli   va  
qudratli  transport   vositalarini   sevuvchilar   uchun   eng   maqbuldir.   Modelning  
kontseptsiyasi   bir   yil  oldin   taqdim   etilgan   edi,   ammo   bundan   oldin   kompaniya  
ushbu   avtomobilning   bir   nechta  prototiplarini   yaratgan   edi,   garchi   ularni   hech  
qachon   hayotga   olib   kelmagan   bo'lsa ham.Ford   avtomobil   markasining   tarixi  
Yangilikning   qopqog'i   ostida   Falcon   bilan   bir   xil  chiziqli   oltita   bor   edi,   faqat   joy  
o'zgarishi   biroz   oshdi   (2,8   litrgacha).   Mashina   juda   yaxshi  dinamikani   va   arzon  
narxlardagi   texnik   xizmatni   oldi   va   uning   eng   muhim   ustunligi shundan   iboratki,  
ilgari   avtomobillar   bilan   ta'minlanmagan.Ford   avtomobil   markasining tarixi
1966   yil   -   kompaniya   nihoyat   Le   Mans   yo'lida   Ferrari   brendi   bilan   raqobatlashishga 
muvaffaq   bo'ldi.   Amerikaning   GT- 40   brendining   eng   kuchli   va   ishonchli   sport  
avtomobili  shon- sharaf   keltiradi.Ford   avtomobil   markasining   tarixi   G'alabadan  
so'ng,   brend afsonaning   yo'l   versiyasini   taqdim   etadi   -   GT- 40   MKIII.   Kaput   ostida  
tanish   bo'lgan   4,7   litrli  V-sakkiztasi   bor   edi.   Eng   yuqori   quvvat   310   ot   kuchiga   teng  
edi.   Garchi   mashina   qattiq  ekanligi   isbotlangan   bo'lsa- da,   2003   yilgacha  
yangilanmagan.   Yangi   avlod   kattaroq dvigatelga   ega   bo'ldi   (5,4   litr),   bu   avtomobilni  
3,2   soniyada   "yuzlab"   ga   tezlashtirdi   va  maksimal   tezlik   chegarasi   346   km   /   soatni  
tashkil   etdi. 1970   yil   -   Taunus   (Evropaning   chap   qo'mondon   versiyasi)   yoki  
Cortina  ("Inglizcha"   o'ng   qo'mondon   versiyasi)   paydo   bo'ldi.Ford  
avtomobil  markasining   tarixi
1976   yil   -   F   seriyali   pikaplar   va   SUVlardan   transmissiya,   dvigatel   va  
shassi  bilan   Econoline   E   seriyasini   ishlab   chiqarish   boshlandi.Ford  
avtomobil  markasining   tarixi
1976   yil   -   Fiestaning   birinchi   avlodi   paydo   bo'ldi.Ford  
avtomobil  markasining   tarixi
1980   yil   -   tarixiy   Bronco   ishlab   chiqarilishi   boshlandi.   Bu   qisqa,   lekin  
baland shassisi   bo'lgan   pikap   edi.   Yuqori   bo'shliq   tufayli,   model   uzoq  
vaqt   davomida   qulay   SUV   modellari   chiqqanda   ham,   o'zaro   faoliyat  
qobiliyati  tufayli   mashhur   bo'lgan.1982   yil   -   orqa   g'ildirakli   Sierra- ni  
ishga  tushirish.Ford   avtomobil   markasining   tarixi
1985   yil   -   avtoulovlar   bozorida   haqiqiy   betartiblik   hukm   surmoqda:  
global  neft   inqirozi   tufayli   mashhur   avtomobillar   o'z   pozitsiyalarini  
keskin   yo'qotib  qo'yishdi   va   ularning   o'rniga   yapon   kichik   mashinalari  
keldi.   Raqobatdosh  modellar   minimal   yonilg'i   sarfiga   ega   edi   va  
ularning   ishlashi   kuchli   va  to'yingan   Amerika   avtomobillaridan   kam  
emas   edi.   Kompaniya   rahbariyati yana   bir   mashhur   modelni  
chiqarishga   qaror   qildi.   Albatta,   bu   Mustang  o'rnini   bosmagan,   ammo  
avtoulovchilar   orasida   yaxshi   e'tirofga   sazovor  bo'lgan.   Bu   Toros   edi.  
Qiyin   iqtisodiy   vaziyatga   qaramay,   yangi   mahsulot  brend   mavjud  
bo'lgan   butun   tarixda   eng   ko'p   sotilgan   mahsulot   bo'lib   chiqdi. Lincoln
Linkoln   Mot or   kompaniyasi   1917   yilda   Detroytda   Cadillac   kompaniyasiga   asos   solgan   Genri   Leland  
tomonidan  samolyot   dvigatellarini   ishlab   chiqarish   uchun   asos   solingan   .   Kompaniya   Amerika  
Qo'shma   Shtatlarining
16-prezidenti   Avraam   Linkoln   sharafiga   nomlangan   bo'lib,   Leland   o'zining   birinchi   saylovida   ovoz   bergan   [2]   .  
Birinchi  jahon   urushidan   keyin   Leland   nufuzli   avtomobillar   ishlab   chiqarishni   tashkil   etishga   qaror   qildi,  
ammo   moliyaviy  qiyinchiliklar   tufayli   u   kompaniyani   sotishga   majbur   bo'ldi.   1922   yilda   xaridor   Linkolnni  
Fordning   bo'limiga   aylantirgan   Genri   Ford   edi.   Brendning   birinchi   modeli   1920   yildan   beri   ishlab  
chiqarilgan   Lincoln   L- Series   edi.   U   V  shaklidagi   8   silindrli   dvigatelga   ega   edi,   Cadillac   avtomobillariga  
o'xshardi   va   narxi   5000   dollar   edi.   1932   yilda   12  silindrli   dvigatelli   Linkoln   K B   ishlab   chiqarish   boshlandi.  
1936   yildagi   keyingi   model   V12   dvigatelli   Linkoln   Zephyr   edi.  Ishlab   chiqarilishining   birinchi   yilida   Linkoln  
avtomobillarining   sotuvi   9   barobar   oshdi.  [3]   Zefir   asosida   cho ʻ zilgan  Linkoln   Zephyr   Continental   1940-yilda  
yaratilgan   va   1948-yilgacha   ishlab   chiqarilgan   (urush   tufayli   tanaffus   bilan)   va  1955-yilda   oddiygina   Lincoln  
Continental   deb   ataladigan   yangi   model   chiqarildi   .   Uning   narxi   taxminan   10   000   dollarni   tashkil   etdi   va  
Rolls-Royce   narxiga   teng   edi..   Continental   1981   yilgacha   Linkoln   Town   Car   limuzini   ishlab chiqarilagunga  
qadar   Ford   Mot or   kompaniyasining   flagmani   bo'lib   qoldi.
Kompaniya   Ford   Mot or   Company   konsernining   bir   qismi   bo'lganidan   keyin   va   70-yillarning   boshlariga  
qadar   Linkoln  avtomobillari   asl   platformalarda   ishlab   chiqarilgan,   birlashtirish   faqat   dvigatellarga   tegishli  
edi.   Biroq,   iqtisodiyot  barcha   Linkoln   platformalarini   guruhning   boshqa   modellari   bilan   birlashtira  
boshlaganiga   olib   keldi. 1998-2002   yillarda   Linkoln   Premier   Automotive  
Group  bo'limining   bir   qismi   bo'lgan   ,   shundan   so'ng  
u   Fordning yangi   marketing   strategiyasiga   muvofiq  
undan chiqarilgan.
Linkoln   Town   avtomobili   2003- 2011
Linkoln   1998-yilda   Lincoln   Navigator   bilan   nufuzli  
SUVni  chiqargan   birinchi   brendlardan   biri   edi   .   2000-
yillar  boshidagi   sekinlashuvdan   so‘ng,   qatorni   faolroq  
yangilash  boshlanadi,   2004-2008   yillarda   5   ta   yangi  
modelni   taqdim   etish   rejalashtirilgan.   bozor.   Ishlab  
chiqarishga  tayyorgarlik   vaqtini   qisqartirish   uchun  
Ford   Motor  kompaniyasining   boshqa   bo'limlari  
tomonidan   ishlab  chiqilgan   tugunlar   va   platformalar  
bilan   birlashtirish qo'llaniladi. Lincoln   prezident   mashinalari
Linkoln   AQSh   prezidentlari   uchun   limuzinlar   yasashda  
ko'p  yillik   tajribaga   ega   .   Birinchi   bunday   mashina   1939  
yilda  Franklin   Ruzvelt   uchun   ishlab   chiqilgan   Lincoln   V 1 2  
kabriolet  bo'lib   ,   "Sunshine   Special"   deb   nomlangan.   U  
1950   yilgacha  xizmatda   bo'lib,   u   "Bubble   Top"   deb  
nomlangan   Linkoln  Cosmopolitan   bilan   almashtirildi.   Bu  
prezidentlar   Trumen   ,  Eisenhower   ,   Kennedi   va   bir   marta  
Jonson   tomonidan  ishlatilgan   .   1961-yilda   Kennedi   uchun  
Linkoln   Continental  kabriolet   qurildi   va   u   1963-yil   22-
noyabrda   Dallasda   aynan  shu  transport   vositasida   o‘lik  
jarohat   oldi   .   1969-yilda   Linkoln  foydalanilgan.Richard  
Nikson   va   1972   -   Ford   ,   Karter   ,   Reygan  va   Bush   Sr.   1989-
yilgi   Linkoln   brendning   so‘nggi   prezidentlik  avtomobili  
bo‘lib   qolmoqda.   1983,   1993,   2001   va   2004   yillarda 
Cadillac   Oq   uyni   limuzinlar   bilan   ta'minlagan   .

Ford motor Kompaniyasi 

Sotib olish
  • O'xshash dokumentlar

  • O’z Milliy bank amaliyot hisoboti
  • Iqtisodiyot va moliya bo‘limi amaliyot hisoboti amaliyot hisoboti
  • Ipoteka bank amaliyot Mirobod filiali
  • "Trastbank" bitiruv oldi amaliyot
  • Turonbank bitiruv oldi amaliyoti

Xaridni tasdiqlang

Ha Yo'q

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Balansdan chiqarish bo'yicha ko'rsatmalar
  • Biz bilan aloqa
  • Saytdan foydalanish yuriqnomasi
  • Fayl yuklash yuriqnomasi
  • Русский