Kirish Roʻyxatdan oʻtish

Docx

  • Referatlar
  • Diplom ishlar
  • Boshqa
    • Slaydlar
    • Referatlar
    • Kurs ishlari
    • Diplom ishlar
    • Dissertatsiyalar
    • Dars ishlanmalar
    • Infografika
    • Kitoblar
    • Testlar

Dokument ma'lumotlari

Narxi 9000UZS
Hajmi 44.3KB
Xaridlar 0
Yuklab olingan sana 06 Dekabr 2024
Kengaytma docx
Bo'lim Dars ishlanmalar
Fan Iqtisodiyot

Sotuvchi

Bahrom

Ro'yxatga olish sanasi 05 Dekabr 2024

194 Sotish

Ilmiy pedagigik ish kundaligi

Sotib olish
O ‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI 
OLIY TA’LIM, FAN VA INNOVATSIYALAR VAZIRLIGI
TERMIZ  IQTISODIYOT VA SURVIS  UNIVERSITETI 
IQTISODIYOT  KAFEDRASI
«TASDIQLAYMAN»
O‘quv ishlari bo‘yicha prorektor
_____________________ A.Esanov
“___________”_______________20 2 4   yil
70 410102   –   Iqtisodiyot   (tarmoqlar   va   sohalar   bo‘yicha)
mutaxassisligi  magistranti________________________________ ning
                                     ( F.I.SH )
ILMIY-PEDAGOGIK ISH
K U N D A L I G I
(I, II, III ,  IV semestr)
Ilmiy-pedagogik ishi yuklamasining semestrlar bo‘yicha taqsimoti
Kurs Semestrlar Mustaqil
ish Kreditlar
miqdori
1 I 120 4
II 120 4
2 III 120 4
IV 240 8
  Jami 600 20
TERMIZ – 202 4
Magistrantning ilmiy-pedagogik ishi to‘g‘risida va kundalikni yuritish
1 “Kadrlar   tayyorlash   milliy   dasturi»da   nazariy   bilimlarni   amaliy   bilimlar   bilan
bog‘lash   va   mustahkamlashga   katta   e’tibor   b rish   zarurligi   ta’kidlangan.  е Chunki
amaliyot magistrantlar bilim saviyasini, ma’naviy barkamolligi va har tomonlama y е tuk
mutaxassis   bo‘lib   shakllanishida   muhim   ahamiyatga   ega.   Bu   vazifalarni   amalga
oshirishda ilmiy-pedagogik ish (amaliyot) katta rol o‘ynaydi.
Pedagogik   ish   jarayonida   magistrant   kasb-hunar   kolleji,   akademik   litsey   va   Oliy
ta’lim   muassasalarida   professor-o‘qituvchilar,   murabbiylar   bilan   bevosita   ilmiy-
pedagogik   hamkorlik   qilish,   ularning   pedagogik   faoliyati   va   tajribalarini   bevosita
o‘rganish,   umumlashtirish,   tahlil   qilish,   ular   rahbarligida   nazariy   va   amaliy
mashg‘ulotlar olib borish, shuningdek, dekanat va kafedra ishlarini tashkil etilishiga oid
me’yoriy hujjatlar bilan tanishadi.
Ilmiy-pedagogik ish:
  maxsus fanlar bo‘yicha mashg‘ulotlarning har xil turlari:  ma’ruzalar, seminar, 
amaliy va boshqa mashg‘ulotlarni  o‘tkazish bo‘yicha stajirovka;
   ma’ruza matnlari va mashg‘ulotlarni o‘tkazish rejalarini tuzish;
  yangi pedagogik va axborot texnologiyalarni o‘rganish va qo‘llash;
  talabalar biliminibaholashda kredit modul tizimi bo’yicga reyting-nazorat tizimini
qo‘llash;
  talabalar mustaqil ishini tashkiliy va o‘quv-metodik ta’minlashni o‘rganish;
   uslubiy ko‘rsatmalarni tuzish;
  ta’lim sohasi uchun zarur bo‘lgan meyoriy hujjatlarni ishlab chiqish;
   ilmiy, o‘quv-metodik va nazariy seminarlar uyushtirish;
  ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar tashkil etish;
  tarbiyaviy ishlarni o‘tkazishni nazarda tutadi.
Magistrant pedagogik rahbari bilan birgalikda ikki yilga mo‘ljallangan ilmiy-
pedagogik   ishlari   rejasini   tuzadi.   Mutaxassislik   fanini   o‘zlashtirishda   prof е ssor-
o‘qituvchilardan   va   ilmiy   rahbar   yoki   yuklamasida   ilmiy-pedagogik   ishi   bo‘lgan
mutaxassislardan   aniq   topshiriqlar   oladi.   Bu   topshiriqlarni   bajarilishini   magistrant
ilmiy-pedagogik ishi kundaligida qayd qilib boradi va imzo qo‘yadi. Semestr oxirida
kafedraga   hisobot   topshiradi.   Har   bir   semestr   yakuni   bo‘yicha   magistrantni   ilmiy-
pedagogik   ishni   o‘taganligi   to‘g‘risida   xulosalarni   ilmiy   rahbar   yoki   yuklamasida
ilmiy-pedagogik   ishi   bo‘lgan   mutaxassis   qayd   qiladi   (baholaydi).   Ilmiy-pedagogik
ishi   har   semestr   oxirida   hisobot   topshirgandan   so‘ng   yakuniy   nazorat   tarzida
maksimal 100 ballik tizimda baholanadi.  
Magistrantning ilmiy-pedagogik ishiga rahbar etib
_________________________________________________ tayinlandi.
                        (lavozimi )                              ( F.I.SH )
Kafedra mudiri _____________________________            _________
     ( F.I.SH )              imzo
202 4  ____y.   “____” __________________
Ilmiy-pedagogik ishning  maqsad va vazifalari
2 O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining 2015 -   yil 2 -   mart
36-sonli   buyrug‘i   bilan   tasdiqlangan   magistratura   haqidagi   Nizom   va   DTS   talablariga
asosan magistr:
har   tomonlama   bilimdon,   fundamental   ilmiy   asosga   ega,   ilmiy   ijod   uslubiyoti,
zamonaviy axborot texnologiyasi, ilmiy ma’lumotlar qabul qilish, ulradan foydalanish va
saqlag   usullarini   biladigan,   ilmiy-tadqiqot   va   ilmiy-pedagogik   faoliyatga   tayyor   bo‘lishi
lozim .
Shuningdek, magistr ilmiy-tadqiqot ishi  natijalari bo‘yicha:
 yangi   pedagogik   va   axborot   texnologiyalari,   o‘quv-tarbiyaviy   jarayonini
faollashtirish uslublari, talabalar bilimlarini reyting nazorat tizimida baholash;
 mustaqil   o‘qishning   tashkiliy   va   o‘quv–uslubiy   ta’minoti,   uzoqdan   o‘qishning
texnologiyalari;
 o‘quv-uslubiy qo‘llanmalarni  yaratish  asoslarini  bilishi  va ulardan  foydalana  olishi
kerak;
 turli   mashg‘ulotlarni   o‘tkazish,   ma’ruza   matnlari   va   mashg‘ulotlar   o‘tkazish
rejalarini tuzish;
 talabalar bilimlari nazoratining tashkiliy va o‘quv-uslubiy ta’minotini rejalashtirish;
 tarbiyaviy ishning tashkiliy va o‘quv-uslubiy ta’minoti bo‘yicha tajribaga ega
bo‘lishi kerak.
Magistrant talabalarning ilmiy-pedagogik ishini tashkil etish
Termiz iqtisodiyot va servis universiteti magistrant talabalari ilmiy-pedagogik ishini
tashkil   etish   “Magistrlik   dasturiga   qo‘yiladigan   talablar”ga   muvofiq   ravishda   amalga
oshirilishi ko‘zda tutiladi.
Ilmiy-pedagogik   ish   OTM   hamda   malaka   oshirish   va   qayta   tayyorlas h   ta’lim
muassasalarida o‘tkaziladi. Shuningdek, mutaxassisligiga mos o‘rta maxsus, kasb-hunar
ta’limi   muassasasida   ham   o‘tkazilishi   mumkin.   Ilmiy-pedagogik   ish   ikki   taraflama   va
boshqa   bitimlar   asosida   xorij   mamlakatlari   oliy   ta’lim   muassasalarida   ham   o‘tkazilishi
mumkin.
Termiz   iqtisodiyot   va   servis   universiteti   magistratura   bosqichi   Iqtisodiyot
(tarmoqlar   va   sohalar   bo’yicha)   mutahasisligi   magistrantlari   ilmiy-pedagogik   ishini
TISU   Iqtisodiyot   va   aniq   fanlar   kafedrasida   ilmiy-pedagogik   ishi   rahbarlari   bilan
birga o‘tkaziladi. 
ILMIY-PEDAGOGIK ISHNING MAZMUNI
Pedagogik   ish   jarayonida   magistrant   kasb-hunar   Oliy   ta’lim   muassasalarida
professor-o‘qituvchilar,   murabbiylar   bilan   bevosita   ilmiy-pedagogik   hamkorlik   qilish,
ularning   pedagogik   faoliyati   va   tajribalarini   bevosita   o‘rganish,   umumlashtirish,   tahlil
qilish,   ular   rahbarligida   nazariy   va   amaliy   mashg‘ulotlar   olib   borish,   shuningdek,
dekanat va kafedra ishlarini tashkil etilishiga oid me’yoriy hujjatlar bilan tanishadi. 
Ilmiy-pedagogik ishi yuklamasining semestrlar bo‘yicha taqsimoti
3 Kurs Semestrlar Mustaqil
ish Kreditlar
miqdori
1 I 120 4
II 120 4
2 III 120 4
IV 240 8
  Jami 600 20
Magistratura 1-kurs  talabasining 1- se mestrdagi ilmiy-pedagogik  ishi mazmuni
1. Ilmiy-pedagogik ishning mazmuni va mohiyati.
2. Oliy o‘quv yurtiga oid qonunlar, qarorlar, nizomlar, buyruqlar bilan tanishish.
3. O‘quv mashg‘ulotlarining turlari turlari bilan tanishish.
4. Me’yoriy   hujjatlarni   o‘rganish   va   tahlil   qilish   (DTS,   o‘quv   reja,   namunaviy   va
ishchi dasturlar, taqvim rejalar).
5. Kafedraning yetakchi professor-o‘qituvchilari darsiga kirish 
6. Belgilangan bir ta’lim yo’nalishi uchun malaka talablari bilan tanishib chiqish va bu
bo’yicha qisqacha hisobot tayyorlash  
7. Ma’ruzalar matnini tuzish uchun tayyorgarlik ko‘r ish , ma’ruzalarni o‘tkazish 
8. Talabalarning mustaqil ta’lim soatlarini o’tkazish bo’yicha ma’lum bir fan bo’yicha
topshiriqlar ishlab chiqish 
9. Belgilangan fan bo’yicha har bir ma’ruzaga slaylar tayyorlash  
10. Belgilangan fan bo’yicha fanning raqamli-uslubiy ta’minotini ishlab chiqishni ilmiy
rahbar ko’rsatmalari asosida o’rganish va tuzish
11. Belgilangan  fan bo’yicha  o’quv  dasturi  ishlab  chiqishni  ilmiy rahbar  ko’rsatmalari
asosida o’rganish va tuzish
12. Belgilangan   fan   bo’yicha   fanning   sillabusini   ishlab   chiqishni   ilmiy
rahbar ko’rsatmalari asosida o’rganish va tuzish
13. Kafedra yig‘ilishlarida ishtirok etish.
14. Ilmiy-pedagogik ish yuzasidan hisobot tayyorlash.
Magistratura 1-kurs talabasining 2- semestrdagi  ilmiy-pedagogik  ishi mazmuni
1. Kafedraning yetakchi professor-o‘qituvchilari darsiga kirish 
2. Mutaxassislik   fanlari   bo‘yicha   bakalavriat   ta’lim   yo‘nalishida   ma’ruza,
laboratoriya, amaliy va seminar  mashg‘ulotlarini, ishning o‘tkazilishini  kuzatish va tahlil
qilish.
3. Ma’ruzalar matnini tuzish uchun tayyorgarlik ko‘r ish , ma’ruzalarni o‘tkazish 
4. Belgilangan fan bo’yicha chet el adabiyotlaridan foydalangan holda ma’ruza
matni tayyorlash  
5. Belgilangan fan bo’yicha har bir ma’ruzaga slaylar tayyorlash  
6. Belgilangan fan bo’yicha fanning raqamli-uslubiy ta’minotini ishlab chiqishni
ilmiy rahbar ko’rsatmalari asosida o’rganish va tuzish
7. Belgilangan   fan   bo’yicha   o’quv   dasturi   ishlab   chiqishni   ilmiy   rahbar
ko’rsatmalari asosida o’rganish va tuzish
4 8. Belgilangan   fan   bo’yicha   fanning   sillabusini   ishlab   chiqishni   ilmiy   rahbar
ko’rsatmalari asosida o’rganish va tuzish
9. Kafedra yig‘ilishlarida ishtirok etish
10. Ilmiy-pedagogik ish yuzasidan hisobot tayyorlash.
Magistratura 2-kurs  talabasining 3-semestrdagi pedagogik  ishining mazmuni
1. Kafedraning yetakchi professor-o‘qituvchilari darsiga kirish .
2.   Ma’ruzalar matnini tuzish uchun tayyorgarlik ko‘r ish , ma’ruzalarni o‘tkazish  
3. Hemis   platfornmasida   o'qituvchi   profilida   ish   yuritishni   o'rganish   va   o’rganish
natijalari to’g’irisida hisobot tayyorlash
4.   Fakultet   dekanati   faoliyatini   tashkil   etish   bo’yicha   me’yoriy   hujjatlarini   o’rganish
va  o’rganish natijalari to’g’irisida hisobot tayyorlash.
5.   Kafedra   faoliyatini   tashkil   etish   bo’yicha   me’yoriy   hujjatlarini   o’rganish   va
o’rganish natijalari to’g’irisida hisobot tayyorlash . 
6. Talabalarning mustaqil ta’lim soatlarini o’tkazish bo’yicha ma’lum bir fan bo’yicha
uslubiy ko’rsatma tayyorlash
7.  Kafedra yig‘ilishlarida ishtirok etish.
8. Yangi tasdiqlangan me’yoriy hujjatlar va nizomlar bilan tanishish.
9. I lmiy-pedagogik ish  bo‘yicha bajarilgan ishlar  yuzasidan hisobot tayyorlash.
Magistratura 2-kurs  talabasining  4 -semestrdagi pedagogik ishining  mazmuni
1. Kafedraning yetakchi professor-o‘qituvchilari darsiga kirish .
2.   Ma’ruzalar matnini tuzish uchun tayyorgarlik ko‘r ish , ma’ruzalarni o‘tkazish  
3. Hemis platfornmasida o'qituvchi profilida ish yuritishni o'rganish va o’rganish
natijalari to’g’irisida hisobot tayyorlash
4.   Fakultet   dekanati   faoliyatini   tashkil   etish   bo’yicha   me’yoriy   hujjatlarini
o’rganish va  o’rganish natijalari to’g’irisida hisobot tayyorlash.
5.   Kafedra   faoliyatini  tashkil  etish   bo’yicha   me’yoriy  hujjatlarini  o’rganish  va
o’rganish natijalari to’g’irisida hisobot tayyorlash . 
6. Talabalarning   mustaqil   ta’lim   soatlarini   o’tkazish   bo’yicha   ma’lum   bir   fan
bo’yicha uslubiy ko’rsatma tayyorlash
7.   Oliy   ta’lim   muassasasi   professor-o’qituvchisining   dars   jarayonini   tashkil
etish bo’yicha me’yoriy hujjatlari bilan tanishish va  o’rganish natijalari to’g’irisida hisobot
tayyorlash.
8. Kafedra yig‘ilishlarida ishtirok etish.
9. Yangi tasdiqlangan me’yoriy hujjatlar va nizomlar bilan tanishish.
10. I lmiy-pedagogik ish  bo‘yicha bajarilgan ishlar  yuzasidan hisobot tayyorlash.
Ixtisoslik kafedrasi fanlaridan  o’quv dasturi va sillabuslarni  tahlil qilish
1.   o’quv dasturi ning tegishli davlat ta’lim standarti, o‘quv rejalari hamda namunaviy
dastur bilan mazmunan uzviyligi.
2.  sillabus ning tarkibiy tuzilmasi va mazmunining talabga javob berish darajasi.
5 3.   o’quv   dasturi da   fanga   ajratilgan   umumiy   yuklama,   uning   mashg‘ulot   tashkiliy
shakllari bo‘yicha taqsimoti.
4.   sillabus da   mavzular   joylashtirilishining   mantiqan   izchilligi   va   ularga   ajratilgan
o‘quv soatlarining maqsadga muvofiqlik darajasi.
5.  Ma’ruza  va amaliy mashg‘ulotlarning o‘zaro uzviylik darajasi. 
6. Berilgan nazorat savollarining fan mazmunini qamrab olganlik darajasi.
7.   Adabiyotlar   ro‘yxatining   sillabus ga   muvofiqliqligi,   chop   etilish   davri   va   ishchi
dasturga muvofiqligi.
Magistrantning dars tahlili olib borishi
Ilmiy   pedagogik   ish   jarayonida   magistrantlar   turli   shakldagi   darslarni   tahlil   qilib
o‘rganishlari   lozim   bo‘ladi.   Bundan   ko‘zlangan   maqsad   ta’lim   jarayonini   amalga
oshirishning   yanada   mukammal   metod   va   shakllarini   o‘zlashtirish   orqali   mashg‘ulotlar
mazmunini takomillashtirib borishdan iborat. Ilg‘or tajribalarni o‘rganish va tadbiq qilish
o‘quv-tarbiyaviy   jarayonlar   samaradorligini   oshirishning   muhim   omili   hisoblanadi.   Shu
sababli   magistrantlar   har   bir   tahlil   qilingan   mashg‘ulotdan   o‘z   bilim   va   tajribalarini
boyitish uchun foydalanishi hamda ularni ommalashtirishga harakat qilmog‘i lozim.
 Darslarni tahlil qilishda quyidagilarga alohida e’tibor qaratiladi:
1.   O‘rganish   uchun   imkon   darajasida   o‘zida   ta’limning   zamonaviy   muammolari
yechimini aks ettiruvchi mashg‘ulotni tanlash.
2.   Darsni   kuzatishda   asosiy   e’tibor   darsni   baholash   emas,   balki   magistrant   shaxsiy
tajribasini oshirishga qaratilishi. 
3.   Bir   darsda   aniqlangan   tajribani   boshqa   mashg‘ulotlarda   qaysi   darajada   namoyon
bo‘lishi va o‘ziga xosligiga e’tibor qaratish.
4.   Qo‘llanilayotgan   metod   va   usullarning   erishilgan   natijalar   bilan   bevosita   uzviy
bog‘liqlik omillarini aniqlash.
5.   Aniqlangan   amaliy   tajribalarni   nazariy   manbalar   asosida   o‘rganib,   ularning
asoslanganlik darajasini belgilash.
6. Dars tahlilida quyidagi jadvaldan foydalanish mumkin.
6 Termiz  iqtisodiyot va servis  universiteti
“                                                             ” kafedrasi o‘qituvchi ______________________________ning 
“_________________________________________________________” mavzusidagi ochiq darsining 
o‘qituvchi ______________________________________ tomonidan 
D A R S    T A H L I L I
Sana   _______________   Kurs  _______     Guruh   _________      Dars turi  _______________________
Fanning nomi   _______________________________________________________________________
Darsni kuzatishdan maqsad   ____________________________________________________________
Darsning borishi:  ____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Dars tavsifi :   _________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________________
Bosqichlar O‘qituvchi  Talaba  Xulosa 
1. O‘qituvchi va 
tinglovchilarning 
faoliyati
2. Reja va aniq 
maqsadlarni amalga 
oshirilishi
3. O‘qitishning texnik 
vositalaridan 
foydalanish darajasi
4. Dars jarayonida 
qo‘llanilgan 
pedagogik 
texnologiyalarni  
aniqlash
Darsning yutuqlari:  ________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Darsning kamchiliklari:  _____________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Xulosa va takliflar:   _________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________ 
Tahlil qiluvchi:                   ___________        F.I.SH  _________________________________
Tahlil bilan  tanishdim:  ___________            F.I.SH  _________________________________
7 Hisobot tayyorlash tartibi
Magistrant   amaliyot   so‘nggi   haftasida   mobaynida   ixtisoslik   kafedrasiga   amaliyot
to‘g‘risida   to‘liq   hisobot   tayyorlaydi   va   kafedra   shu   hafta   ichida   magistrant-
amaliyotchining   hisobotini   tinglab,   reyting   tizimida   amaliyotni   baholaydi   va   amaliyot
qaydnomasining bir nusxasini universitet o‘quv bo‘limiga taqdim etadi.
Ilmiy   pedagogik   ish   va   malakaviy   ish   hisoboti   A4   formatdagi   qog‘ozda   qo‘lyozma
yoki kompyuterda bajarilib, quyidagi qismlardan iborat bo‘ladi:
Kirish.
Dars tahlillari varaqalari.
Dars ishlanmalari va uning muhokama qaydnomasi.
Chop qilingan maqola kseronusxasi va nashrga tayyorlangan maqola.
Ilmiy jurnal hamda Internet maqolalariga tayyorlangan taqrizlar ushbu maqolalarning
kseronusxasi yoki elektron versiyasi bilan. Ishchi dasturga tayyorlangan taqriz.
Magistrlik   dissertatsiyasining   rejalashtirilgan   qismining   bajarilganligi   to‘g‘risida
hisobot va unga ilmiy rahbar xulosasi.
Hisobot magistrant, uning ilmiy rahbari hamda kafedra mudiri tomonidan imzolanadi.
Ilmiy   pedagogik   ish   yakunlari   kafedrada   muhokama   qilinadi   va   ushbu   muhokamada
magistrant to‘plagan ball va bahosi e’lon qilinadi.
Ilmiy-pedagogik ishning reyting  ishlanmasi va baholash mezonlari
Ilmiy-prdagogik   ishi   har   semestr   yakunida   bajarilgan   ishlar   bo‘yicha   hisobot
topshiriladi   va   yakuniy   nazorat   tarzida   umumiy   100   ballik   tizimida   baholanadi,
qaydnoma   pedagogik   ishga   rahbar   o‘qituvchi   tomonidan   to‘ldirilib,   magistratura
bo‘limiga topshiriladi.
Baholash mezonlari
№ B ilim darajasi ga qo’yilgan talablar Baho Ball
1 Semestr   bo’yicha   belgilangan   topshiriqlarning   o’z   vaqtida
va     to’liq   bajarilishi,   hisobotlarni   o’z   muddatida   kafedra
yig’ilishida   asosli   ochib   berganligi,   pedagogik   qobiliyati,
pedagogik mahoratining yaxshi rivojlanganligi.  5 90-100
2 Semestr   bo’yicha   belgilangan   topshiriqlarning   o’z   vaqtida
va   to’liq   bajarilishi,   hisobotlarni   o’z   muddatida   kafedra
yig’ilishida asosli ochib berganligi.   4 70-89
3 Semestr bo’yicha belgilangan topshiriqlarning to’liq 
bajarilishi, hisobotlarni kafedra yig’ilishida ochib berganligi 3 60-69
4 Semestr bo’yicha belgilangan topshiriqlarning 
bajarmaganligi . 2 0-59
8 I kurs, 1- semestr. Ilmiy-pedagogik ishi rejasi bo‘yicha magistrant tomonidan
bajariladigan ishlarning mazmuni
№ Bajariladigan tadbirlarning nomi Bajarilish
muddati Natijalar,
magistrantning
imzosi
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
9 24.
25.
10 I kurs, 1- semestr. Ilmiy-pedagogik ishi rejasi bo‘yicha magistrant tomonidan
bajarilgan ishlarga pedagogik rahbarning xulosasi
Magistrantning faoliyatiga qo‘yilgan ballar (100 ballik tizimda): ________ball
Magistrantning   ilmiy-pedagogik   ish   faoliyati   kafedraning   201___yil   _______   da
bo‘lib o‘tgan yig‘ilishida muhokama qilindi ( ____- raqamli bayonnoma)
Pedagogik rahbar    ___________________________             _________
 ( F.I.SH )       imzo
Kafedra mudiri __________________________             _________
( F.I.SH )         imzo
Magistratura bo‘limi boshlig‘i___________________              _________
              ( F.I.SH )                                      imzo
M.O‘
11 2024____yil “____” __________________
12 I kurs,  2  - semestr. Ilmiy-tadqiqot ishi rejasi bo‘yicha magistrant tomonidan
bajariladigan ishlarning mazmuni
№ Bajariladigan tadbirlarning nomi Bajarilish
muddati Natijalar,
magistrantning
imzosi
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
13 24.
25.
14 I kurs,  2  - semestr. Ilmiy-pedagogik ishi rejasi bo‘yicha magistrant tomonidan
bajarilgan ishlarga pedagogik rahbarning xulosasi
Magistrantning faoliyatiga qo‘yilgan ballar (100 ballik tizimda): ________ball
Magistrantning   ilmiy-pedagogik   ish   faoliyati   kafedraning   2023   yil   _____   da
bo‘lib o‘tgan yig‘ilishida muhokama qilindi ( ____- raqamli bayonnoma)
Pedagogik rahbar    ___________________________              _________
 ( F.I.SH )       imzo
Kafedra mudiri __________________________             _________
( F.I.SH )         imzo
Magistratura bo‘limi boshlig‘i___________________              _________
              ( F.I.SH )                                      imzo
M.O‘
15 2025____yil “____” __________________
16 I I kurs,  3 - semestr. Ilmiy-tadqiqot ishi rejasi bo‘yicha magistrant tomonidan
bajariladigan ishlarning mazmuni
№ Bajariladigan tadbirlarning nomi Bajarilish
muddati Natijalar,
magistrantning
imzosi
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
17 24.
25.
18 I I kurs,  3 - semestr. Ilmiy-pedagogik ishi rejasi bo‘yicha magistrant tomonidan
bajarilgan ishlarga pedagogik rahbarning xulosasi
Magistrantning faoliyatiga qo‘yilgan ballar (100 ballik tizimda): ________ball
Magistrantning   ilmiy-pedagogik   ish   faoliyati   kafedraning   202___   yil   ______da
bo‘lib o‘tgan yig‘ilishida muhokama qilindi ( ____- raqamli bayonnoma)
Pedagogik rahbar    ___________________________              _________
 ( F.I.SH )       imzo
Kafedra mudiri __________________________             _________
( F.I.SH )         imzo
Magistratura bo‘limi boshlig‘i___________________              _________
              ( F.I.SH )                                      imzo
M.O‘
19 2025____yil “____” __________________
20 I I kurs,  4 - semestr. Ilmiy-tadqiqot ishi rejasi bo‘yicha magistrant tomonidan
bajariladigan ishlarning mazmuni
№ Bajariladigan tadbirlarning nomi Bajarilish
muddati Natijalar,
magistrantning
imzosi
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
21 24.
25.
22 II kurs, 4- semestr. Ilmiy-pedagogik amaliyot rejasi bo‘yicha magistrant tomonidan
bajariladigan ishlarga pedagogik rahbarning xulosasi
Magistrantning faoliyatiga qo‘yilgan ballar (100 ballik tizimda): ________ball
Magistrantning   ilmiy-pedagogik   ish   faoliyati   kafedraning   202____   yil   ______da
bo‘lib o‘tgan yig‘ilishida muhokama qilindi ( ____- raqamli bayonnoma)
Pedagogik rahbar     ___________________________              _________
 ( F.I.SH )       imzo
Kafedra mudiri __________________________             _________
( F.I.SH )         imzo
Magistratura bo‘limi boshlig‘i___________________              _________
              ( F.I.SH )                                      imzo
M.O‘
202____yil “____” __________________
ESLATMA:   Magistrantning   ilmiy-pedagogik   ishi   kundaligi   hisobotlar   bilan   birgalikda   kafedrada
magistrantning   shaxsiy   yig‘ma   jildida   saqlanadi   va   ilmiy-pedagogik   ish   kundaligini   talab   darajasida
rasmiylashtirilishiga magistrantning  pedagogik rahbarlari mas’ul hisoblanadi .
23

Ilmiy-pedagogik ishi yuklamasining semestrlar bo‘yicha taqsimoti
Ilmiy pedagigik ish kundaligi

Sotib olish
  • O'xshash dokumentlar

  • O’z Milliy bank amaliyot hisoboti
  • Iqtisodiyot va moliya bo‘limi amaliyot hisoboti amaliyot hisoboti
  • Ipoteka bank amaliyot Mirobod filiali
  • "Trastbank" bitiruv oldi amaliyot
  • Turonbank bitiruv oldi amaliyoti

Xaridni tasdiqlang

Ha Yo'q

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Balansdan chiqarish bo'yicha ko'rsatmalar
  • Biz bilan aloqa
  • Saytdan foydalanish yuriqnomasi
  • Fayl yuklash yuriqnomasi
  • Русский