• Всего документов: 5844
  • Число пользователей: 15251

Korporatsiyalarda raqobat siyosatining ustvor yoʻnalishlari

MISOL UCHUN-> O’ZIMNING QISQACHA FIKRIM
•
Nima ham deymiz O`zbekiston rivojlanayotgan Respublika 
hisoblanadi shuning uchun  bu yuqoridagi 
kompaniyalar(Bunyodkor stadionidan tashaqari) bilan 
raqobatlasha oladigan boshqa kompaniyalar yoq hozircha. 
Keyinchalik albatta raqotbatbardosh korporatsiyalar 
bolishini hohlaymiz!!! . RE JA
•
Korporatsiyalar raqobati haqida
•
Butun jahon korporatsiyalar raqobati
•
Oʻzbekiston korporatsiyalari raqobati   HOSH SIZ QANDAY FIKRDASIZ ??? RONALDO VA COCA COLA HAQIDAGI VOQEA
•
Alkogolsiz ichimliklar ishlab chiqaradigan The Coca-Cola Company Portugaliya terma jamoasi sardori 
Krishtianu Ronalduga Vengriya bilan o‘yin oldidan (3:0) o‘tkazilgan matbuot anjumanida kompaniya 
tomonidan ishlab chiqarilgan gazli ichimliklarni chetga surib qo‘yganiga munosabat bildirdi. Coca-Cola 
o‘zining bayonotida "har kimning ichimliklarga nisbatan o‘z tanlovi borligini" va har kimning "didi va 
ehtiyojlari" turlicha ekanligini ta’kidlagan.
•
Bir kun oldin turli ommaviy axborot vositalari Ronalduning imo-ishorasi tufayli Coca-Cola 4 milliard dollar 
yo‘qotganligi haqida ma’lumot tarqatishdi, ammo bu haqiqatga to‘g‘ri kelmaydi.   O’ZBEKISTONDA RAQOBATBARDOSH 
KORPORATSIYALAR ->  E’TIBORINGIZ UCHUN RAHMAT!!!!!!! KORPORATSIYALARD
A RAQOBAT 
SIYOSATINING 
USTVOR 
YOʻNALISHLARI O`ZARO RAQOBATBARDOSH KOMPANIYALAR
•
Korxonalarning raqobatbardoshligini baholash uslublarini ishlab chiqishda quyidagilarni nazarda tutish 
maqsadga muvofiq: Birinchidan, baholash natijalari korxonaning barcha faoliyatlari natijadorligini 
qamrab olishi va uni namoyon etishi
•
lozim; Ikkinchidan, raqobatbardosh-likni baholashda baholanayotgan ob’ektining barcha xususiyatlarini 
o’zida mujassam etilishi lozim; Uchinchidan, raqobatbardoshlikni baholash bo’yicha aniq uslubiyotlarni 
shakllantirishda ma’lumotlar bazasi imkoniyatlarini hisobga olish lozim; To’rtinchidan, 
raqobatbardoshlikni baholash natijalarini tahlil etishda kompyuter dasturiy mahsulotlaridan samarali 
foydalanish imkoniyatlari hozirgi axborotlashtirilgan iqtisodiyot uchun o’ta muhim hisoblanadi va shunga 
muvofiq uning dasturiy tizimini ham ishlab chiqish maqsadga muvofiq RAQOBAT HAQIDA
•
Raqobat – bu ikki kishi yoki guruhning doimiy raqobatbardosh 
munosabatlardagi holati. Raqobat – bu raqobatlashayotgan ikki tomon 
oʻrtasidagi „bir-biriga qarshi“ munosabati. Oʻzaro munosabatlarning oʻzini 
„raqobat“ deb ham atash mumkin, yoki har bir ishtirokchi bir-biri bilan raqib 
boʻladi. Kimningdir asosiy raqibini ashaddiy raqib deb atash mumkin. 
Raqobatni „aktyorlar qaysi davlatlar raqobatchilarga yetarlicha tahdid 
solayotganini aniqlaydigan idrokiy tasniflash jarayoni“ deb taʼriflash mumkin. 
Raqobat bir tomonning doimiy hukmronligiga olib kelmasdan, davom etishi 
uchun „teng tomonlar oʻrtasidagi raqobat munosabatlari“ boʻlishi 
kerak .Siyosatshunos Jon A. Vaskesning taʼkidlashicha, kuchlar tengligi haqiqiy 
raqobat mavjud boʻlishi uchun zaruriy komponent hisoblanadi, ammo 
boshqalar bu elementga etiroz bildiradi

Korporatsiyalarda raqobat siyosatining ustvor yoʻnalishlari