Kirish Roʻyxatdan oʻtish

Docx

  • Referatlar
  • Diplom ishlar
  • Boshqa
    • Slaydlar
    • Referatlar
    • Kurs ishlari
    • Diplom ishlar
    • Dissertatsiyalar
    • Dars ishlanmalar
    • Infografika
    • Kitoblar
    • Testlar

Dokument ma'lumotlari

Narxi 9000UZS
Hajmi 17.5KB
Xaridlar 0
Yuklab olingan sana 27 Sentyabr 2024
Kengaytma docx
Bo'lim Testlar
Fan Iqtisodiyot

Sotuvchi

Sherzodjon Kamoldinov

Ro'yxatga olish sanasi 20 Sentyabr 2024

11 Sotish

Mexmonxona xo'jaligi xavfsizligidan testlar

Sotib olish
1.  Yong'in sodir bo'lganda, mehmonxona xodimlari birinchi navbatda nima qilish lari  
kerak?
A) Qimmatbaho narsalarni himoya qilish 
# B) Signallarni yoqish va mehmonlarni ogohlantirish
C) Xonalarni tekshirish
D) Mehmonxona boshqaruvchisiga murojaat qiling
2. Agar mehmon qabulxonada shoshilinch tibbiy yordamga duch kelsa, mehmonxona 
xodimlari nima qilishlari kerak?
# A) Zudlik bilan tibbiy yordam ko‘rsatish
B) Hozirgi vazifalarini davom ettirish
C) Professional tibbiy yordam kelishini kutish
D) Hududni evakuatsiya qilish va mehmonxona rahbariga xabar berish
3. Evakuatsiya paytida mehmonxona xodimlari qanday javobgarlikka tortiladi?
A) Keyingi kirishni oldini olish uchun barcha eshik va chiqishlarni qulflang
B) Mehmonlarga yordam berishdan oldin o'zlarini evakuatsiya qiling
# C) Mehmonlarni eng yaqin chiqishlarga yo'naltirish va kerak bo'lganda yordam berish
D) Vaziyatga e'tibor bermaslik va shoshilinch yordamni kutish
4. Xavfsizlikka tahdid bo'lsa, mehmonxona xodimlari qanday choralar ko'rishlari kerak?
A) Tahdidga e'tibor bermaslik va o'z vazifalarini bajarishda davom etish
B) Perimetrni himoya qiling va hokimiyatga murojaat qilmaslik
# C) Huquqni muhofaza qiluvchi organlar bilan hamkorlik qilish va belgilangan 
tartiblarga rioya qilish
D) Mehmonlarga xabar bermasdan zudlik bilan binolarni evakuatsiya qilish
5. Mehmonxona xodimlari favqulodda vaziyatlar bo'yicha ko'rsatmalarni mehmonlarga 
qanday yetkazishlari kerak?
A) Faqat xodimlarga ko'rsatmalar bering # B) Aniq og'zaki e'lonlar va yozma ko'rsatmalardan foydalaning
C) Vahima qo'ymaslik uchun mehmonlarni xabardor qilmaslik
D) Favqulodda vaziyat hal qilinmaguncha aloqani kechiktirish
6. Mehmonxona xodimlari odatda favqulodda vaziyatlarda qanday tayyorgarlikdan 
o'tishlari kerak?
A) Ovqat pishirish texnikasi
# B) Birinchi tibbiy yordam ko'rsatish, yurak urishi va yong'in xavfsizligi
C) Bog‘dorchilik ko‘nikmalari
D) Chet tilini bilish
7. Favqulodda vaziyat hal qilingandan so'ng, mehmonxona rahbariyati qanday choralar 
ko'rishi mumkin?
A) Hodisaga e'tibor bermaslik va normal faoliyatni davom ettirish
# B) Yaxshilash kerak bo'lgan yo'nalishlarni aniqlash uchun har tomonlama ko'rib chiqish
C) Favqulodda vaziyatda xodimlarni ayblash
D) Salbiy reklamadan qochish uchun mehmonlardan ma'lumotlarni yashirish
8. Tabiiy ofat paytida mehmonxona xodimlari mehmonlar xavfsizligini ta'minlash uchun 
nima qilishlari kerak?
A) Mehmonlarni xonalarida qolishga undash
B) Zararni oldini olish uchun favqulodda chiqishlarni yopish
# C) Zarur bo'lganda, favqulodda yordam va boshpana bilan ta'minlash
D) Muntazam operatsiyalarni uzilishlarsiz davom ettirish
9. Favqulodda vaziyatlarda birinchi yordam ko'rsatishga o'rgatilgan mehmonxona 
xodimlarining roli qanday?
A) Harakatsiz qolish va professional tibbiy yordamni kutish
# B) Professional yordam kelguniga qadar mehmonlarga asosiy tibbiy yordam 
ko'rsatishda yordam berish C) Vahima qo'zg'ash va darhol binolarni evakuatsiya qilish
D) Javobgarlik sabab tibbiy yordam ko'rsatishdan bosh tortish
10. Mehmonxona xodimlari favqulodda vaziyatdan keyin mehmonlarga qanday yordam 
berishlari kerak?
A) Mehmonlarning tashvishlari va shikoyatlariga e'tibor bermaslik
# B) Hissiy yordam va turar joy bilan yordam berish
C) Qo'shimcha stressni oldini olish uchun mehmonlar bilan aloqa qilishdan saqlanish
D) Favqulodda vaziyatni tan olmasdan, normal ishlashni davom ettirish
Javoblar:
1. B) Signallarni faollashtirish va mehmonlarni ogohlantirish
2. A) Zudlik bilan tibbiy yordam ko‘rsatish
3.C) Mehmonlarni eng yaqin chiqishlarga yo'naltirish va kerak bo'lganda yordam berish
4. C) Huquqni muhofaza qiluvchi organlar bilan hamkorlik qilish va belgilangan 
tartiblarga rioya qilish
5. B) Aniq og'zaki e'lonlar va yozma ko'rsatmalardan foydalaning
6. B) Birinchi tibbiy yordam ko'rsatish, yurak urishi va yong'in xavfsizligi
7. B) Yaxshilash kerak bo'lgan yo'nalishlarni aniqlash uchun har tomonlama ko'rib 
chiqish
8. C) Zarur bo'lganda, favqulodda yordam va boshpana bilan ta'minlash
9. B) Professional yordam kelguniga qadar mehmonlarga asosiy tibbiy yordam 
ko'rsatishda yordam berish
10. B) Hissiy yordam va turar joy bilan yordam berish

Mexmonxona xo'jaligi xavfsizligidan testlar

Sotib olish
  • O'xshash dokumentlar

  • O’z Milliy bank amaliyot hisoboti
  • Iqtisodiyot va moliya bo‘limi amaliyot hisoboti amaliyot hisoboti
  • Ipoteka bank amaliyot Mirobod filiali
  • "Trastbank" bitiruv oldi amaliyot
  • Turonbank bitiruv oldi amaliyoti

Xaridni tasdiqlang

Ha Yo'q

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Balansdan chiqarish bo'yicha ko'rsatmalar
  • Biz bilan aloqa
  • Saytdan foydalanish yuriqnomasi
  • Fayl yuklash yuriqnomasi
  • Русский