Kirish Roʻyxatdan oʻtish

Docx

  • Referatlar
  • Diplom ishlar
  • Boshqa
    • Slaydlar
    • Referatlar
    • Kurs ishlari
    • Diplom ishlar
    • Dissertatsiyalar
    • Dars ishlanmalar
    • Infografika
    • Kitoblar
    • Testlar

Dokument ma'lumotlari

Narxi 30000UZS
Hajmi 1.6MB
Xaridlar 0
Yuklab olingan sana 12 May 2025
Kengaytma docx
Bo'lim Dars ishlanmalar
Fan Maktabgacha va boshlang'ich ta'lim

Sotuvchi

Amriddin Hamroqulov

Ro'yxatga olish sanasi 23 Fevral 2025

15 Sotish

Maktabgacha ta’lim tashkilotida amaliyot. Bog‘chada amaliyot o‘tash bo‘yicha to‘liq hisobot

Sotib olish
I. Talabaning amaliyot bo‘yicha ish rejasi
T
/r Tashkilotda bajariladigan ishlar 
ro‘yxati Belgilangna vazifani 
bajarish muddati Amaliyot o‘tash 
joyidagi 
rahbarning imzosi
1 Maktabgacha ta’lim 
tashkilotining tashkiliy 
tuzilmasini o‘rganish Amaliyotning birinchi 
haftasi
2 Maktabgacha ta’lim tizimiga 
taalluqli me’yoriy hujjatlarni 
o‘rganish (820-sonli qaror, 99-
sonli buyrug‘) Amaliyot davrida
3 Amaliyot davrida o‘tkazilgan 
tadbir bo‘yicha amaliy 
ishlarning bajarilishi (ssenariy, 
bayonnoma) Amaliyot davrida
4 Mavzuli pedagog-
nazoratchilarning faoliyatini 
kuzatish (faoliyat shablonlaridan
namunalar 4 ta) Amaliyot davrida
5 Amaliyot kun daligi barcha 
qismlari to’ldrlgan imzolangan 
pechatlangan holsa Amaliyot davrida
6 Tavsifnoma (maktabgacha 
ta’lim tashkiloti rahbari 
tomonidan haqiqatan ham 
amaliyot o‘tkazilganligi haqida 
pechat bilan) Amaliyotning oxirgi 
haftasida
7 O‘tkazilgan amaliyot hisobot (8 
ta list rasmli, pechatli bilan) Amaliyotning oxirgi 
haftasida
8 Amaliyot joyidan mazkur 
talabaning amaliyotni o‘tashi 
bo‘yicha chiqarilgan buyruqdan 
ko‘chirma yoki farmoyish Amaliyotning oxirgi 
haftasida Maktabgacha ta’lim tashkilotining tashkiliy tuzilmasini o‘rganish
Amaliyotim   davomida   “Farangiz”   nomli   xususiy   maktabgacha   ta’lim
muassasasining   tashkiliy   tuzilmasi   bilan   yaqindan   tanishdim.   Maktabgacha   ta’lim
tashkilotining samarali faoliyat yuritishi uchun uning ichki tizimi, boshqaruv uslubi
va   pedagogik   tarkibi   muhim   o‘rin   egallaydi.   Ushbu   jarayonlarni   kuzatish,   tahlil
qilish   va   amaliyotda   ishtirok   etish   menga   nazariy   bilimlarimni   mustahkamlash
imkonini berdi.
Tashkilotning   umumiy  boshqaruvi   muassasa   direktori   tomonidan  olib   boriladi.
Direktor   muassasaning   huquqiy,   moliyaviy   va   pedagogik   faoliyati   uchun   to‘liq
javobgardir.  Uning  asosiy  vazifasi   —  ta’lim  sifatini   ta’minlash,  kadrlar  faoliyatini
muvofiqlashtirish   va   ota-onalar   bilan   samarali   hamkorlikni   yo‘lga   qo‘yishdir.
Direktorning   bevosita   yordamchisi   —   uslubchi-metodist   bo‘lib,   u   o‘qituvchilar
ishini   tahlil   qiladi,   metodik   ko‘rsatmalar   beradi   va   innovatsion   metodlarni   joriy
etishda faol ishtirok etadi. Bog‘chada   bir   nechta   tarbiyaviy   guruhlar   mavjud   bo‘lib,   har   bir   guruhda   ikki
nafardan   tarbiyachi   ishlaydi.   Tarbiyachilar   bolalarning   har   tomonlama
rivojlanishiga   xizmat   qiluvchi   mashg‘ulotlar   olib   boradilar.   Ular   bolalarning
psixologik,   ijtimoiy,   nutqiy,   jismoniy   va   estetik   jihatdan   rivojlanishini
ta’minlaydigan   faoliyat   turlarini   tashkil   etadilar.   Tarbiyachilar   faoliyatida   metodik
qo‘llanmalar,   ta’limiy   dasturlar   va   interaktiv   usullar   muhim   o‘rin   tutadi.
Shuningdek,   yordamchi   xodimlar   —   oshpazlar,   hamshiralar,   tozalovchilar   va
qorovullar   ham   bog‘chaning   tashkiliy   tuzilmasida   o‘z   o‘rniga   ega.   Oshxona
bo‘limida bolalar uchun sog‘lom va vitaminlarga boy ovqatlar tayyorlanadi. Tibbiy
xizmat   esa   bolalarning   salomatligini   nazorat   qilish,   emlashlarni   tashkil   etish   va
gigiyenik qoidalarni rioya qilishni ta’minlaydi.   Muassasa ichida pedagogik kengash
faoliyat   yuritadi.   Bu   kengashda   tarbiyachilar,   metodist,   direktor   va   psixologlar
qatnashadi. Ular o‘quv-tarbiya jarayonini tahlil qilishadi, muammolarni aniqlashadi
va   ularni   bartaraf   etish   bo‘yicha   takliflar   ishlab   chiqishadi..   “Farangiz”   xususiy
bog‘chasida bolalar bilan ishlashda zamonaviy ta’lim texnologiyalariga asoslangan
yondashuvlar   qo‘llaniladi.   Har   bir   guruhda   o‘quv   tarbiyaviy   ishlar   dars   jadvali
asosida   amalga   oshiriladi.   Har   hafta   tarbiyachilar   o‘z   guruhlari   uchun   reja-jadval
tuzadilar,   bu   esa   ta’lim   jarayonining   uzluksiz   va   sifatli   olib   borilishiga   xizmat
qiladi.
Bundan   tashqari,   bog‘chada   bolalar   psixologik   xizmat   bilan   ham   ta’minlangan.
Psixolog   bolalarning   emotsional   holatini   o‘rganib   boradi,   ular   bilan   suhbatlar   olib
boradi   va   kerakli   psixologik   mashg‘ulotlarni   o‘tkazadi.   Bu   xizmat   ayniqsa   yangi
guruhga moslashish davrida bolalar uchun muhim yordam bo‘lib xizmat qiladi.
“Farangiz”   xususiy   maktabgacha   ta’lim   muassasasida   jami   120   nafar   bola
tarbiyalanmoqda. Ular 3 yoshdan 7 yoshgacha bo‘lgan turli yosh toifalariga mansub
bo‘lib, quyidagi guruhlarga bo‘lingan:
Kichik guruh (3–4 yosh): 30 nafar bola O‘rta guruh (4–5 yosh): 30 nafar bola
Katta guruh (5–6 yosh): 30 nafar bola
Maktabga tayyorlov guruhi (6–7 yosh): 30 nafar bola
Har   bir   guruhda   o‘rtacha   15–16   nafar   bola   mavjud   bo‘lib,   ularga   ikki   nafar
tarbiyachi   va   bir   nafar   yordamchi   xodim   xizmat   qiladi.   Guruhlar   yosh
xususiyatlariga qarab shakllantirilgan.
Bolalar jinsiy tarkibi quyidagicha:
Qiz bolalar soni: 58 nafar
O‘g‘il bolalar soni: 62 nafar
Bu   bolalar   bilan   har   kuni   ertalabki   badantarbiya,   mashg‘ulotlar,   o‘yinlar,   ijodiy
ishlar,   suhbatlar,   ertak   tinglash   va   musiqa   darslari   o‘tkaziladi.   Har   bir   bola   bilan
individual   yondashuv   asosida   ishlashga   harakat   qilinadi.   Tarbiyachilar   bolaning
yoshi,   xulq-atvori,   qiziqishi   va   intellektual   salohiyatidan   kelib   chiqib
mashg‘ulotlarni tashkil etadi.
Bunday miqdordagi  bolalar  soni  muassasa  sig‘imi, pedagogik jamoaning malakasi
va   mavjud   shart-sharoitlarni   inobatga   olgan   holda   samarali   tarzda   ta’lim-tarbiya
jarayonini  olib borishga imkon beradi. Guruhlar sonining teng va bolalar  sonining
me’yorda   saqlanishi,   har   bir   tarbiyachiga   yuklamaning   to‘g‘ri   taqsimlanishini
ta’minlaydi.   Amaliyotim davomida ushbu tashkilotning har bir bo‘limi bir-biri bilan
uzviy   aloqada   va   hamkorlikda   faoliyat   yuritishini   ko‘rdim.   Tashkiliy   tuzilmaning
to‘g‘ri   yo‘lga   qo‘yilgani   nafaqat   bolalarning   ta’lim   olishini,   balki   ularning
tarbiyaviy va emotsional rivojini ham samarali ta’minlash imkonini beradi. Bu esa
maktabgacha   ta’lim   sifatining   yuqori   bo‘lishiga   olib   keladi.   maktabgacha   ta’lim
tashkilotining   samarali   faoliyati   aynan   uning   tashkiliy   tuzilmasiga   chambarchas
bog‘liq.   Rahbariyat,   pedagoglar   va   yordamchi   xodimlarning   uyg‘un   hamkorligi
orqali   bolalar   uchun   qulay,   xavfsiz   va   ta’limga   yo‘naltirilgan   muhit   yaratiladi. “Farangiz”   xususiy   bog‘chasi   misolida   bu   jarayonni   amalda   ko‘rish   va   o‘rganish
mening kelgusidagi pedagogik faoliyatim uchun mustahkam zamin bo‘ldi.
Maktabgacha ta’lim tizimiga taalluqli me’yoriy hujjatlarni o‘rganish
(820-sonli qaror, 99-sonli buyruq)
Maktabgacha   ta’lim   sohasini   samarali   tashkil   etish,   uning   sifatini   oshirish   va
bolalarni   har   tomonlama   rivojlantirishga   qaratilgan   davlat   siyosati   doirasida   bir
qancha   me’yoriy   hujjatlar   ishlab   chiqilgan.   Ushbu   hujjatlar   maktabgacha   ta’lim
muassasalarining   tashkiliy-huquqiy   asoslari,   ta’lim   dasturlarining   mazmuni   va
pedagogik   faoliyatni   tartibga   solishda   muhim   ahamiyat   kasb   etadi.   Amaliyot
davomida   men   820-sonli   qaror   va   99-sonli   buyrug‘ning   mazmuni   bilan   batafsil
tanishib chiqdim.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 30-dekabrdagi 820-
sonli qarori "Maktabgacha  ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari
to‘g‘risida" deb nomlanadi. Ushbu qaror orqali maktabgacha ta’lim muassasalarini
yanada   zamonaviylashtirish,   bolalar   rivojlanishini   kompleks   baholash,
tarbiyalanuvchilarning   individual   yondashuvini   ta’minlash   va   ilg‘or   xalqaro
tajribalarni joriy etish nazarda tutilgan.
820- sonli   qarorda   maktabgacha   ta’lim   muassasalarida   faoliyat   yurituvchi
pedagog   xodimlar   uchun   malaka   oshirish   tizimini   isloh   qilish,   innovatsion
pedagogik   texnologiyalarni   joriy   qilish   va   bolalar   rivojlanishini   baholash
mezonlarini   ishlab   chiqish   kabi   muhim   vazifalar   belgilanadi.   Shuningdek,   qaror
bilan   maktabgacha   ta’limning   Davlat   standarti,   baholash   vositalari   va   o‘quv-
metodik   ta’minoti   tizimi   takomillashtiriladi.   Bu   esa   ta’lim   sifatini   oshirishga
bevosita   xizmat   qiladi.Yana   bir   muhim   hujjat   —   bu   O‘zbekiston   Respublikasi
Maktabgacha   ta’lim   vazirining   2020-yil   24-iyuldagi   99-sonli   buyrug‘i.   Bu   buyruq
orqali   maktabgacha   ta’lim   muassasalari   uchun   yagona   namunaviy   o‘quv-reja   va ta’lim dasturi tasdiqlangan. Mazkur hujjat asosida bolalarning yosh xususiyatlari va
individual   rivojlanish   darajasi   hisobga   olingan   holda,   ularning   tafakkuri,   nutqi,
emotsional-irodaviy sifatlari va jismoniy rivoji qo‘llab-quvvatlanadi.
99-sonli  buyruqda ko‘rsatilganidek, maktabgacha ta’lim muassasalarida  har bir
guruh   uchun   haftalik   mashg‘ulotlar   soni,   ularning   davomiyligi,   mashg‘ulot   turlari
(matematika,   atrof-muhit,   nutq   rivojlantirish,   jismoniy   tarbiya,   musiqiy   tarbiya,
rasm   chizish   va   boshqalar)   aniq   belgilab   berilgan.   Shu   bilan   birga,   bolalarni
maktabga   tayyorlash   kurslari,   ijtimoiy   ko‘nikmalarni   shakllantirish,   ekologik
tarbiya,   muloqot   madaniyati   va   sog‘lom   turmush   tarziga   oid   mashg‘ulotlar   ham
kiritilgan.   Mazkur me’yoriy hujjatlar orqali maktabgacha ta’limda sifatli pedagogik
faoliyatni   yuritish,   bola   shaxsini   rivojlantirish,   uning   ijtimoiylashuviga
ko‘maklashish va zamonaviy ta’lim dasturlari asosida ishlash imkoniyati yaratilgan.
Bu   hujjatlar   nafaqat   davlat   bog‘chalari,   balki   xususiy   maktabgacha   ta’lim
muassasalari   uchun   ham   majburiy   hisoblanadi.Amaliyot   o‘tgan   davrimda   ushbu
hujjatlarga   tayangan   holda   tashkilot   ichida   mashg‘ulotlarning   qanday
rejalashtirilishi,   o‘qituvchilarning   faoliyati   qanday   tashkil   etilishi,   metodik
yondashuvlar va bolaning kundalik rejimi qanday tuzilishi bilan tanishdim. Har bir
faoliyat turi aynan 99-sonli buyruqda ko‘rsatilgan mazmunga mos tashkil etilganini
ko‘rib, nazariy bilimlarim amaliyotda tasdiq topdi.
820-sonli  qaror va 99-sonli  buyruqni o‘rganish orqali men maktabgacha ta’lim
tizimidagi   islohotlarning   qanchalik   chuqur   va   puxta   o‘ylanganini   tushundim.   Bu
hujjatlar   nafaqat   bog‘cha   faoliyatini   tartibga   soladi,   balki   pedagoglar   uchun   yo‘l
xaritasi,   bolalar   uchun   esa   zamonaviy   ta’lim   muhiti   yaratadi.   maktabgacha   ta’lim
sohasida qabul qilingan me’yoriy hujjatlar — bu sohaga bo‘lgan davlat e’tiborining
yorqin namunasi hisoblanadi. Amaliyot davrida ushbu hujjatlarni chuqur o‘rganish
orqali   men   nafaqat   o‘z   kasbiy   bilimlarimni   mustahkamlab   oldim,   balki   bolalar ta’limi va tarbiyasiga davlat tomonidan qo‘yilgan talablarni ham anglab yetdim. Bu
esa mening bo‘lajak pedagogik faoliyatim uchun muhim tajriba bo‘ldi.
Tadbir nomi: “Xotira abadiy, jasorat mangu”
O‘tkazilgan sana: 2025-yil 9-may
Guruh: Katta va tayyorlov guruhi (5–7 yosh)
Mas’ullar: Tarbiyachi O. Yoqubova, amaliyotchi
Karimova Muxtaram
Tadbir shakli: Vatanparvarlik va xotira ruhidagi bayram
tadbiri
SSENARIY
Tadbirning nomi: “Xotira abadiy, jasorat mangu”
Maqsadi: 9-may – Xotira va qadrlash kunining mazmun-mohiyatini 
bolalarga tushuntirish, vatanparvarlik hissini uyg‘otish, mehr-oqibat, 
tinchlik va osoyishtalik qadrini anglashga o‘rgatish.
Tadbir ssenariysi:
1. Boshlanish qismi (fon musiqasi)
Ovozda fon musiqasi yangraydi: “Vatan himoyasi muqaddas” taronasi.
Boshlovchi (tarbiyachi):   “Assalomu alaykum aziz bolajonlar, bugun biz 
yurtimizda tinchlik va osoyishtalikni ta’minlagan, jonini fido qilgan  ajdodlarimizni yod etish, ularning mardligini eslash kuni bilan yig‘ildik. 
9-may — bu Xotira va qadrlash kuni!”
2. Bolalar chiqishi (she’rlar)
Qiz bola (Malika):
“Ona yurt, sen uchun jon berganlar,
Yuraklarda yashar, unilmaslar.
Ruhlari shod bo‘lsin, faxrimiz siz,
Jasorat timsoli bo‘lib qoldingiz!”
O‘g‘il bola (Bobur):
“Daraxtlar ostida ochildi bahor,
Tinchlikda kulmoqda har bir diyor.
Bu kunning o‘zi bir jasorat namun,
Oson kelmagan bu osmonim tun.”
3. Sahna ko‘rinishi:   "Otam – faxrim" nomli sahna ko‘rinishi: bolalar 
harbiy liboslarda Vatan himoyachisi obrazida chiqish qiladi. Kichik 
dramatik ko‘rinishda bola otasini urushdan kutib oladi.
4. Qo‘shiq:   Bolalar guruhi “O‘zbekiston – tinch yurtim” qo‘shig‘ini 
kuylaydi.
5. Raqs:   “Bayrog‘im – faxrim” raqsi — 6 nafar qiz bola ishtirokida.
6. Yopilish qismi: Boshlovchi:   “Bugun biz ajdodlar xotirasini yodga oldik. Ularning jasorati
tufayli biz baxtli bolaligimizni yashayapmiz. Keling, doim shukrona 
qilaylik, Vatanimizni sevalik, uni asraylik!”
TADBIR BO‘YICHA BAYONNOMA
Tadbir nomi: “Xotira abadiy, jasorat mangu”
O‘tkazilgan joy: “Farangiz” xususiy bog‘chasi katta zalida
O‘tkazilgan sana: 09.05.2025
Ishtirokchilar: 50 nafar tarbiyalanuvchi, 5 nafar tarbiyachi, 1 nafar metodist, 1 nafar
psixolog, ota-onalar
Tadbir mazmuni:   9-may — Xotira va qadrlash kuni munosabati bilan o‘tkazilgan
tadbirda   bolalar   urush   yillaridagi   jasoratlar,   Vatan   himoyasi   va   tinchlik   haqida
ma’lumotlar   olishdi.   Ular   o‘z   chiqishlarida   Vatan   haqidagi   she’rlar,   qo‘shiqlar,
sahna ko‘rinishlari va raqslarda faol ishtirok etdilar.
Tadbir   maqsadi:     Bolalarda   vatanparvarlik   tuyg‘ularini   shakllantirish.   Milliy
qadriyatlar   va   tarixiy   xotirani   anglashga   yo‘naltirish.   Bolalarning   badiiy   nutqi   va
jamoaviy ijodkorligini rivojlantirish.
Natijalar:   Bolalar vatan, tinchlik va ajdodlar xotirasi haqida bilimga ega bo‘ldi.
Madaniy   chiqishlar   orqali   estetik   tarbiya   mustahkamlandi.   Ota-onalar   bog‘cha
faoliyatidan mamnun bo‘lishdi.   Tarbiyachilar va amaliyotchining hamkorligi ijobiy
baholandi.
Mas’ul shaxslar:
Tarbiyachi: O. Yoqubova
Amaliyotchi yordamchi: Karimova Muxtaram Bayonnoma tuzildi: 09.05.2025
Imzo: ____________
Muhri: Farangiz MTT
NAMANGAN VILOYATI
KOSONSOY TUMANI MAKTABGACHA TA’LIM
BO‘LIMI TASARRUFIDAGI
“FARANGIZ” XUSUSIY MAKTABGACHA TA’LIM
TASHKILOTI
O‘RTA GURUH TARBIYACHISI
KARIMOVA MUXTARAMNING
“ILK QADAM” O‘QUV DASTURI ASOSIDA
“Nutqiy rivojlanish mashg‘uloti bo‘yicha kuzatuv”
MAVZUSIDA TASHKILLANGAN TA’LIMIY
FAOLIYAT ISHLANMASI
(Amaliyot davrida kuzatilgan mashg‘ulot asosida) 1. Nutqiy rivojlanish mashg‘uloti bo‘yicha kuzatuv
O‘rta   guruhda   “Hayvonlar   haqida   hikoya   tuzamiz”   mavzusida
mashg‘ulot   bo‘lib   o‘tdi.   Tarbiyachi   rasmli   kartochkalar   orqali   bolalarni
suhbatga jalb etdi. Har bir bola hayvonlar haqida gapirdi. Ularning nutqi,
gap   tuzish   qobiliyati   kuzatildi.   Mashg‘ulot   davomida   erkin   fikrlashga
imkon   berildi.   Tarbiyachi   bolalarga   savollar   berdi,   rag‘batlantirdi.
Pedagog-nazoratchi   mashg‘ulotni   tahlil   qildi.   U   bolalarning   faolligi   va
fikrlarini   ijobiy   baholadi.   Nutqiy   rivoj   uchun   to‘g‘ri   material   tanlangani
qayd   etildi.   Tarbiyachi   mashg‘ulot   davomida   nutqni   rivojlantirishga
urg‘u berdi. Mashg‘ulot qiziqarli va jonli o‘tdi. Bolalar o‘zlarini erkin his
qilishdi.   Gapirish   ko‘nikmalari   shakllandi.   Nazoratchi   metodik
yondashuvni ijobiy  deb topdi. Mashg‘ulot ssenariysi  puxta tayyorlangan
edi. Kuzatuv ijobiy baholandi. NAMANGAN VILOYATI
KOSONSOY TUMANI MAKTABGACHA TA’LIM
BO‘LIMI TASARRUFIDAGI
“FARANGIZ” XUSUSIY MAKTABGACHA TA’LIM
TASHKILOTI
O‘RTA GURUH TARBIYACHISI
KARIMOVA MUXTARAMNING
“ILK QADAM” O‘QUV DASTURI ASOSIDA
“Jismoniy tarbiya mashg‘uloti bo‘yicha kuzatuv   ”
MAVZUSIDA TASHKILLANGAN TA’LIMIY FAOLIYAT ISHLANMASI
(Amaliyot davrida kuzatilgan mashg‘ulot asosida)
2. Jismoniy tarbiya mashg‘uloti bo‘yicha kuzatuv
Katta   guruhda   “To‘g‘ri   yuramiz   va   yuguramiz”   mashg‘uloti   o‘tkazildi.
Mashg‘ulot   qizish   mashqlari   bilan   boshlandi.   Bolalar   yugurish,   yurish,
sakrash   kabi   harakatlar   bajardilar.   Har   bir   harakat   yoshiga   mos   edi.
Tarbiyachi   bolalarni   faol   ishtirok   etishga   undadi.   Xavfsizlik   qoidalari
tushuntirildi.   Har   bir   bolaning   harakati   e’tibordan   chetda   qolmadi.
Nazoratchi   mashg‘ulotni   kuzatdi.   Harakatli   o‘yinlar   bilan   yakunlandi.
Mashg‘ulot   davomida   bolalar   faol   edi.   Tarbiyachi   ohangdor   nutqda
ko‘rsatma   berdi.   Mashg‘ulot   jismoniy   rivojga   xizmat   qildi.   Bolalarda
koordinatsiya   va   tezlik   shakllandi.   Nazoratchi   pedagog   ishini   ijobiy
baholadi. Mashg‘ulot tahlili umumiy yig‘ilishda o‘qib eshittirildi. Bolalar
quvonchli kayfiyatda mashg‘ulotni yakunladilar. NAMANGAN VILOYATI
KOSONSOY TUMANI MAKTABGACHA TA’LIM
BO‘LIMI TASARRUFIDAGI
“FARANGIZ” XUSUSIY MAKTABGACHA TA’LIM
TASHKILOTI
O‘RTA GURUH TARBIYACHISI
KARIMOVA MUXTARAMNING
“ILK QADAM” O‘QUV DASTURI ASOSIDA
“Rasm chizish mashg‘uloti bo‘yicha kuzatuv   ”
MAVZUSIDA TASHKILLANGAN TA’LIMIY FAOLIYAT ISHLANMASI
(Amaliyot davrida kuzatilgan mashg‘ulot asosida)
3. Rasm chizish mashg‘uloti bo‘yicha kuzatuv
Kichik guruhda “Bahor gullari” mavzusi asosida rasm darsi o‘tkazildi. Bolalar turli
ranglarda   gullar   chizishdi.   Tarbiyachi   bahor   faslini   tasvirlab   berdi.   Rang   tanlash
erkinligi berildi. Har bir bola o‘z ijodini ko‘rsatdi. Mayda motorika mashq qilindi.
Tarbiyachi   mehr   bilan   yondashdi.   Bolalarni   rag‘batlantirdi.   Nazoratchi
mashg‘ulotni e’tibor bilan kuzatdi. Rasm  ishlari ko‘rgazmaga qo‘yildi. Bolalar o‘z
ishlari   bilan   faxrlandilar.   Mashg‘ulot   ijodkorlikni   rivojlantirdi.   Bolalarda   ranglar
haqidagi   tushuncha   kengaydi.   Tarbiyachining   yondashuvi   ijobiy   baholandi.
Mashg‘ulot samarali deb topildi. Kuzatuv protokolga yozib qo‘yildi. NAMANGAN VILOYATI
KOSONSOY TUMANI MAKTABGACHA TA’LIM
BO‘LIMI TASARRUFIDAGI
“FARANGIZ” XUSUSIY MAKTABGACHA TA’LIM
TASHKILOTI
O‘RTA GURUH TARBIYACHISI
KARIMOVA MUXTARAMNING “ILK QADAM” O‘QUV DASTURI ASOSIDA
“Axloqiy tarbiya bo‘yicha suhbat kuzatuvi   ”
MAVZUSIDA TASHKILLANGAN TA’LIMIY
FAOLIYAT ISHLANMASI
(Amaliyot davrida kuzatilgan mashg‘ulot asosida)
4. Axloqiy tarbiya bo‘yicha suhbat kuzatuvi
Tayyorlov   guruhda   “Katta   yoshdagilarga   hurmat”   mavzusida   suhbat
o‘tkazildi.   Tarbiyachi   bolalarga   hayotiy   misollar   keltirdi.   Savol-javob
shaklida   suhbat   tashkil   etildi.   Bolalar   fikr   bildirishdi.   “Buvimga   non
yopishda   yordam   beraman”   degan   javoblar   bo‘ldi.   Tarbiyachi   bolalarni
maqtadi.   Hurmat   tushunchasi   keng   tushuntirildi.   Nazoratchi   suhbatni
kuzatdi.   Bolalar   faol   ishtirok   etdilar.   Suhbat   davomida   bolalar   bir-birini
tinglashdi. O‘zaro hurmat muhokama qilindi. Tarbiyachi etik normalarni oddiy   tilda   tushuntirdi.   Mashg‘ulot   ruhiy   va   axloqiy   tarbiyaga   xizmat
qildi.   Nazoratchi   suhbatga   ijobiy   baho   berdi.   Yakunda   bolalar   uchun
kichik topshiriq berildi. Mashg‘ulot xotirjam ohangda yakunlandi.
NAMANGAN VILOYATI KOSONSOY TUMANI
“FARANGIZ” XUSUSIY MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTI
TAVSIFNOMA
Karimova   Muxtaram   2025-yilning   14-aprelidan   16-mayiga   qadar   Namangan
viloyati, Kosonsoy tumanidagi “Farangiz” xususiy maktabgacha ta’lim tashkilotida
amaliyot o‘tadi.
Amaliyot jarayonida Karimova Muxtaram tashkilotimizda faoliyat yuritayotgan
tarbiyachilar   bilan   hamkorlikda   o‘rta   guruh   bolalari   bilan   ishladi.   U   o‘zining
pedagogik bilim va ko‘nikmalarini namoyon qildi, bolalarga mehr bilan yondashdi,
guruhdagi mashg‘ulotlarda faol qatnashdi. U “Ilk qadam” o‘quv dasturi asosida olib borilgan nutqiy rivojlanish,  jismoniy
tarbiya,   tasviriy   san’at,   axloqiy   tarbiya   va   boshqa   mashg‘ulotlarda   ishtirok   etdi.
Mashg‘ulotlar   davomida   bolalar   bilan   individual   ishlash,   ularni   rag‘batlantirish,
dars jarayoniga qiziqtirish kabi jihatlarda tashabbuskorlik ko‘rsatdi.
Tashkilotning ichki tartib-qoidalariga to‘liq rioya qilgan. Tarbiyachilar jamoasi
bilan ijobiy  muomala  qilgan,  barcha  topshiriqlarni  o‘z vaqtida  va  mas’uliyat  bilan
bajargan. Bolalarga mehribon, sabrli, xushmuomala va talabchan bo‘lgan.
Amaliyot   davomida   o‘z   bilimlarini   mustahkamladi,   pedagogik   faoliyatga
bo‘lgan   intilishi   va   qiziqishini   amalda   isbotladi.   Tashkilotimiz   uni   intiluvchan   va
faol   shaxs   sifatida   eslab   qoladi.   Karimova   Muxtaramga   kelgusi   faoliyatida
muvaffaqiyatlar tilaymiz.
Bog‘cha rahbari: Gulchexra Kuchkarova
Imzo: _______________
Muhri:
Sana: 16.05.2025
O‘tkazilgan amaliyot hisobot (8 ta list rasmli, pechatli bilan)
Amaliyotimning   asosiy   maqsadi   —   nazariy   bilimlarimni   amaliyotda
qo‘llash,   bog‘chada   ta’lim   va   tarbiya   jarayonlarini   yaqindan   o‘rganish
edi. Men 14-apreldan 16-maygacha “Farangiz” xususiy bog‘chasida o‘rta
guruhda   faoliyat   yuritdim.   Maktabgacha   ta’lim   jarayonini   ichidan
kuzatish,   tarbiyachilar   bilan   hamkorlik   qilish,   bolalar   bilan   muloqotga
kirishish — bu amaliyotning asosiy tajriba jihatlaridir.  2. Tashkilot haqida ma’lumot
“Farangiz”   xususiy   MTTda   jami   120   nafar   bola   tahsil   oladi.   Ular   4   ta
guruhga   bo‘lingan:   kichik,   o‘rta,   katta   va   tayyorlov.   Har   bir   guruhda   2
nafar   tarbiyachi   va   1   yordamchi   xodim   mavjud.   Tashkilot   rahbari   —
Gulchexra   Kuchkarova.  Har  bir  mashg‘ulot   “Ilk  qadam”  dasturi   asosida
olib boriladi. Bolalar uchun sog‘lom va xavfsiz muhit yaratilgan. 3. Kuzatilgan mashg‘ulotlar
Amaliyot   davomida   quyidagi   mashg‘ulotlarni   kuzatdim:   nutqiy
rivojlanish,   jismoniy   tarbiya,   tasviriy   san’at,   axloqiy   suhbat.   Har   bir
mashg‘ulot   puxta   reja   asosida   o‘tkazildi.   Har   bir   mashg‘ulotdan   keyin
kichik tahlil yozdim. 4. O‘zim o‘tkazgan mashg‘ulot
O‘zim   mustaqil   mashg‘ulot   o‘tkazdim.   Mavzu:   “Mevalar   haqida
gapiramiz”.   Maqsad:   bolalarning   so‘z   boyligini   oshirish,   gap   tuzishga
o‘rgatish. Rasmlar, didaktik o‘yinlar, savol-javob usulidan foydalandim. 5. O‘tkazilgan tadbir
9-may   kuni   “Xotira   abadiy,   jasorat   mangu”   nomli   tadbir   bo‘lib   o‘tdi.
Bolalar   she’r,   qo‘shiq   va   sahna   ko‘rinishlarida   ishtirok   etdi.   Bu   tadbir
orqali bolalarda vatanparvarlik tuyg‘usi mustahkamlandi. NAMANGAN VILOYATI KOSONSOY TUMANI
“FARANGIZ” XUSUSIY MAKTABGACHA TA’LIM
TASHKILOTI
FARMOYISH
2025-yil 13-aprel, № 05-F
Amaliyotchi talabani amaliyotga qabul qilish haqida
____________________________________   oliy   ta’lim   muassasasining   talabasi
Karimova   Muxtaramning   2025-yil   14-apreldan   16-maygacha   bo‘lgan   muddatda
“Farangiz”   xususiy   maktabgacha   ta’lim   tashkilotida   ishlab   chiqarish   (pedagogik)
amaliyotini o‘tashiga ruxsat beriladi.
Ushbu   muddat   davomida   unga   tarbiyaviy   guruh   faoliyatida   ishtirok   etish,
kuzatuvlar   olib   borish,   amaliy   mashg‘ulotlarda   qatnashish   hamda   mustaqil
mashg‘ulot o‘tkazish imkoniyati yaratiladi.
Mas’ul shaxslar:
Guruh tarbiyachisi: ___________ (familiyasi, ismi)
Uslubchi-metodist: ___________
Tashkilot rahbari: Gulchexra Kuchkarova
Farmoyishga asosan:
 Talabaga amaliyot kundaligi yuritish imkoniyati ta’minlansin.
Amaliyot so‘ngida tavsifnoma taqdim etilsin.
Bog‘cha rahbari: Gulchexra Kuchkarova
Imzo: _______________
Sana: 13.04.2025
Muhri:
[MUHR UCHUN JOY]
Bog‘chada amaliyot o‘tash bo‘yicha to‘liq hisobot
Maktabgacha ta’lim tashkilotida amaliyot      
Sotib olish
  • O'xshash dokumentlar

  • Boshlang‘ich sinflarda ta’limni tashkil qilish texnologiyalari
  • Tayyorlov guruh bolalarini rus tili o'rgatish metodikasi
  • Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining jismoniy tayyorgarligini gimnastika vositalari asosida tarbiyalash
  • Boshlang’ich ta’limda qo’llaniladigan pedagogik texnologiyalar va ularning qo’llanishdagi o’ziga xosligi
  • Boshlang’ich sinf o’quvchilarida yuza xaqidagi tasavvurlarni shakllantirish,yuzalarni o’lchash malakasini hosil qilish usullari

Xaridni tasdiqlang

Ha Yo'q

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Balansdan chiqarish bo'yicha ko'rsatmalar
  • Biz bilan aloqa
  • Saytdan foydalanish yuriqnomasi
  • Fayl yuklash yuriqnomasi
  • Русский