• Всего документов: 5844
  • Число пользователей: 15251

Brending yakuniy savollar

====
axborotnt yig’ish va tahlil qilish 
====
brendni sotib olish jarayoni 
++++
Brend darajasiga erishish uchun mos kelmaydigan xususiyat 
====
#tovar haqida salbiy fikr. 
====
brend imidji
====
brend o’rni 
====
tashqi bozorda o’sish 
++++
Chiziqli brendlar – bu …
====
#bitta nom ostida chiqariladigan tovarlar guruhi hisoblanadi.
====
bitta nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
====
har xil nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
====
korporativ nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
++++
«Tovar» elementi quyidagi muammolarni hal qilmaydi...
====
#reklama muammolari.
====
Tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
====
tovar sifatining zaruriy darajasi
====
tovar tashqi ko‘rinishi
++++
«Narx» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi?
====
#narxlashtirish.
====
reklama muammolari
====
tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
====
tovar sifatining zaruriy darajasi
++++
«Sotuv Joyi» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi...
==== Brendingda pushti rang nimani anglatadi?
====
#x а yrix о hlik v а  ezgulik, n а z о k а t v а  z а r о f а t, r о m а ntik а  v а  ishqmuh а bb а t r а ngi.
====
soviq 
====
qizituvchi 
=====
Iflos
++++
Tovar belgisining funksiyalari to‘liq ko‘rsatilgan javobni ko‘rsating.
====
#jozibadorlik;   identifikatsiya   yoki   ma’lumot;   shaxsiylashtirish;   reklama;   kafolat;   xavfsizlik;
psixologik.
==== 
jozibadorlik; kafolat; xavfsizlik; psixologik 
====
reklama; kafolat; xavfsizlik; psixologik 
====
shaxsiylashtirish; psixologik
++++
Tovar markasi ko’risnishlari to’g’ri ko’rsatilgan javobni toping
====
#yozuvli, tasvirli, kombinatsiyalashgan.
====
Yozuvli
====
tasvirli
====
Kombinatsiyalashgan
++++
Br е ndl а r qiym а tini b а h о l а sh n а tij а l а rid а n f о yd а l а nish s о h а si qaysi yo‘n а lishg а  bo‘lin а di?
====
#m о liyaviy va moliyaviy bo‘lmagan.
====
moliyaviy va madaniy
====
madaniy va ma’naviy
====
moddiy va ma’naviy
++++
Br е ndni b а h о l а sh usull а ri ko‘rsatilmagan javobni aniqlang?
====
#madaniy usuli.
====
x а r а j а tl а r usuli
==== #xulq- а tv о r sadoqati va his-tuyg‘u s а d о q а ti.
====
xulq- а tv о r sadoqati
====
his-tuyg‘u s а d о q а ti
====
narxga sadoqati
++++
Brendga s а d о q а t (moyillik) qanday ko‘rinishlari mavjud?
====
#tr а nz а ksi о n s а d о q а t, mur а kk а b s о diqlik, k о mpleks s о diqlik.
====
tr а nz а ksi о n s а d о q а t
====
mur а kk а b s о diqlik
====
k о mpleks s о diqlik
++++
H а mk о rl а r s о ni bil а n f а rql а n а dig а n sodiqlik d а sturl а ri nechta?
====
#3.
====
4
====
5
====
2
++++
H а mk о rl а r   s о ni   bil а n   f а rql а n а dig а n   sodiqlik   d а sturl а rini   to‘liq   ko‘rsatilgan   javobni
ko‘rsating?
====
#k оа litsiya, ixtis о sl а shg а n (m о n о br е nding) va K о -br е ndingli sodiqlik dasturlari.
====
ixtis о sl а shg а n   (m о n о br е nding) sodiqlik dasturlari
====
k о -br е ndingli sodiqlik dasturlari
====
k оа litsiya sodiqlik dasturlari
++++
Brendingda sodiqlik dasturlari nechta?
====
#7.
====
5
====
6
==== tovarlarni vositachilar tomonidan ilgari surish orqali shakllanadi
====
iste’molchining tovar imijini aks ettiradi
====
davlat idorasi tomonidan yaratiladi
++++
Brend qanday asosiy sifatga ega?
====
#daromad beruvchi.
====
beqiyoslik
====
o‘rganuvchanlik
====
to‘g‘rilik
++++
Ishlab chiqarish brendi bu - ….
====
#ishlab chiqaruvchi korxonaga tegishli brend.
====
joylardagi savdolarga qaratilgan
====
mijozlarning cheklangan doirasiga tarqalgan
====
muayyan mijozga bog‘lanib qolish
++++
Bir necha brendlarning bozordagi ishtiroki – bu….
====
#kobrending.
====
dual-brending
====
on-brending
====
off-brending
++++
Brendning individual qirralari, imiji va xatti-harakatini nima yoritib beradi?
====
#funksiya.
====
uslub
====
missiya
====
vazifa
++++
Savdo markasining asosiy funksiyasi... ====
ishlab chiqarish brendi 
====
korxona brendi 
++++
Brendning qanday o’lchovi mahsulotning idrok etiladigan qimmatini yoritib beradi? 
====
#Funkstional.
==== 
Ijtimoiy 
====
mentalitetga xos
==== 
iqtisodiy
++++
Ichki   baholash,   ya’ni   inson   brend   bilan   aloqador   holda   o’z   -   o’zi   haqida   o’ylashni,
ifodalaydi
==== 
#brendning mental o’lchovi.
==== 
brendning ijtimoiy o’lchovi 
====
brendning funkstional o’lchovi
==== 
real o’lchovi 
++++
Kompaniya targ’ib etadigan og’zaki ifoda yoki tovar –bu 
====
#brendning maydoni. 
====
brend-kod 
====
brend-tuzilma
==== 
brend 
++++
Brendning individual qirralari, imiji va xatti-harakatini nima yoritib beradi? 
====
#funkstiya.
====
uslub 
====
missiya 
====
vazifa 
++++ ====
#telefon orqali.
====
pochta
====
intervyu
====
pochta va intervyu
++++
Savdo markasiga ta’rif bering.
====
#yuridik   termin   bo‘lib,   ish   yuritishni   huquqiy   normalar   va   reglamentlar   asosida   cheklanadi   va
brendni shakllanishida asos bo‘ladi.
====
boshqarish konsepsiyasi  bo‘lib, tashkilotlarning bozorga yo‘naltirilgan ishlab chiqarish – sotish
faoliyatidir
====
tadbirkorlik faoliyatida yangicha yondashuv
====
iste’mol qilish uchun chiqarilgan mollardir
++++
Eng zamonaviy bozorning an’anaviy va zamonaviy bozordan asosiy farqi nimada?
====
#yangi   texnika   va   texnologiyalarning,   axborot   tizimining   rivojlanishi   bozor   munosabatlarining
yanada shakllanishiga, iste’molchining mahsulot to‘g‘risida ko‘proq ma’lumotga ega bo‘lishi.
====
distribyustiya kanalining ko‘payishi
====
ishlab chiqaruvchi kompaniya mahsulot to‘g‘risida ko‘p ma’lumotga ega bo‘lishi
====
distribyustiya kanalining mahsulot to‘g‘risida ko‘p ma’lumotga ega bo‘lishi
++++
Brendning qiymat o‘lchovi qachon kerak bo‘ladi?
====
#kompaniyalarning   birlashishida   va   sotib   olishida,   kompaniyaga   sarmoya   kirg‘izishda,   savdo
markasini boshqarish uchun.
====
kompaniyalarning birlashishida va sotib olishida
====
kompaniyaga sarmoya kirg‘izishda
====
savdo markasini boshqarish uchun
++++
Maqsadli xaridorlar bilan axborot ayribolashni ta’minlab beradi?
====
#kommunikativ kanallar.
==== ====
kontekstli reklama
====
ijtimoiy media marketingi
++++
Internetda brendni samarali rivojlantirish vositalari keltirilgan javobni aniqlang.
====
#kompaniya   veb-saytini   qidiruv   tizimlarida   siljitish,   kontekstli   reklama,   ijtimoiy   media
marketing.
====
kompaniya veb-saytini qidiruv tizimlarida siljitish, do‘konda sifatli xizmat ko‘rsatish, kontekstli
reklama, ijtimoiy media marketingi
====
kompaniya veb-saytini qidiruv tizimlarida siljitish, do‘konda sifatli xizmat ko‘rsatish, kontekstli
reklama
====
kompaniya   veb-saytini   qidiruv   tizimlarida   siljitish,   do‘konda   sifatli   xizmat   ko‘rsatish,   ijtimoiy
media marketingi
++++
Internetda brendni samarali rivojlantirish vositalariga nima kiritilmaydi?
====
#savdo agenti.
====
ijtimoiy media marketingi
====
virusli marketing
====
nufuzni onlayn boshqarish
++++
Brendingda geografik segmentatsiya – bu …
====
#turli xil geografik birliklarga (o‘zgaruvchilarga) ajratish: mintaqa, viloyat, tuman, shahar hajmi,
zichlik.   Ushbu   segmentatsiyadan   so‘ng   kompaniya   marketing   harakatlari   qayerda   eng   samarali
bo‘lishini hal qilishi kerak.
====
xaridorlarni yoshi, jinsi, oilaning kattaligi, oilaning hayot  tsikli, mashg‘uloti, daromad darajasi,
ma’lumoti, millati, dini kabi o‘zgaruvchilarga qarab taqsimlash
====
xaridorlarning   bilimlarini,   foydalanuvchi   sifatiga   va   mahsulotga   bo‘lgan   munosabatiga   qarab
xaridorlarni tanlash
====
xaridorlar   guruhlarini   tegishli   mahsulotlarni   iste’mol   qilish   to‘g‘risidagi   ma’lumotlarga
asoslangan holda tanlab olish, reklama
qilinadigan mahsulotga ehtiyojning eng yaxshi prognozi va aksiyalarga javob berish
++++
Brendingda demografik segmentatsiya – bu ...
==== qiyosiy usul
====
d а r о m а dl а r usuli
++++
Br е ndni b а h о l а sh usull а ri to‘liq ko‘rsatilgan javobni aniqlang.
====
#x а r а j а tl а r usuli, qiyosiy usuli, d а r о m а dl а r usuli.
====
qiyosiy usul, d а r о m а dl а r usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, d а r о m а dl а r usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, qiyosiy usuli
++++
Brendni   baholashda   d а r о m а dl а r   usuli   tarkibiga   kiruvchi   usullar   to‘g‘ri   ko‘rsatilgan
javobni aniqlang.
====
 #“R о yaltid а n  о z о d etish” usuli, “Umumiy ch е girm а li qo‘shilg а n qiym а t” usuli.
====
multiplik а tiv usul va tartiblash usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, madaniy usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, d а r о m а dl а r usuli
++++
Gl о b а l br е nd str а t е giyasi – bu …..
====
#h а r bir yangi m а ml а k а t uchun umumiy butunj а h о n br е nd strategiyasi.
====
brend taktikasi
====
brend nomi
====
brend logotipi
++++
Internet-brending – bu .....
====
#Internetda amalga oshiriladigan brending.
====
bozorda amalga oshiriladigan brending
====
kompaniyalararo amalga oshiriladigan brending
====
ta’minotchilar orasida amalga oshiradigan brending
++++
Internet-brendlarning ko‘rinishlari to‘g‘ri ko‘rsatilgan javobni toping.
==== reklama muammolari
====
tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
++++
«Tovarni siljitish» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi...
====
#reklama muammolari.
====
savdo bozorlarini topish
====
narxlashtirish
====
tovar tashqi ko‘rinishi
====
Brend identifikatori bo‘lmagan javobni tanlang.
====
#brend xodimi qarori.
====
brendning nomi
====
logotip
====
tovar belgisi
++++
Gl о b а l br е nd str а t е giyasi – bu …..
====
#h а r bir yangi m а ml а k а t uchun umumiy butunj а h о n br е nd strategiyasi.
====
brend taktikasi
====
brend nomi
====
brend logotipi
++++
Internet-brending – bu .....
====
#Internetda amalga oshiriladigan brending.
====
bozorda amalga oshiriladigan brending
====
kompaniyalararo amalga oshiriladigan brending
====
ta’minotchilar orasida amalga oshiradigan brending
++++
Internet-brendlarning ko‘rinishlari to‘g‘ri ko‘rsatilgan javobni toping.
====
#ichki brend va tashqi brend. sotish uchun ishlab chiqarilgan barcha narsalar
====
chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turi
====
iste’mol qilish uchun chiqarilgan mollardir
++++ jahllanish
====
insofsizlik
====
aldamchilik va firibgarlik
++++
Brendning 4D o‘lchovini sanab bering.
====
#Funkstional, ijtimoiy, mantal, ruhiy.
====
Mantal, ruhiy, amaliy, iqtisodiy
====
Funkstional, amaliy, mantal, ruhiy
====
Iqtisodiy, amaliy, mantal, ruhiy
++++
Qadoq dizaynida nimaga eng asosan e’tibor berish kerak?
====
#Rangiga.
====
Hajmiga
====
Nomiga
====
Qadoq materialiga
++++
L о g о tip qanday t а m о yill а r  а s о sid а  t а shkil qilinishi l о zim?
====
# о ddiylik;   j а lb   etuvch а nlik;   о s о n   o‘qil а dig а nlik;   yodd а   q о l а dig а nlik;   univ е rs а llik;   о rigin а llik;
kr еа tivlik.
====
о ddiylik
====
yodd а  q о l а dig а nlik; univ е rs а llik;  о rigin а llik; kr еа tivlik
====
о s о n o‘qil а dig а nlik; yodd а  q о l а dig а nlik
++++
Brendingda oq rang nimani anglatadi?
====
#t о z а lik v а  s о flik, muk а mm а llik v а  tug а llik hissiyotini b е r а di.
====
sirlilik v а  m а xfiylik, o‘zig а  t о rtish, b а sh о r а t qilish, bunyodk о rlik v а  m а zmund о rlik hissini b е r а di
====
d а bd а b а   v а   h а sh а m а t,   f а vqul о dd а lik,   b о shq а l а rning   о r а sid а   а jr а lib   turish   ist а gining   kuchli
ek а nligi bil а n b о g‘liq r а ng
====
ij о d quv о nchi, quvv а t, b а xt, sh о d-xurr а mlik v а  erkinlik b а xsh et а dig а n quyosh v а  h а yot r а ngi #reklama.
====
brend
====
menejment
====
marketing
++++
Qonun bilan himoyalangan marka yoki uning qismi nima deb ataladi?
====
#belgisi.
====
brending
====
sertifikat
====
tovar
++++
Riteyl (retail) deganda nimani tushunasiz?
====
#chakana savdo joylarini faoliyatini oshirishga qaratilgan korxona.
====
oddiy supermarketda uchraydigan tovar assortimentlari: oziqovqat, kosmetika va gigiyena, uyni
tutish kerak bo‘ladigan anjomlar
====
xarajatlari   baland   marketing   kommunikatsiyasi   (reklama   televideniyada,   matbuotda,   tashqi
reklama
====
ta’sir etish
++++
S а vd о  m а rk а si (SM)
====
#chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turini em а s, t о v а r ishl а b chiq а ruvchini ko‘rs а t а dig а n s а vd о  b е lgisi.
====
sotish uchun ishlab chiqarilgan barcha narsalar
====
chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turi
====
iste’mol qilish uchun chiqarilgan mollardir
++++
Q а yt а  j о yl а shtirish
====
#bu   –   br е nd   а yn а n   o‘xsh а shligini   o‘zg а rtirm а g а n   h о ld а   uning   b о z о rd а gi   p о zitsiyasini   о ngli
r а vishd а  o‘zg а rtirish.
====
о ngli r а vishd а  o‘zg а rtirish
==== moliyaviy va madaniy
====
madaniy va ma’naviy
====
moddiy va ma’naviy
++++
Br е ndni b а h о l а sh usull а ri ko‘rsatilmagan javobni aniqlang?
====
#madaniy usuli.
====
x а r а j а tl а r usuli
====
qiyosiy usul
====
d а r о m а dl а r usuli
++++
Br е ndni b а h о l а sh usull а ri to‘liq ko‘rsatilgan javobni aniqlang.
====
#x а r а j а tl а r usuli, qiyosiy usuli, d а r о m а dl а r usuli.
====
qiyosiy usul, d а r о m а dl а r usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, d а r о m а dl а r usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, qiyosiy usuli
++++
Qiyosiy   usul   tarkibiga   kiruvchi   brendni   baholash   usullari   to‘g‘ri   ko‘rsatilgan   javobni
aniqlang.
====
#multiplik а tiv usul va tartiblash usuli.
====
x а r а j а tl а r usuli, d а r о m а dl а r usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, madaniy usuli
====
madaniy usuli, d а r о m а dl а r usuli
++++
Brendni   baholashda   d а r о m а dl а r   usuli   tarkibiga   kiruvchi   usullar   to‘g‘ri   ko‘rsatilgan
javobni aniqlang.
====
 #“R о yaltid а n  о z о d etish” usuli, “Umumiy ch е girm а li qo‘shilg а n qiym а t” usuli.
====
multiplik а tiv usul va tartiblash usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, madaniy usuli
====
x а r а j а tl а r usuli, d а r о m а dl а r usuli ====
qizituvchi
====
soflik
++++
Brendingda pushti rang nimani anglatadi?
====
#x а yrix о hlik v а  ezgulik, n а z о k а t v а  z а r о f а t, r о m а ntik а  v а  ishqmuh а bb а t r а ngi.
====
soviq 
====
qizituvchi 
=====
Iflos
++++
Tovar belgisining funksiyalari to‘liq ko‘rsatilgan javobni ko‘rsating.
====
#jozibadorlik;   identifikatsiya   yoki   ma’lumot;   shaxsiylashtirish;   reklama;   kafolat;   xavfsizlik;
psixologik.
==== 
jozibadorlik; kafolat; xavfsizlik; psixologik 
====
reklama; kafolat; xavfsizlik; psixologik 
====
shaxsiylashtirish; psixologik
++++
Tovar markasi ko’risnishlari to’g’ri ko’rsatilgan javobni toping
====
#yozuvli, tasvirli, kombinatsiyalashgan.
====
Yozuvli
====
tasvirli
====
Kombinatsiyalashgan
++++
Savdo belgisiga qo‘yiladigan talablar to‘liq ko‘rsatilgan javobni ko‘rsating.
====
#yagona   bo‘lish;   boshqa   tovar   belgisidan   maksimum   farqlanishi;   E’tiborni   o‘ziga   jalb   qilishi;
informativ bo‘lish; ijobiy taassurot yaratish; yaxshi eslanishi; qisqa ko‘rinishda bo‘lish.
====
yagona bo‘lish; boshqa tovar belgisidan maksimum farqlanishi
====
yaxshi eslanishi; qisqa ko‘rinishda bo‘lish
====
e’tiborni o‘ziga jalb qilishi; informativ bo‘lish; ijobiy taassurot  yaratish; yaxshi eslanishi; qisqa
ko‘rinishda bo‘lish ====
ichki brend
====
tashqi brend
====
qo‘shma brend
++++
Ichki brend – bu…
====
#faqat   global   veb-saytda   qurilgan   kompaniya.   Bu   oflayn   savdo   nuqtalari   bo‘lmagan   onlayn-
do‘konlar, ijtimoiy tarmoqlar, xosting kompaniyalari, ish resurslari.
====
barcha kerakli  bosqichlarni  hisobga olgan holda  Internet  orqali  brendni  targ‘ib qiluvchi, ammo
uni oflayn biznes uchun qo‘llabquvvatlovchi va yordamchi vosita deb hisoblaydigan kompaniya
====
oflayn biznes uchun qo‘llab-quvvatlovchi va yordamchi vosita deb hisoblaydigan kompaniya
====
barcha kerakli bosqichlarni hisobga olgan holda Internet orqali brendni targ‘ib qiluvchi
++++
Tashqi brend – bu
====
#barcha kerakli bosqichlarni hisobga olgan holda Internet orqali brendni targ‘ib qiluvchi, ammo
uni oflayn biznes uchun qo‘llabquvvatlovchi va yordamchi vosita deb hisoblaydigan kompaniya.
====
faqat   global   veb-saytda   qurilgan   kompaniya.   Bu   oflayn   savdo   nuqtalari   bo‘lmagan   onlayn-
do‘konlar, ijtimoiy tarmoqlar, xosting kompaniyalari, ish resurslari
====
oflayn savdo nuqtalari bo‘lmagan onlayn-do‘konlar, ijtimoiy tarmoqlar, xosting kompaniyalari,
ish resurslari
====
faqat global veb-saytda qurilgan kompaniya
++++
Dunyo bo‘ylab internetda taqdim etilayotgan brendlar qanday toifalarga ajratiladi?
====
#kontent loyihalar, onlayn xizmatlar, internet xizmatlari, Elektron tijorat.
====
onlayn xizmatlar, internet xizmatlari, elektron tijorat
====
kontent loyihalar, internet xizmatlari, elektron tijorat
====
kontent loyihalar, onlayn xizmatlar, elektron tijorat
++++
Internetda brendni samarali rivojlantirish vositalariga nima kiritilmaydi?
====
#do‘konda sifatli xizmat ko‘rsatish.
====
kompaniya veb-saytini qidiruv tizimlarida siljitish ++++
Brendga s а d о q а t (moyillik) qanday ko‘rinishlari mavjud?
====
#tr а nz а ksi о n s а d о q а t, mur а kk а b s о diqlik, k о mpleks s о diqlik.
====
tr а nz а ksi о n s а d о q а t
====
mur а kk а b s о diqlik
====
k о mpleks s о diqlik
++++
Chiziqli brendlar – bu …
====
#bitta nom ostida chiqariladigan tovarlar guruhi hisoblanadi.
====
bitta nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
====
har xil nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
====
korporativ nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
++++
«Tovar» elementi quyidagi muammolarni hal qilmaydi...
====
#reklama muammolari.
====
Tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
====
tovar sifatining zaruriy darajasi
====
tovar tashqi ko‘rinishi
++++
«Narx» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi?
====
#narxlashtirish.
====
reklama muammolari
====
tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
====
tovar sifatining zaruriy darajasi
++++
«Sotuv Joyi» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi...
====
#savdo bozorlarini topish.
====
narxlashtirish
==== ++++
Yangi tovar ishlab chiqish jarayoni bosqichlari to‘liq ko‘rsatilgan javobni ko‘rsating.
====
#g‘oyalarni   ishlab   chiqish   va   sinchiklab   tanlab   olish;   iqtisodiy   tahlil;   prototipni   ishlab   chiqish;
tovarni sinash; komersiyalashtirish. 
g‘oyalarni ishlab chiqish va sinchiklab tanlab olish
====
tovarni sinash; komersiyalashtirish
====
g‘oyalarni ishlab chiqish va sinchiklab tanlab olish; komersiyalashtirish
++++
Brendingda maqsad – bu….
====
#raqobatli   brending   strategiyalarni   o‘zida   mujassamlashtirgan   umumiy   yo‘nalishlar.   Bu   odatda
kutiladigan natija va biznes foydasidir.
====
taktika
====
biznesni boshqarish
====
tovar ishlab chiqarish majmuyi
++++
Brendingda   maqsadlar   qo‘yishning   SMART   yondashuvidagi   birinchi   harf   nimani
anglatadi?
====
#ANIQ: aniq samarador ko‘rsatkichlarga yo‘naltirilgan.
====
O‘LCHANADIGAN: obyektiv baholanishi lozim
====
MUDDATLI: belgilangan muddatda samarali bajarilishi
====
RUHLANTIRUVCHI: faoliyatga motivatsiyalovchi
++++
Brendingda   maqsadlar   qo‘yishning   SMART   yondashuvidagi   ikkinchi   harf   nimani
anglatadi?
====
#O‘LCHANADIGAN: obyektiv baholanishi lozim.
====
MUDDATLI: belgilangan muddatda samarali bajarilishi
====
RUHLANTIRUVCHI: faoliyatga motivatsiyalovchi
====
HAQIQIY: erishib bo‘ladigan
++++
Brendingda   maqsadlar   qo‘yishning   SMART   yondashuvidagi   uchunchi   harf   nimani
anglatadi?
==== Qaysi sanoatda brend muvaffaqiyatning tayanch omili hisoblanadi? 
====
#tovar ishlab chiqarish.
====
xizmat korsatish 
====
ko’ngilochar 
====
harbiy 
++++
Ishlab chiqarish brendi: 
====
#ishlab chiqaruvchi korxonaga tegishli brend.
====
joylardagi savdolarga qaratilgan 
====
mijozlarning cheklangan doirasiga tarqalgan 
====
muayyan mijozga bog’lanib qolish 
++++
Bir necha brendlarning bozordagi ishtiroki- bu 
====
#ko-brending. 
====
du-breding 
====
on-brending 
====
tu-brending 
++++
Kundalik   hayotimizga   puxta   kirib   kelgan   tarkibiy   qismlar,   elementlar,   boshqa
mahsulotlarning detallarini namoyon etuvchi brendlar, - bu 
====
#ingredientli brendlar.
==== 
qisman brendlar 
====
tarkibiy brendlar
==== 
yorqin brendlar 
++++
Xaridorlarning   xatti-harakatlari   to’g’risidagi   bilim   qaysi   brendning   eng   muhim   akvtivi
hisoblanadi? 
====
#munosabatlar brendi.
==== 
rivojlanish brendi  3
++++
Chiziqli brendlar – bu …
====
#bitta nom ostida chiqariladigan tovarlar guruhi hisoblanadi.
====
bitta nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
====
har xil nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
====
korporativ nom ostida chiqarilmaydigan tovarlar guruhi hisoblanadi
++++
«Tovar» elementi quyidagi muammolarni hal qilmaydi...
====
#reklama muammolari.
====
Tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
====
tovar sifatining zaruriy darajasi
====
tovar tashqi ko‘rinishi
++++
«Narx» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi?
====
#narxlashtirish.
====
reklama muammolari
====
tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
====
tovar sifatining zaruriy darajasi
++++
«Sotuv Joyi» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi...
====
#savdo bozorlarini toppish.
====
narxlashtirish
====
reklama muammolari
====
tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
++++
«Tovarni siljitish» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi...
====
#reklama muammolari.
====
savdo bozorlarini topish Brendingda sariq rang nimani anglatadi?
====
#ij о d quv о nchi, quvv а t, b а xt, sh о d-xurr а mlik v а  erkinlik b а xsh et а dig а n quyosh v а  h а yot r а ngi.
====
sirlilik v а  m а xfiylik, o‘zig а  t о rtish, b а sh о r а t qilish, bunyodk о rlik v а  m а zmund о rlik hissini b е r а di
====
t о z а lik v а  s о flik, muk а mm а llik v а  tug а llik hissiyotini b е r а di
====
d а bd а b а   v а   h а sh а m а t,   f а vqul о dd а lik,   b о shq а l а rning   о r а sid а   а jr а lib   turish   ist а gining   kuchli
ek а nligi bil а n b о g‘liq r а ng
++++
Brendingda to‘q sariq rang (apelsin rang) nimani anglatadi?
====
#b о t а yotg а n   quyosh,   pishg а n   m е v а l а r,   huzur-h а l о v а t,   iliqlik,   yaxshi   k а yfiyat,   o‘z   sh а xsiyatini
n а m о yon qilish r а ngidir.
====
sirlilik v а  m а xfiylik, o‘zig а  t о rtish, b а sh о r а t qilish, bunyodk о rlik v а  m а zmund о rlik hissini b е r а di
====
t о z а lik v а  s о flik, muk а mm а llik v а  tug а llik hissiyotini b е r а di
====
d а bd а b а   v а   h а sh а m а t,   f а vqul о dd а lik,   b о shq а l а rning   о r а sid а   а jr а lib   turish   ist а gining   kuchli
ek а nligi bil а n b о g‘liq r а ng
++++
Brendingda qaror qabul qilishga doir yondashuvlar to‘liq ko‘rsatilgan javobni ko‘rsating.
=====
#Normativ va Deskriptiv yondashuv.
====
Deskriptiv yondashuv
====
Normativ yondashuv
====
Psixografik yondashuv
++++
Brendingda qaror qabul qilish nechta bosqichdan iborat?
====
#4.
====
5
====
3
====
6
++++
Brendingda qaror qabul qilish ikkinchi bosqichi nimadan iborat?
====
#g’oyalarni ishlab chiqarish shakllaridan iborat.
==== TESTLAR
Brendga ta’rif bering
====
#nom,   termin,   dizayn,   tamg’a   bo’lib   ular   sotuvchilarning   mahsulotlarini   bir-biridan   ajratish   va
raqobatchilarga mahsulotlarini farqlash uchun yordam beradi.
====
tovarlarni ishlab chiqarish va xaridorlarga kerakli vaqt, miqdor va sifatda sotish 
====
yirik kooperastiyalarning oldinga qo’ygan maqsadlari 
====
jismoniy va yuridik shaxslarning yuqori daromad olishi 
++++
Brendlarning asosiy strategiyasi 
#iste’molchilarning ongini zabt etishini kuchaytirish.
====
4 P mahsulotlarini sotuv hajmini ko’paytirish 
====
mahsulot-Iste’molchi tushunchasini kuchaytirish 
====
iste’molchi xar doim xaq shiorini kuchaytirish 
++++
Riteyl (retail) deganda nimani tushunasiz?
====
#chakana savdo joylarini faoliyatini oshirishga qaratilgan korxona.
====
oddiy supermarketda uchraydigan tovar assortimentlari: oziqovqat, kosmetika va gigiyena, uyni
tutish kerak bo‘ladigan anjomlar
====
xarajatlari   baland   marketing   kommunikatsiyasi   (reklama   televideniyada,   matbuotda,   tashqi
reklama
====
ta’sir etish
++++
S а vd о  m а rk а si (SM)
====
#chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turini em а s, t о v а r ishl а b chiq а ruvchini ko‘rs а t а dig а n s а vd о  b е lgisi.
====
sotish uchun ishlab chiqarilgan barcha narsalar
====
chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turi
====
iste’mol qilish uchun chiqarilgan mollardir
++++
Brend qanday asosiy sifatga ega? 
====
#daromad beruvchi.
==== bilishlilik 
====
Javobgarlik
++++ 
Nomlanishning   tayanch   rollaridan   qaysisi   ta’rifga   mos   keladi:   “nomlanish   brendning
o’sishi bo’yicha muhim bo’lishi mumkin U sizning qonuniy mulkingizning mutlaqo alohida
qismiga aylanadi”? 
====
#Identifikastiya.
====
qimmatli aktiv 
====
kommunikastiya 
====
Aktiv
++++ 
Nomlanishning   qaysi   toifasi   oddiy   va   to’g’ri   shaklda   mahsulotning   ustunligi   va   sifatini
namoyon etadi? 
====
#yoritib beriladigan nomlar.
==== 
uyushgan nomlar 
====
neologizmlar 
====
to’g’ri nomlar 
====
Liderlardan   qaysisiga   brend   tovar   yoki   xizmatlar   sifatining   tayanch   ko’rsatmalarini
ifodalovchi bo’lib xizmat qilishi mumkin? 
====
#ramziy yetakchi.
====
tuzilmaviy etakchi 
====
siyosiy etakchi 
====
brend etakchi 
++++
Savdo markasining asosiy funkstiyasi? 
====
#raqobatchi mahsulotlardan farqlanib turishi.
====
mahsulotni narxini oshririshga yordam beradi 
====
foydani oshirish 
====
tovarni tanishtirish  ====
majburiyatlar 
====
xususiy kapital 
++++
Global muhitda kuchli tomonlari? 
====
#standartlar, yuqori texnoligiyalar. 
====
mahalliy o’zgarishlar 
====
kuchli standartizastiya va lokalizastiya 
====
raqobat 
++++
Brendning 4D o’lchovini sanab bering 
====
#funkstional, ijtimoiy, mantal, ruhiy.
====
mantal, ruhiy, ijtimoiy, iqtisodiy 
====
funkstional, iqtisodiy, mantal, ruhiy 
====
funkstional, global, mantal, ramziy 
++++
Tovar   yoki   ko’rsatiladigan   xizmat   to’g’risidagi   xolis   axborot   talabni   ko’paytirish
maqsadlarida xaridorlarga tovarlarning xususiyatlari, afzalliklari va sotib olish shartlarini
etkazish va oshkor etish nima deyiladi? 
====
#reklama.
====
brend 
====
menejment 
====
marketing 
++++
Qonun bilan himoyalangan marka yoki uning qismi nima deb ataladi? 
====
#tovar belgisi.
====
brending 
====
sertifikat 
====
tovar 
++++ ====
#Funkstional.
==== 
Ijtimoiy 
====
mentalitetga xos
==== 
iqtisodiy
++++
Ichki   baholash,   ya’ni   inson   brend   bilan   aloqador   holda   o’z   -   o’zi   haqida   o’ylashni,
ifodalaydi
==== 
#brendning mental o’lchovi.
==== 
brendning ijtimoiy o’lchovi 
====
brendning funkstional o’lchovi
==== 
real o’lchovi 
++++
Kompaniya targ’ib etadigan og’zaki ifoda yoki tovar –bu 
====
#brendning maydoni. 
====
brend-kod 
====
brend-tuzilma
==== 
brend 
++++
Brendning individual qirralari, imiji va xatti-harakatini nima yoritib beradi? 
====
#funkstiya.
====
uslub 
====
missiya 
====
vazifa 
++++
Brendlarni o’lchashning an’anaviy usullarining omillaridan qaysi biriga ta’rif mos keladi:
“brendni bozorda idrok etilishini baholash: ijobiy yoki salbiy………..”? 
====
#Munosabat.
====
Bilim
==== #RUHLANTIRUVCHI: faoliyatga motivatsiyalovchi.
====
O‘LCHANADIGAN: obyektiv baholanishi lozim
====
MUDDATLI: belgilangan muddatda samarali bajarilishi
====
RUHLANTIRUVCHI: faoliyatga motivatsiyalovchi
++++
Brendingda   maqsadlar   qo‘yishning   SMART   yondashuvidagi   to‘rtinchi   harf   nimani
anglatadi?
====
#HAQIQIY: erishib bo‘ladigan. 
====
O‘LCHANADIGAN: obyektiv baholanishi lozim 
====
MUDDATLI: belgilangan muddatda samarali bajarilishi 
====
RUHLANTIRUVCHI: faoliyatga motivatsiyalovch.
++++
Brendingda   maqsadlar   qo‘yishning   SMART   yondashuvidagi   beshinchi   harf   nimani
anglatadi?
====
#MUDDATLI: belgilangan muddatda samarali bajarilishi.
====
O‘LCHANADIGAN: obyektiv baholanishi lozim
====
RUHLANTIRUVCHI: faoliyatga motivatsiyalovchi
====
HAQIQIY: erishib bo‘ladigan
++++
Brendingda qaror qabul qilishga doir yondashuvlar to‘liq ko‘rsatilgan javobni ko‘rsating.
=====
#Normativ va Deskriptiv yondashuv.
====
Deskriptiv yondashuv
====
Normativ yondashuv
====
Psixografik yondashuv
++++
Brendingda qaror qabul qilish nechta bosqichdan iborat?
====
#4.
====
5
====
3 ====
ta’sirni yaratish, sodiqlikni yaxshilash, bozorni rivojlantirish
====
ta’sirni yaratish, sizni avtoritetga aylantiradi,differensiyallash
++++
Reklamaning “Xabardor qilish” funksiyasi to‘g‘ri izohlangan javobni aniqlang?
====
#yangi tovar, muayyan hodisa, firma va h.k. haqida bilimlar va xabardorlikni shakllantirish.
====
xabardorlikni   qo‘llab-quvvatlash,   xaridlar   oralig‘ida   iste’molchilar   xotirasida   tovar   haqida
axborotni ushlab turish; ushbu tovarni qaerdan xarid qilish mumkinligini yodga solib turish
====
iste’molchining   firma   va   uning   tovarlarini   mos   keluvchi   qabul   qilish,   Afzal   ko‘rishni   asta
sekinlik   bilan,   bosqichma-bosqich   shakllantirish,   xaridorni   xarid   qilishga   ko‘ndirish,   xaridni
rag‘batlantirish va boshqalar
====
xaridorning firma va uning tovarlarini mos keluvchi qabul qilish
++++
Reklamaning "Nasihat qilish" funksiyasi to‘g‘ri izohlangan javobni aniqlang?
====
#iste’molchining   firma   va   uning   tovarlarini   mos   keluvchi   qabul   qilish,   Afzal   ko‘rishni   asta
sekinlik   bilan,   bosqichma-bosqich   shakllantirish,   xaridorni   xarid   qilishga   ko‘ndirish,   xaridni
rag‘batlantirish va boshqalar.
====
xabardorlikni   qo‘llab-quvvatlash,   xaridlar   oralig‘ida   iste’molchilar   xotirasida   tovar   haqida
axborotni ushlab turish; ushbu tovarni qaerdan xarid qilish mumkinligini yodga solib turish
====
yangi tovar, muayyan hodisa va firma haqida bilimlar va xabardorlikni shakllantirish
====
xaridorning firma va uning tovarlarini mos keluvchi qabul qilish
++++
Reklamaning "Eslatish" funksiyasi to‘g‘ri izohlangan javobni aniqlang.
====
#xabardorlikni   qo‘llab-quvvatlash,   xaridlar   oralig‘ida   iste’molchilar   xotirasida   tovar   haqida
axborotni ushlab turish; ushbu tovarni qayerdan xarid qilish mumkinligini yodga solib turish.
====
iste’molchining   firma   va   uning   tovarlarini   mos   keluvchi   qabul   qilish,   afzal   ko‘rishni   asta-
sekinlik   bilan,   bosqichma-bosqich   shakllantirish,   xaridorni   xarid   qilishga   ko‘ndirish,   xaridni
rag‘batlantirish va boshqalar
====
yangi tovar, muayyan hodisa, firma va h.k. haqida bilimlar va xabardorlikni shakllantirish
====
xaridorning firma va uning tovarlarini mos keluvchi qabul qilish
++++
Qachon D е vid  О gilvi “br е nd imidj” tushunch а sini qo‘ll а shni t а klif qilgan?
====
#1950-yill а rd а . #xabardorlikni   qo‘llab-quvvatlash,   xaridlar   oralig‘ida   iste’molchilar   xotirasida   tovar   haqida
axborotni ushlab turish; ushbu tovarni qayerdan xarid qilish mumkinligini yodga solib turish.
====
iste’molchining   firma   va   uning   tovarlarini   mos   keluvchi   qabul   qilish,   afzal   ko‘rishni   asta-
sekinlik   bilan,   bosqichma-bosqich   shakllantirish,   xaridorni   xarid   qilishga   ko‘ndirish,   xaridni
rag‘batlantirish va boshqalar
====
yangi tovar, muayyan hodisa, firma va h.k. haqida bilimlar va xabardorlikni shakllantirish
====
xaridorning firma va uning tovarlarini mos keluvchi qabul qilish
++++
Brendingda geografik segmentatsiya – bu …
====
#turli xil geografik birliklarga (o‘zgaruvchilarga) ajratish: mintaqa, viloyat, tuman, shahar hajmi,
zichlik.   Ushbu   segmentatsiyadan   so‘ng   kompaniya   marketing   harakatlari   qayerda   eng   samarali
bo‘lishini hal qilishi kerak.
====
xaridorlarni yoshi, jinsi, oilaning kattaligi, oilaning hayot  tsikli, mashg‘uloti, daromad darajasi,
ma’lumoti, millati, dini kabi o‘zgaruvchilarga qarab taqsimlash
====
xaridorlarning   bilimlarini,   foydalanuvchi   sifatiga   va   mahsulotga   bo‘lgan   munosabatiga   qarab
xaridorlarni tanlash
====
xaridorlar   guruhlarini   tegishli   mahsulotlarni   iste’mol   qilish   to‘g‘risidagi   ma’lumotlarga
asoslangan holda tanlab olish, reklama
qilinadigan mahsulotga ehtiyojning eng yaxshi prognozi va aksiyalarga javob berish
++++
Brendingda demografik segmentatsiya – bu ...
====
#xaridorlarni yoshi, jinsi, oilaning kattaligi, oilaning hayot sikli, mashg‘uloti, daromad darajasi,
ma’lumoti, millati, dini kabi o‘zgaruvchilarga qarab taqsimlash.
====
turli xil geografik birliklarga (o‘zgaruvchilarga) ajratish: mintaqa, viloyat, tuman, shahar hajmi,
zichlik.   Ushbu   segmentatsiyadan   so‘ng   kompaniya   marketing   harakatlari   qaerda   eng   samarali
bo‘lishini hal qilishi kerak
====
xaridorlarning   bilimlarini,   foydalanuvchi   sifatiga   va   mahsulotga   bo‘lgan   munosabatiga   qarab
xaridorlarni tanlash
====
xaridorlar   guruhlarini   tegishli   mahsulotlarni   iste’mol   qilish   to‘g‘risidagi   ma'lumotlarga
asoslangan holda tanlab olish, reklama qilinadigan mahsulotga ehtiyojning eng yaxshi prognozi
va aksiyalarga javob berish
++++
Brend bu -….
====
#t о v а r b е lgisini ko‘rg а nd а  ist е ’m о lchi  о ngid а  vujudg а  k е l а dig а n  о br а zdir.
==== Brendlarni o’lchashning an’anaviy usullarining omillaridan qaysi biriga ta’rif mos keladi:
“brendni bozorda idrok etilishini baholash: ijobiy yoki salbiy………..”? 
====
#Munosabat.
====
Bilim
====
bilishlilik 
====
Javobgarlik
++++ 
Nomlanishning   tayanch   rollaridan   qaysisi   ta’rifga   mos   keladi:   “nomlanish   brendning
o’sishi bo’yicha muhim bo’lishi mumkin U sizning qonuniy mulkingizning mutlaqo alohida
qismiga aylanadi”? 
====
#Identifikastiya.
====
qimmatli aktiv 
====
kommunikastiya 
====
Aktiv
++++ 
Nomlanishning   qaysi   toifasi   oddiy   va   to’g’ri   shaklda   mahsulotning   ustunligi   va   sifatini
namoyon etadi? 
====
#yoritib beriladigan nomlar.
==== 
uyushgan nomlar 
====
neologizmlar 
====
to’g’ri nomlar 
====
Liderlardan   qaysisiga   brend   tovar   yoki   xizmatlar   sifatining   tayanch   ko’rsatmalarini
ifodalovchi bo’lib xizmat qilishi mumkin? 
====
#ramziy yetakchi.
====
tuzilmaviy etakchi 
====
siyosiy etakchi 
====
brend etakchi 
++++
Savdo markasining asosiy funkstiyasi? 
==== ====
faqat   global   veb-saytda   qurilgan   kompaniya.   Bu   oflayn   savdo   nuqtalari   bo‘lmagan   onlayn-
do‘konlar, ijtimoiy tarmoqlar, xosting kompaniyalari, ish resurslari
====
oflayn savdo nuqtalari bo‘lmagan onlayn-do‘konlar, ijtimoiy tarmoqlar, xosting kompaniyalari,
ish resurslari
====
faqat global veb-saytda qurilgan kompaniya
++++
Dunyo bo‘ylab internetda taqdim etilayotgan brendlar qanday toifalarga ajratiladi?
====
#kontent loyihalar, onlayn xizmatlar, internet xizmatlari, Elektron tijorat.
====
onlayn xizmatlar, internet xizmatlari, elektron tijorat
====
kontent loyihalar, internet xizmatlari, elektron tijorat
====
kontent loyihalar, onlayn xizmatlar, elektron tijorat
++++
Internetda brendni samarali rivojlantirish vositalari keltirilgan javobni aniqlang.
====
#kompaniya   veb-saytini   qidiruv   tizimlarida   siljitish,   kontekstli   reklama,   ijtimoiy   media
marketing.
====
kompaniya veb-saytini qidiruv tizimlarida siljitish, do‘konda sifatli xizmat ko‘rsatish, kontekstli
reklama, ijtimoiy media marketingi
====
kompaniya veb-saytini qidiruv tizimlarida siljitish, do‘konda sifatli xizmat ko‘rsatish, kontekstli
reklama
====
kompaniya   veb-saytini   qidiruv   tizimlarida   siljitish,   do‘konda   sifatli   xizmat   ko‘rsatish,   ijtimoiy
media marketingi
++++
Internetda brendni samarali rivojlantirish vositalariga nima kiritilmaydi?
====
#savdo agenti.
====
ijtimoiy media marketingi
====
virusli marketing
====
nufuzni onlayn boshqarish
++++
Brendingda geografik segmentatsiya – bu …
==== taqsimot kanallari
====
xaridorlar
====
to‘g‘ri javob yo‘q
++++
Marketing kommunikatsiya elementlari?
====
#reklama, ko‘rgazma.
====
audit
====
konsalting
====
audit, konsalting
++++
Xalqaro bozorda iste’molchilarni segmentlash mumkin bo‘lgan alomat?
====
#psixografik.
====
texnologik
====
lingvistik
====
to‘g‘ri javob yo‘q
++++
BKG matritsada “Yulduz” nimani belgilaydi?
====
#mahsulot bozorda “lider”.
====
mahsulotning bozorga chiqishi
====
o‘sish sur’atlari pasaygan
====
sotuvning tushib ketishi
++++
Tovarning hayotiy davrda eng maksimal daromad olinadiggan bosqich?
====
#o‘sish davrida.
====
bozorga kirish davrida
====
etilish davrida
====
tushish davrida
++++
ATL (above the line) deganda nimani tushunasiz? ====
joylardagi savdolarga qaratilgan
====
mijozlarning cheklangan doirasiga tarqalgan
====
muayyan mijozga bog‘lanib qolish
++++
Markali   tovarning   o‘z   funksiyalarini   (uzoq   muddatlilik,   ta’mirga   yaroqlilik,   ishonchlilik,
aniqlik, foydalanish oddiyligi va h.k.) bajara olish qobiliyati nima deyiladi?
#sifat.
====
Narx
====
Ishonch
====
yashovchanlik
++++
Brendingda ko‘k rang nimani anglatadi?
====
#id еа lizm v а  uyushq о qlik, ruhiy kuch v а  q а t’iyat, m а t о n а t r а ngi.
====
Soviq
====
Tinch
====
yovuzlik
++++
Brendingda yashil rang nimani anglatadi?
====
#t а r а qqiyot v а  b а rq а r о rlik, m а jburiylik v а  v а zminlik his о bl а n а di.
====
neytral, soviq
====
juda tinch
====
sovuq
++++
Brendingda qizil rang nimani anglatadi?
====
#kuch-quvv а t, t е tiklik v а  jo‘shqinlik, q а t’iyat v а  t а sh а bbbusk о rlik, y е t а kchilik v а  o‘j а rlik r а ngi.
====
iliq
====
qizituvchi
====
soflik
++++ ++++
Mahsulotni ishlab chiqishdan oldin birinchi nima paydo bo’ladi?
==== 
#fikr, g’oya.
==== 
narx 
====
chegirma 
====
xom ashyo 
++++
Brendga ta’rif bering
====
#nom,   termin,   dizayn,   tamg’a   bo’lib   ular   sotuvchilarning   mahsulotlarini   bir-biridan   ajratish   va
raqobatchilarga mahsulotlarini farqlash uchun yordam beradi.
====
tovarlarni ishlab chiqarish va xaridorlarga kerakli vaqt, miqdor va sifatda sotish 
====
yirik kooperastiyalarning oldinga qo’ygan maqsadlari 
====
jismoniy va yuridik shaxslarning yuqori daromad olishi 
++++
Brendlarning asosiy strategiyasi 
#iste’molchilarning ongini zabt etishini kuchaytirish.
====
4 P mahsulotlarini sotuv hajmini ko’paytirish 
====
mahsulot-Iste’molchi tushunchasini kuchaytirish 
====
iste’molchi xar doim xaq shiorini kuchaytirish 
++++
Brendlar mahsulotga nisbatan iste’molchida qanday bog’liqlik yaratadi? 
====
#ular   mahsulotga   o’xshab   ishlab   chiqarilmaydi,   ular   iste’molchi   tafakkurida   shakllanadi,   shu
bilan birga mahsulotga nisbatan emostional bog’liqlik yaratadi.
====
ular orasida hech qanday bog’liqlik yo’q 
====
bog’liqlik yaratish uchun iste molchida bo’sh vaqti bo’lishi kerak ‟
====
iste’molchiga vaqtida mahsulot etkazib berish bilan munosabat kuchayadi 
++++
Brendning texnologiyasiga ta’rif bering 
====
#o’ziga xos usul va uslublardan tashkil topgan bilimlar tizimidir.
====
korxonaning iste’molchilari istalgan extiyojlariga moslashish  Brend uchun muvaffaqiyat formulasi qanday? 
====
#ketidan ommani ergashtirish.
====
hammaga o’xshamasligi 
====
ko’pincha ko’zga tashlanish 
====
tovarni maqtash 
++++
Qanday   hissiyotga   asoslangan   brending   mijoz   uchun   kurashda   yangi   kuchli   qurol
hisoblanadi? 
====
#javobgarlik tuyg’usi.
====
muhimlik tuyg’usi 
====
sevgi tuyg’usi 
====
sezish tuyg’usi 
++++
Brendga moyillikni yaratishning muhim omili –bu: 
====
#vatanparvarlik.
====
pastifizm 
====
xayriya
==== 
yaxshilik 
++++
Qaysi sanoatda brend muvaffaqiyatning tayanch omili hisoblanadi? 
====
#tovar ishlab chiqarish.
====
xizmat korsatish 
====
ko’ngilochar 
====
harbiy 
++++
Ishlab chiqarish brendi: 
====
#ishlab chiqaruvchi korxonaga tegishli brend.
====
joylardagi savdolarga qaratilgan 
==== kuchli   tomonlari,   qadriyatlari,   asoslari   va   tovar   va   xizmatlarning   takliflari   to‘g‘risida   xabardor
qiladi
====
tovar   va   xizmatlarning   takliflari   to‘g‘risida   xabardor   qiladi,   ishontiradi,   yoritadi,   o‘rgatadi,
eslatadi va boyitadi
====
xizmatlarning takliflari to‘g‘risida xabardor qiladi, ishontiradi va boyitadi
++++
Brend kommunikatsiyasining afzalliklari to‘liq ko‘rsatilgan javobni aniqlang?
====
#ta’sirni   yaratish,   sizni   avtoritetga   aylantiradi,   differensiyallash,   sodiqlikni   yaxshilash,   bozorni
rivojlantirish.
====
ta’sirni yaratish, sizni avtoritetga aylantiradi, bozorni rivojlantirish
====
ta’sirni yaratish, sodiqlikni yaxshilash, bozorni rivojlantirish
====
ta’sirni yaratish, sizni avtoritetga aylantiradi,differensiyallash
++++
Reklamaning “Xabardor qilish” funksiyasi to‘g‘ri izohlangan javobni aniqlang?
====
#yangi tovar, muayyan hodisa, firma va h.k. haqida bilimlar va xabardorlikni shakllantirish.
====
xabardorlikni   qo‘llab-quvvatlash,   xaridlar   oralig‘ida   iste’molchilar   xotirasida   tovar   haqida
axborotni ushlab turish; ushbu tovarni qaerdan xarid qilish mumkinligini yodga solib turish
====
iste’molchining   firma   va   uning   tovarlarini   mos   keluvchi   qabul   qilish,   Afzal   ko‘rishni   asta
sekinlik   bilan,   bosqichma-bosqich   shakllantirish,   xaridorni   xarid   qilishga   ko‘ndirish,   xaridni
rag‘batlantirish va boshqalar
====
xaridorning firma va uning tovarlarini mos keluvchi qabul qilish
++++
Reklamaning "Nasihat qilish" funksiyasi to‘g‘ri izohlangan javobni aniqlang?
====
#iste’molchining   firma   va   uning   tovarlarini   mos   keluvchi   qabul   qilish,   Afzal   ko‘rishni   asta
sekinlik   bilan,   bosqichma-bosqich   shakllantirish,   xaridorni   xarid   qilishga   ko‘ndirish,   xaridni
rag‘batlantirish va boshqalar.
====
xabardorlikni   qo‘llab-quvvatlash,   xaridlar   oralig‘ida   iste’molchilar   xotirasida   tovar   haqida
axborotni ushlab turish; ushbu tovarni qaerdan xarid qilish mumkinligini yodga solib turish
====
yangi tovar, muayyan hodisa va firma haqida bilimlar va xabardorlikni shakllantirish
====
xaridorning firma va uning tovarlarini mos keluvchi qabul qilish
++++
Reklamaning "Eslatish" funksiyasi to‘g‘ri izohlangan javobni aniqlang.
==== ++++
Gl о b а l br е nd str а t е giyasi – bu …..
====
#h а r bir yangi m а ml а k а t uchun umumiy butunj а h о n br е nd strategiyasi.
====
brend taktikasi
====
brend nomi
====
brend logotipi
++++
Internet-brending – bu .....
====
#Internetda amalga oshiriladigan brending.
====
bozorda amalga oshiriladigan brending
====
kompaniyalararo amalga oshiriladigan brending
====
ta’minotchilar orasida amalga oshiradigan brending
++++
Internet-brendlarning ko‘rinishlari to‘g‘ri ko‘rsatilgan javobni toping.
====
#ichki brend va tashqi brend.
====
ichki brend
====
tashqi brend
====
qo‘shma brend
++++
Ichki brend – bu…
====
#faqat   global   veb-saytda   qurilgan   kompaniya.   Bu   oflayn   savdo   nuqtalari   bo‘lmagan   onlayn-
do‘konlar, ijtimoiy tarmoqlar, xosting kompaniyalari, ish resurslari.
====
barcha kerakli  bosqichlarni  hisobga olgan holda  Internet  orqali  brendni  targ‘ib qiluvchi, ammo
uni oflayn biznes uchun qo‘llabquvvatlovchi va yordamchi vosita deb hisoblaydigan kompaniya
====
oflayn biznes uchun qo‘llab-quvvatlovchi va yordamchi vosita deb hisoblaydigan kompaniya
====
barcha kerakli bosqichlarni hisobga olgan holda Internet orqali brendni targ‘ib qiluvchi
++++
Tashqi brend – bu
====
#barcha kerakli bosqichlarni hisobga olgan holda Internet orqali brendni targ‘ib qiluvchi, ammo
uni oflayn biznes uchun qo‘llabquvvatlovchi va yordamchi vosita deb hisoblaydigan kompaniya. ====
to‘g‘rilik
++++
Ishlab chiqarish brendi bu - ….
====
#ishlab chiqaruvchi korxonaga tegishli brend.
====
joylardagi savdolarga qaratilgan
====
mijozlarning cheklangan doirasiga tarqalgan
====
muayyan mijozga bog‘lanib qolish
++++
Bir necha brendlarning bozordagi ishtiroki – bu….
====
#kobrending.
====
dual-brending
====
on-brending
====
off-brending
++++
Brendning individual qirralari, imiji va xatti-harakatini nima yoritib beradi?
====
#funksiya.
====
uslub
====
missiya
====
vazifa
++++
Savdo markasining asosiy funksiyasi...
====
#Raqobatchi mahsulotlardan farqlanib turishi.
====
mahsulotni narxini oshirishga yordam beradi
====
foydani oshirish
====
Tovarni tanishtirish
++++
Tovar   yoki   ko‘rsatiladigan   xizmat   to‘g‘risidagi   xolis   axborot   talabni   ko‘paytirish
maqsadlarida xaridorlarga tovarlarning xususiyatlari, afzalliklari va sotib olish shartlarini
yetkazish va oshkor etish nima deyiladi?
==== ====
narxlashtirish
====
tovar tashqi ko‘rinishi
====
Brend identifikatori bo‘lmagan javobni tanlang.
====
#brend xodimi qarori.
====
brendning nomi
====
logotip
====
tovar belgisi
++++
Tovar belgisining funksiyalari to‘liq ko‘rsatilgan javobni aniqlang?
====
#jozibadorlik;   identifikatsiya   yoki   ma’lumot,   shaxsiylashtirish   reklama;   kafolat,   xavfsizlik;
psixologik.
====
jozibadorlik; identifikatsiya yoki ma’lumot, shaxsiylashtirish reklama
====
jozibadorlik; reklama; kafolat, xavfsizlik; psixologik
====
jozibadorlik; xavfsizlik; psixologik
++++
Brend kommunikatsiyasi  – bu ....
====
#brendni   boshqarishning   muhim   qismi   va   vositasi   bo‘lib,   uning   yordamida   kompaniyalar
o‘zlarining manfaatdor tomonlari tovar belgisi, uning kuchli tomonlari, qadriyatlari, asoslari  va
tovar   va   xizmatlarning   takliflari   to‘g‘risida   xabardor   qiladi,   ishontiradi,   yoritadi,   o‘rgatadi,
eslatadi va boyitadi.
====
kuchli   tomonlari,   qadriyatlari,   asoslari   va   tovar   va   xizmatlarning   takliflari   to‘g‘risida   xabardor
qiladi
====
tovar   va   xizmatlarning   takliflari   to‘g‘risida   xabardor   qiladi,   ishontiradi,   yoritadi,   o‘rgatadi,
eslatadi va boyitadi
====
xizmatlarning takliflari to‘g‘risida xabardor qiladi, ishontiradi va boyitadi
++++
Brend kommunikatsiyasining afzalliklari to‘liq ko‘rsatilgan javobni aniqlang?
====
#ta’sirni   yaratish,   sizni   avtoritetga   aylantiradi,   differensiyallash,   sodiqlikni   yaxshilash,   bozorni
rivojlantirish.
====
ta’sirni yaratish, sizni avtoritetga aylantiradi, bozorni rivojlantirish beqiyoslik 
====
o’rganuvchanlik 
====
to’g’rilik 
++++
Istemolchining brendga bo’lgan ishonchi: 
====
#brendning hajmliligi.
====
brendning tekisligi 
====
brendning turli-tumanligi 
====
brendning uzunligi 
++++
Brend uchun muvaffaqiyat formulasi qanday? 
====
#ketidan ommani ergashtirish.
====
hammaga o’xshamasligi 
====
ko’pincha ko’zga tashlanish 
====
tovarni maqtash 
++++
Qanday   hissiyotga   asoslangan   brending   mijoz   uchun   kurashda   yangi   kuchli   qurol
hisoblanadi? 
====
#javobgarlik tuyg’usi.
====
muhimlik tuyg’usi 
====
sevgi tuyg’usi 
====
sezish tuyg’usi 
++++
Brendga moyillikni yaratishning muhim omili –bu: 
====
#vatanparvarlik.
====
pastifizm 
====
xayriya
==== 
yaxshilik 
++++ #raqobatchi mahsulotlardan farqlanib turishi.
====
mahsulotni narxini oshririshga yordam beradi 
====
foydani oshirish 
====
tovarni tanishtirish 
++++
Mahsulotni ishlab chiqishdan oldin birinchi nima paydo bo’ladi?
==== 
#fikr, g’oya.
==== 
narx 
====
chegirma 
====
xom ashyo 
++++
Brendga ta’rif bering
====
#nom,   termin,   dizayn,   tamg’a   bo’lib   ular   sotuvchilarning   mahsulotlarini   bir-biridan   ajratish   va
raqobatchilarga mahsulotlarini farqlash uchun yordam beradi.
====
tovarlarni ishlab chiqarish va xaridorlarga kerakli vaqt, miqdor va sifatda sotish 
====
yirik kooperastiyalarning oldinga qo’ygan maqsadlari 
====
jismoniy va yuridik shaxslarning yuqori daromad olishi 
++++
Brendlarning asosiy strategiyasi 
#iste’molchilarning ongini zabt etishini kuchaytirish.
====
4 P mahsulotlarini sotuv hajmini ko’paytirish 
====
mahsulot-Iste’molchi tushunchasini kuchaytirish 
====
iste’molchi xar doim xaq shiorini kuchaytirish 
++++
Brendlar mahsulotga nisbatan iste’molchida qanday bog’liqlik yaratadi? 
====
#ular   mahsulotga   o’xshab   ishlab   chiqarilmaydi,   ular   iste’molchi   tafakkurida   shakllanadi,   shu
bilan birga mahsulotga nisbatan emostional bog’liqlik yaratadi.
====
ular orasida hech qanday bog’liqlik yo’q 
====
bog’liqlik yaratish uchun iste molchida bo’sh vaqti bo’lishi kerak ‟
==== ====
1960-yill а rd а
====
1970-yill а rd а
====
1980-yill а rd а
++++
Br е nd k а pit а li bu - …...
====
#br е nd bil а n b о g‘liq  а ktivl а r v а  m а jburiyatl а r to‘pl а mi (br е nd n о mi v а  r а mzi bil а n h а m b о g‘liq)
bo‘lib, k о mp а niya t о m о nid а n ist е ’m о lchil а rg а   t а qdim etil а dig а n t о v а rl а r v а   xizm а tl а r qiym а tni
о shir а di yoki k а m а ytir а di.
====
br е nd   bil а n   b о g‘liq   m а jburiyatl а r   to‘pl а mi   (br е nd   n о mi   v а   r а mzi   bil а n   h а m   b о g‘liq)   bo‘lib,
k о mp а niya t о m о nid а n ist е ’m о lchil а rg а  t а qdim etil а dig а n t о v а rl а r v а  xizm а tl а r qiym а tni  о shir а di
yoki k а m а ytir а di
====
br е nd bil а n b о g‘liq m а jburiyatl а r to‘pl а mi bo‘lib, k о mp а niya t о m о nid а n ist е ’m о lchil а rg а  t а qdim
etil а dig а n t о v а rl а r qiym а tni  о shir а di
====
k о mp а niya t о m о nid а n ist е ’m о lchil а rg а  t а qdim etil а dig а n t о v а rl а r qiym а tni  о shir а di
++++
1996-yild а   P о l   F е ldvik   tomonidan   keltirilgan   br е nd   k а pit а lining   t а rkibiy   qisml а rini
а niql а ng.
====
#brend qiymati, brend kuchi, brend imiji.
====
k о mp а niyaning b а l а nsig а  kiritilishi mumkin bo‘lg а n br е ndning umumiy qiym а ti
====
ist е ’m о lchining br е ndg а  b о g‘l а ng а nlik d а r а j а si
====
br е nd imiji
++++
Br е ndni yar а tish v а  b о z о rg а  kiritish quyid а gi qaysi  а fz а llikl а rg а  eg а  emas?
====
#brend ohanggi.
====
nisb а t а n yuq о ri n а rx d а r а j а si
====
k а tt а  h а jmd а gi s о tuv
====
x а r а j а tl а rni k а m а ytirish
++++
Br е ndl а r qiym а tini b а h о l а sh n а tij а l а rid а n f о yd а l а nish s о h а si qaysi yo‘n а lishg а  bo‘lin а di?
====
#m о liyaviy va moliyaviy bo‘lmagan.
==== ====
#harajatlari   baland   marketing   kommunikastiyasi   (reklama   televideniyada,   matbuotda,   tashqi
reklama).
====
xarajati past bo‘lgan marketing kommunikatsiyasi (prizentatsiya, degustatsiya, semplin
====
oddiy supermarketda uchraydigan tovar assortimentlari: oziqovqat, kosmetika va gigiyena, uyni
tutish kerak bo‘ladigan anjomlar
====
mail orqali
++++
BTL (below the line) deganda nimani tushunasiz?
====
#xarajati past bo‘lgan marketing kommunikatsiyasi (prizentastiya, degustastiya, semplin).
====
harajatlari   baland   marketing   kommunikastiyasi   (reklama   televideniyada,   matbuotda,   tashqi
reklama)
====
oddiy supermarketda uchraydigan tovar assortimentlari: oziqovqat, kosmetika va gigiyena, uyni
tutish kerak bo‘ladigan anjomlar
====
to‘g‘ri javob yo‘q
++++
Brendingda merchendayzing deganda nimani tushunasiz?
====
#savdo tarmog‘ida mahsulotni sotuvini faollashtirish yondashuvi.
====
oddiy supermarketda uchraydigan tovar assortimentlari
====
xarajatlari baland marketing kommunikatsiyasi (reklama televideniyada, matbuotda 
====
to‘g‘ri javob yo‘q
++++
Brendning qiymati balansning qaysi ustunligida qo‘yiladi?
====
#nomoddiy aktiv.
====
moddiy aktiv
====
majburiyatlar
====
xususiy kapital
++++
Internet texnologiyalaridan foydalanishda qanday salbiy jihatlar mavjud?
====
#jahllanish,insofsizlik, aldamchilik va firibgarlik.
==== iste’molchiga vaqtida mahsulot etkazib berish bilan munosabat kuchayadi 
++++
Brendning texnologiyasiga ta’rif bering 
====
#o’ziga xos usul va uslublardan tashkil topgan bilimlar tizimidir.
====
korxonaning iste’molchilari istalgan extiyojlariga moslashish 
====
axborotnt yig’ish va tahlil qilish 
====
brendni sotib olish jarayoni 
++++
Brend darajasiga erishish uchun mos kelmaydigan xususiyat 
====
#tovar haqida salbiy fikr. 
====
brend imidji
====
brend o’rni 
====
tashqi bozorda o’sish 
++++
Brend qiymati o’lchovi qachon kerak bo’lmaydi? 
====
#ishlab chiqarishda.
====
kompaniyalarning birlashishida va sotib olishida 
====
kompaniyaga sarmoya kirgizishda 
====
savdo markasini boshqarishda 
++++
Franchayzing deganda qanday huquqni qo’lga kiritishni tushunasiz? 
====
#yo’lga qo’yilgan taniqli brendning texnologiyasini va nomini ishlatish uchun huquq.
====
taniqli brendni sohta yo’l bilan o’zlashtirilishi 
====
mahsulotni chegirma orqali sotish 
====
hech qanday xuquq bermaydi 
++++
Brendning qiymati balansning qaysi ustinligida qo’yiladi? 
====
#moddiy aktiv.
====
moddiy aktiv  b о shq а ruv q а r о rl а ri q а bul qilish
====
chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turi
++++
«R е st а yling» (restyling)...
====
#tushunch а sining   o‘zi   m а rk е ting   а t а m а shun о sligig а   ingliz   tilid а n   kirib   k е lg а n   bo‘lib,   bund а
k о mp а niyaning   br е nd   t а shqi   imijini   o‘zg а rtirishg а   q а r а tilg а n   f ао liyatini   tushunish   q а bul
qiling а n.
====
mijozni o‘zg а rtirish
====
Iste’mol qilish uchun chiqarilgan mollardir
====
sotish uchun ishlab chiqarilgan barcha narsalar
++++
Brending strategiyasi – bu
====
#korxonaning korporativ strategiyasida asosiy bo‘lgan marketing strategiyasining elementidir.
====
brendni ma’muriy-buyruqbozlik orqali boshqarishning rivojlanishi
====
Ishlab chiqarishdagi takomillashtirishlar natijasida ko‘plab tovarlarni kam ishchi kuchi bilan 
ishlab chiqarilishi va texnologik rivojlanish
====
Tovarda innovatsiyalarning qo‘llanmasligi
++++
Brend qanday asosiy sifatga ega? 
====
#daromad beruvchi.
====
beqiyoslik 
====
o’rganuvchanlik 
====
to’g’rilik 
++++
Istemolchining brendga bo’lgan ishonchi: 
====
#brendning hajmliligi.
====
brendning tekisligi 
====
brendning turli-tumanligi 
====
brendning uzunligi 
++++ #savdo bozorlarini toppish.
====
narxlashtirish
====
reklama muammolari
====
tovarning zaruriy va o‘ziga xos xususiyatlari
++++
«Tovarni siljitish» elementi quyidagi muammolarni hal qiladi...
====
#reklama muammolari.
====
savdo bozorlarini topish
====
narxlashtirish
====
tovar tashqi ko‘rinishi
====
Brend identifikatori bo‘lmagan javobni tanlang.
====
#brend xodimi qarori.
====
brendning nomi
====
logotip
====
tovar belgisi
++++
Tovar belgisining funksiyalari to‘liq ko‘rsatilgan javobni aniqlang?
====
#jozibadorlik;   identifikatsiya   yoki   ma’lumot,   shaxsiylashtirish   reklama;   kafolat,   xavfsizlik;
psixologik.
====
jozibadorlik; identifikatsiya yoki ma’lumot, shaxsiylashtirish reklama
====
jozibadorlik; reklama; kafolat, xavfsizlik; psixologik
====
jozibadorlik; xavfsizlik; psixologik
++++
Brend kommunikatsiyasi  – bu ....
====
#brendni   boshqarishning   muhim   qismi   va   vositasi   bo‘lib,   uning   yordamida   kompaniyalar
o‘zlarining manfaatdor tomonlari tovar belgisi, uning kuchli tomonlari, qadriyatlari, asoslari  va
tovar   va   xizmatlarning   takliflari   to‘g‘risida   xabardor   qiladi,   ishontiradi,   yoritadi,   o‘rgatadi,
eslatadi va boyitadi.
==== ====
#Raqobatchi mahsulotlardan farqlanib turishi.
====
mahsulotni narxini oshirishga yordam beradi
====
foydani oshirish
====
Tovarni tanishtirish
++++
Tovar   yoki   ko‘rsatiladigan   xizmat   to‘g‘risidagi   xolis   axborot   talabni   ko‘paytirish
maqsadlarida xaridorlarga tovarlarning xususiyatlari, afzalliklari va sotib olish shartlarini
yetkazish va oshkor etish nima deyiladi?
====
#reklama.
====
brend
====
menejment
====
marketing
++++
Qonun bilan himoyalangan marka yoki uning qismi nima deb ataladi?
====
#belgisi.
====
brending
====
sertifikat
====
tovar
++++
Riteyl (retail) deganda nimani tushunasiz?
====
#chakana savdo joylarini faoliyatini oshirishga qaratilgan korxona.
====
oddiy supermarketda uchraydigan tovar assortimentlari: oziqovqat, kosmetika va gigiyena, uyni
tutish kerak bo‘ladigan anjomlar
====
xarajatlari   baland   marketing   kommunikatsiyasi   (reklama   televideniyada,   matbuotda,   tashqi
reklama
====
ta’sir etish
++++
S а vd о  m а rk а si (SM)
====
#chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turini em а s, t о v а r ishl а b chiq а ruvchini ko‘rs а t а dig а n s а vd о  b е lgisi.
==== mijozlarning cheklangan doirasiga tarqalgan 
====
muayyan mijozga bog’lanib qolish 
++++
Bir necha brendlarning bozordagi ishtiroki- bu 
====
#ko-brending. 
====
du-breding 
====
on-brending 
====
tu-brending 
++++
Kundalik   hayotimizga   puxta   kirib   kelgan   tarkibiy   qismlar,   elementlar,   boshqa
mahsulotlarning detallarini namoyon etuvchi brendlar, - bu 
====
#ingredientli brendlar.
==== 
qisman brendlar 
====
tarkibiy brendlar
==== 
yorqin brendlar 
++++
Xaridorlarning   xatti-harakatlari   to’g’risidagi   bilim   qaysi   brendning   eng   muhim   akvtivi
hisoblanadi? 
====
#munosabatlar brendi.
==== 
rivojlanish brendi 
====
ishlab chiqarish brendi 
====
korxona brendi 
++++
Kim munosabatlar asosida brendlar dunyosidagi qarorlarni qabul qiladi? 
====
#iste’molchi.
====
brend 
====
ishlab chiqaruvchi 
====
korxona rahbari 
++++
Brendning qanday o’lchovi mahsulotning idrok etiladigan qimmatini yoritib beradi?  #turli xil geografik birliklarga (o‘zgaruvchilarga) ajratish: mintaqa, viloyat, tuman, shahar hajmi,
zichlik.   Ushbu   segmentatsiyadan   so‘ng   kompaniya   marketing   harakatlari   qayerda   eng   samarali
bo‘lishini hal qilishi kerak.
====
xaridorlarni yoshi, jinsi, oilaning kattaligi, oilaning hayot  tsikli, mashg‘uloti, daromad darajasi,
ma’lumoti, millati, dini kabi o‘zgaruvchilarga qarab taqsimlash
====
xaridorlarning   bilimlarini,   foydalanuvchi   sifatiga   va   mahsulotga   bo‘lgan   munosabatiga   qarab
xaridorlarni tanlash
====
xaridorlar   guruhlarini   tegishli   mahsulotlarni   iste’mol   qilish   to‘g‘risidagi   ma’lumotlarga
asoslangan holda tanlab olish, reklama
qilinadigan mahsulotga ehtiyojning eng yaxshi prognozi va aksiyalarga javob berish
++++
Brendingda demografik segmentatsiya – bu ...
====
#xaridorlarni yoshi, jinsi, oilaning kattaligi, oilaning hayot sikli, mashg‘uloti, daromad darajasi,
ma’lumoti, millati, dini kabi o‘zgaruvchilarga qarab taqsimlash.
====
turli xil geografik birliklarga (o‘zgaruvchilarga) ajratish: mintaqa, viloyat, tuman, shahar hajmi,
zichlik.   Ushbu   segmentatsiyadan   so‘ng   kompaniya   marketing   harakatlari   qaerda   eng   samarali
bo‘lishini hal qilishi kerak
====
xaridorlarning   bilimlarini,   foydalanuvchi   sifatiga   va   mahsulotga   bo‘lgan   munosabatiga   qarab
xaridorlarni tanlash
====
xaridorlar   guruhlarini   tegishli   mahsulotlarni   iste’mol   qilish   to‘g‘risidagi   ma'lumotlarga
asoslangan holda tanlab olish, reklama qilinadigan mahsulotga ehtiyojning eng yaxshi prognozi
va aksiyalarga javob berish
++++
Brend bu -….
====
#t о v а r b е lgisini ko‘rg а nd а  ist е ’m о lchi  о ngid а  vujudg а  k е l а dig а n  о br а zdir.
====
tovarlarni vositachilar tomonidan ilgari surish orqali shakllanadi
====
iste’molchining tovar imijini aks ettiradi
====
davlat idorasi tomonidan yaratiladi
++++
Brend qanday asosiy sifatga ega?
====
#daromad beruvchi.
====
beqiyoslik
====
o‘rganuvchanlik Tovar   yoki   ko‘rsatiladigan   xizmat   to‘g‘risidagi   xolis   axborot   talabni   ko‘paytirish
maqsadlarida xaridorlarga tovarlarning xususiyatlari, afzalliklari va sotib olish shartlarini
etkazish va oshkor etish nima deyiladi?
====
#reklama.
====
brend 
====
menejment 
====
marketing 
++++
Markali   tovarning   o‘z   funksiyalarini   (uzoq   muddatlilik,   ta’mirga   yaroqlilik,   ishonchlilik,
aniqlik, foydalanish oddiyligi va h.k.) bajara olish qobiliyati nima deyiladi?
#sifat.
====
Narx
====
Ishonch
====
yashovchanlik
++++
Brendingda ko‘k rang nimani anglatadi?
====
#id еа lizm v а  uyushq о qlik, ruhiy kuch v а  q а t’iyat, m а t о n а t r а ngi.
====
Soviq
====
Tinch
====
yovuzlik
++++
Brendingda yashil rang nimani anglatadi?
====
#t а r а qqiyot v а  b а rq а r о rlik, m а jburiylik v а  v а zminlik his о bl а n а di.
====
neytral, soviq
====
juda tinch
====
sovuq
++++
Brendingda qizil rang nimani anglatadi?
====
#kuch-quvv а t, t е tiklik v а  jo‘shqinlik, q а t’iyat v а  t а sh а bbbusk о rlik, y е t а kchilik v а  o‘j а rlik r а ngi.
====
iliq bog‘liqlik yaratish uchun iste’molchida bo‘sh vaqti bo‘lishi kerak
====
iste’molchiga vaqtida mahsulot yetkazib berish bilan munosabat kuchayadi
++++
Brendni muvaffaqiyatli joylashtirish uchun zarur bo‘lgan asosiy fazilatlar quyidagilardir:
…
====
#haqiqiylik, soddalik, farq, mustahkamlik, doimiylik.
====
sirli, eklektik, o‘zgaruvchanlik
====
reklama xotirasi va hiylasi
====
reklama budjeti hajmi
++++
Brend aktivlari (brand assets) –
====
#qo‘shimcha foyda olishda brend qobiliyatining moliyaviy ifodasi.
====
mijozlarga markani eslab qolishga yordam beradi va aqliy assotsiatsiyasini kuchaytiradi
====
og‘zaki shiorning rivojlanishi
====
kuchli brendlarning jamlanganligi
++++
Brend faolligi (brand relevance)
====
#brendning iste’molchilarning ehtiyojlari va talablariga muvofiqligi darajasi, brendning zarur va
talab qilinadigan qobiliyati.
====
mahsulotlarni aniqlaydigan va hukumat tomonidan ro‘yxatga olingan belgi, dizayn yoki ifoda
====
oilaga ega bo‘lganda
====
katalogdagi mahsulotlarni tanlash
++++
Brend arxitekturasi (brand architecture) –
====
#kompaniyaning brend sistemasi ma’lum bir strukturada tashkil topgan ko‘rinish.
====
mahsulotni aniqlash orqali
====
rangli qadoq
====
vaqtni foydasiz sarflash
++++
Eng tez axborot olish uslubi? #ichki brend va tashqi brend.
====
ichki brend
====
tashqi brend
====
qo‘shma brend
++++
Qonun bilan himoyalangan marka yoki uning qismi nima deb ataladi?
====
#belgisi.
====
brending
====
sertifikat
====
tovar
++++
Riteyl (retail) deganda nimani tushunasiz?
====
#chakana savdo joylarini faoliyatini oshirishga qaratilgan korxona.
====
oddiy supermarketda uchraydigan tovar assortimentlari: oziqovqat, kosmetika va gigiyena, uyni
tutish kerak bo‘ladigan anjomlar
====
xarajatlari   baland   marketing   kommunikatsiyasi   (reklama   televideniyada,   matbuotda,   tashqi
reklama
====
ta’sir etish
++++
S а vd о  m а rk а si (SM)
====
#chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turini em а s, t о v а r ishl а b chiq а ruvchini ko‘rs а t а dig а n s а vd о  b е lgisi.
====
sotish uchun ishlab chiqarilgan barcha narsalar
====
chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turi
====
iste’mol qilish uchun chiqarilgan mollardir
++++
Q а yt а  j о yl а shtirish
====
#bu   –   br е nd   а yn а n   o‘xsh а shligini   o‘zg а rtirm а g а n   h о ld а   uning   b о z о rd а gi   p о zitsiyasini   о ngli
r а vishd а  o‘zg а rtirish.
====
о ngli r а vishd а  o‘zg а rtirish
==== ++++
Brendingda qora rang nimani anglatadi?
====
#sirlilik   v а   m а xfiylik,   o‘zig а   t о rtish,   b а sh о r а t   qilish,   bunyodk о rlik   v а   m а zmund о rlik   hissini
b е r а di.
====
t о z а lik v а  s о flik, muk а mm а llik v а  tug а llik hissiyotini b е r а di
====
d а bd а b а   v а   h а sh а m а t,   f а vqul о dd а lik,   b о shq а l а rning   о r а sid а   а jr а lib   turish   ist а gining   kuchli
ek а nligi bil а n b о g‘liq r а ng
====
ij о d quv о nchi, quvv а t, b а xt, sh о d-xurr а mlik v а  erkinlik b а xsh et а dig а n quyosh v а  h а yot r а ngi
++++
Brendingda kul rang nimani anglatadi?
====
# о q v а  q о r а  r а ngl а r xisl а tl а rini birl а shtir а di, ul а rning o‘rt а sid а gi ch е g а r а  his о bl а n а di.
====
sirlilik v а  m а xfiylik, o‘zig а  t о rtish, b а sh о r а t qilish, bunyodk о rlik v а  m а zmund о rlik hissini b е r а di
====
t о z а lik v а  s о flik, muk а mm а llik v а  tug а llik hissiyotini b е r а di
====
d а bd а b а   v а   h а sh а m а t,   f а vqul о dd а lik,   b о shq а l а rning   о r а sid а   а jr а lib   turish   ist а gining   kuchli
ek а nligi bil а n b о g‘liq r а ng
++++
Brendingda kumush rang nimani anglatadi?
====
#erkinlik, shidd а tlilik, yorug‘lik v а   s а mimiylik, yuq о ri em о tsi о n а llik v а   z а m о n а viylik, r а v о nlik
v а  in’ik о s q о biliyatini  а ngl а t а di.
====
sirlilik v а  m а xfiylik, o‘zig а  t о rtish, b а sh о r а t qilish, bunyodk о rlik v а  m а zmund о rlik hissini b е r а di
====
t о z а lik v а  s о flik, muk а mm а llik v а  tug а llik hissiyotini b е r а di
====
d а bd а b а   v а   h а sh а m а t,   f а vqul о dd а lik,   b о shq а l а rning   о r а sid а   а jr а lib   turish   ist а gining   kuchli
ek а nligi bil а n b о g‘liq r а ng
++++
Brendingda tilla rang nimani anglatadi?
====
#d а bd а b а   v а   h а sh а m а t,   f а vqul о dd а lik,   b о shq а l а rning   о r а sid а   а jr а lib   turish   ist а gining   kuchli
ek а nligi bil а n b о g‘liq r а ng.
====
sirlilik v а  m а xfiylik, o‘zig а  t о rtish, b а sh о r а t qilish, bunyodk о rlik v а  m а zmund о rlik hissini b е r а di
====
t о z а lik v а  s о flik, muk а mm а llik v а  tug а llik hissiyotini b е r а di
====
ij о d quv о nchi, quvv а t, b а xt, sh о d-xurr а mlik v а  erkinlik b а xsh et а dig а n quyosh v а  h а yot r а ngi
++++ #xaridorlarni yoshi, jinsi, oilaning kattaligi, oilaning hayot sikli, mashg‘uloti, daromad darajasi,
ma’lumoti, millati, dini kabi o‘zgaruvchilarga qarab taqsimlash.
====
turli xil geografik birliklarga (o‘zgaruvchilarga) ajratish: mintaqa, viloyat, tuman, shahar hajmi,
zichlik.   Ushbu   segmentatsiyadan   so‘ng   kompaniya   marketing   harakatlari   qaerda   eng   samarali
bo‘lishini hal qilishi kerak
====
xaridorlarning   bilimlarini,   foydalanuvchi   sifatiga   va   mahsulotga   bo‘lgan   munosabatiga   qarab
xaridorlarni tanlash
====
xaridorlar   guruhlarini   tegishli   mahsulotlarni   iste’mol   qilish   to‘g‘risidagi   ma'lumotlarga
asoslangan holda tanlab olish, reklama qilinadigan mahsulotga ehtiyojning eng yaxshi prognozi
va aksiyalarga javob berish
++++
Psixografik segmentatsiyani tashkil etuvchilari to‘liq keltirilgan javobni aniqlang?
====
#qadriyatlar, qiziqishlar, munosabatlar, shaxsiy xususiyatlar, turmush tarzi.
====
qadriyatlar, qiziqishlar, munosabatlar
====
qadriyatlar, shaxsiy xususiyatlar, turmush tarzi
====
qadriyatlar, turmush tarsi
++++
Brend bu -….
====
#t о v а r b е lgisini ko‘rg а nd а  ist е ’m о lchi  о ngid а  vujudg а  k е l а dig а n  о br а zdir.
====
tovarlarni vositachilar tomonidan ilgari surish orqali shakllanadi
====
iste’molchining tovar imijini aks ettiradi
====
davlat idorasi tomonidan yaratiladi
++++
Brend qanday asosiy sifatga ega?
====
#daromad beruvchi.
====
beqiyoslik
====
o‘rganuvchanlik
====
to‘g‘rilik
++++
Ishlab chiqarish brendi bu - ….
====
#ishlab chiqaruvchi korxonaga tegishli brend. ====
6
++++
Brendingda qaror qabul qilish ikkinchi bosqichi nimadan iborat?
====
#g’oyalarni ishlab chiqarish shakllaridan iborat.
====
g‘oyalarni baholash – har bir g‘oyaning qiymatini, ustunliklarini, uning samaradorligini va risk
(tavakkalchilik) darajasini baholashdan iborat
====
bu   yakuniy   tanlov   –   bu   bosqich   qaror   bajarilishini   rejalashtirishni   ta’minlab   beradi.   Bunda
mazkur qarorni bajarish dasturi qabul qilinadi, muddati belgilanadi
====
maqsadlar qo‘yish
++++
Brendingda qaror qabul qilish uchinchi bosqichi nimadan iborat?
====
#g‘oyalarni baholash – har bir g‘oyaning qiymatini, ustunliklarini, uning samaradorligini va risk
(tavakkalchilik) darajasini baholashdan iborat.
====
Maqsadlar qo‘yish
====
bu   yakuniy   tanlov   –   bu   bosqich   qaror   bajarilshini   rejalashtirishni   ta’minlab   beradi.   Bunda
mazkur qarorni bajarish dasturi qabul qilinadi, muddati belgilanadi
++++
Brendingda qaror qabul qilish birinchi bosqichi nimadan iborat?
====
#muammoni aniqlash.
====
maqsadlar qo‘yish
====
bu   yakuniy   tanlov   –   bu   bosqich   qaror   bajarilshini   rejalashtirishni   ta`minlab   beradi.   Bunda
mazkur qarorni bajarish dasturi qabul qilinadi, muddati belgilanadi.
++++
Brendga s а d о q а t – bu
====
#b о shq а   br е ndl а r   v а   r е kl а m а   h о l а tid а n   q а t’i   n а z а r,   h а r   d о im   bir   xil   br е nd   о stid а   mu а yyan
m а hsul о tni s о tib  о lish uchun q а t’iy q а r о rdir.
====
tovar sotib olish
====
tovarga baho berish
====
tovarga salbiy fikr bildirish
++++
Brendingda s а d о q а tni  а niql а shda m а vjud yond а shuvlarni ko‘rsating.
==== b о shq а ruv q а r о rl а ri q а bul qilish
====
chiq а ril а yotg а n m а hsul о t turi
++++
«R е st а yling» (restyling)...
====
#tushunch а sining   o‘zi   m а rk е ting   а t а m а shun о sligig а   ingliz   tilid а n   kirib   k е lg а n   bo‘lib,   bund а
k о mp а niyaning   br е nd   t а shqi   imijini   o‘zg а rtirishg а   q а r а tilg а n   f ао liyatini   tushunish   q а bul
qiling а n.
====
mijozni o‘zg а rtirish
====
Iste’mol qilish uchun chiqarilgan mollardir
====
sotish uchun ishlab chiqarilgan barcha narsalar
++++
Brending strategiyasi – bu
====
#korxonaning korporativ strategiyasida asosiy bo‘lgan marketing strategiyasining elementidir.
====
brendni ma’muriy-buyruqbozlik orqali boshqarishning rivojlanishi
====
Ishlab chiqarishdagi takomillashtirishlar natijasida ko‘plab tovarlarni kam ishchi kuchi bilan 
ishlab chiqarilishi va texnologik rivojlanish
====
Tovarda innovatsiyalarning qo‘llanmasligi
++++
  “Interbrand”   jahondagi   eng   qimmatbaho   brendlarning   2020   yil   uchun   yangi   reytingida
birinchi o‘rinni qaysi brend egallagan:
====
#Apple.
====
Nestle
====
IBM
====
IPhone
++++
Brendni yangi toifadagi toifalarga kengaytirish (brand expansion) bu –
====
#bozorga   bitta   tovar   belgisi   ostida   turli   xil   mahsulot   guruhlarining   yangi   turlarini   joriy   etishni
nazarda tutadi.
====
bir   xil   tovar   guruhiga   mansub   yangi   turdagi   mahsulotlarni   ilgari   surish   uchun   bitta   brenddan
foydalanish, shuningdek, soyabon brendlaridan foydalanish
====
yangi brendlar ostida yangi mahsulotlar ishlab chiqarish ====
alohida   tovar   belgisi   uchun   iste’molchilarning   yangi   maqsadli   guruhiga   o‘tishda,   o‘rnini
o‘zgartirish ishlatiladi
++++
Tovarni kengaytirish – bu
====
#bir   xil   tovar   guruhiga   mansub   yangi   turdagi   mahsulotlarni   ilgari   surish   uchun   bitta   brenddan
foydalanish, shuningdek, soyabon brendlaridan foydalanish.
====
bozorga   bitta   tovar   belgisi   ostida   turli   xil   mahsulot   guruhlarining   yangi   turlarini   joriy   etishni
nazarda tutadi
====
yangi brendlar ostida yangi mahsulotlar ishlab chiqarish
====
alohida   tovar   belgisi   uchun   iste’molchilarning   yangi   maqsadli   guruhiga   o‘tishda,   o‘rnini
o‘zgartirish ishlatiladi
++++
Mahsulot turini kengaytirish – bu
====
#yangi brendlar ostida yangi mahsulotlar ishlab chiqarish.
====
bir   xil   tovar   guruhiga   mansub   yangi   turdagi   mahsulotlarni   ilgari   surish   uchun   bitta   brenddan
foydalanish, shuningdek, soyabon brendlaridan foydalanish
====
bozorga   bitta   tovar   belgisi   ostida   turli   xil   mahsulot   guruhlarining   yangi   turlarini   joriy   etishni
nazarda tutadi
====
alohida   tovar   belgisi   uchun   iste’molchilarning   yangi   maqsadli   guruhiga   o‘tishda,   o‘rnini
o‘zgartirish ishlatiladi
++++
Brendlarning asosiy strategiyasi
====
#iste’molchilarning ongini zabt etishini kuchaytirish.
====
4 P mahsulotlarini sotuv hajmini ko‘paytirish
====
mahsulot-iste’molchi tushunchasini kuchaytirish
====
 “iste’molchi har doim haq” shiorini kuchaytirish
++++
Brendlar mahsulotga nisbatan iste’molchida qanday bog‘liqlik yaratadi?
====
#ular   mahsulotga   o‘xshab   ishlab   chiqarilmaydi,   ular   iste’molchi   tafakkurida   shakllanadi,   shu
bilan birga mahsulotga nisbatan emotsional bog‘liqlik yaratadi.
====
ular orasida hech qanday bog‘liqlik yo‘q
==== g‘oyalarni baholash – har bir g‘oyaning qiymatini, ustunliklarini, uning samaradorligini va risk
(tavakkalchilik) darajasini baholashdan iborat
====
bu   yakuniy   tanlov   –   bu   bosqich   qaror   bajarilishini   rejalashtirishni   ta’minlab   beradi.   Bunda
mazkur qarorni bajarish dasturi qabul qilinadi, muddati belgilanadi
====
maqsadlar qo‘yish
++++
Brendingda qaror qabul qilish uchinchi bosqichi nimadan iborat?
====
#g‘oyalarni baholash – har bir g‘oyaning qiymatini, ustunliklarini, uning samaradorligini va risk
(tavakkalchilik) darajasini baholashdan iborat.
====
Maqsadlar qo‘yish
====
bu   yakuniy   tanlov   –   bu   bosqich   qaror   bajarilshini   rejalashtirishni   ta’minlab   beradi.   Bunda
mazkur qarorni bajarish dasturi qabul qilinadi, muddati belgilanadi
++++
Brendingda qaror qabul qilish birinchi bosqichi nimadan iborat?
====
#muammoni aniqlash.
====
maqsadlar qo‘yish
====
bu   yakuniy   tanlov   –   bu   bosqich   qaror   bajarilshini   rejalashtirishni   ta`minlab   beradi.   Bunda
mazkur qarorni bajarish dasturi qabul qilinadi, muddati belgilanadi.
++++
Brendga s а d о q а t – bu
====
#b о shq а   br е ndl а r   v а   r е kl а m а   h о l а tid а n   q а t’i   n а z а r,   h а r   d о im   bir   xil   br е nd   о stid а   mu а yyan
m а hsul о tni s о tib  о lish uchun q а t’iy q а r о rdir.
====
tovar sotib olish
====
tovarga baho berish
====
tovarga salbiy fikr bildirish
++++
Brendingda s а d о q а tni  а niql а shda m а vjud yond а shuvlarni ko‘rsating.
====
#xulq- а tv о r sadoqati va his-tuyg‘u s а d о q а ti.
====
xulq- а tv о r sadoqati
====
his-tuyg‘u s а d о q а ti
====
narxga sadoqati