Войти Регистрация

Docx

  • Рефераты
  • Дипломные работы
  • Прочее
    • Презентации
    • Рефераты
    • Курсовые работы
    • Дипломные работы
    • Диссертациии
    • Образовательные программы
    • Инфографика
    • Книги
    • Тесты

Информация о документе

Цена 9000UZS
Размер 799.1KB
Покупки 0
Дата загрузки 22 Декабрь 2023
Расширение pptx
Раздел Презентации
Предмет Экономика

Продавец

Bohodir Jalolov

Korporatsiyalarda raqobat siyosatining ustvor yoʻnalishlari

Купить
KORPORATSIYALARD
A RAQOBAT 
SIYOSATINING 
USTVOR 
YOʻNALISHLARI RE JA
•
Korporatsiyalar raqobati haqida
•
Butun jahon korporatsiyalar raqobati
•
Oʻzbekiston korporatsiyalari raqobati RAQOBAT HAQIDA
•
Raqobat – bu ikki kishi yoki guruhning doimiy raqobatbardosh 
munosabatlardagi holati. Raqobat – bu raqobatlashayotgan ikki tomon 
oʻrtasidagi „bir-biriga qarshi“ munosabati. Oʻzaro munosabatlarning oʻzini 
„raqobat“ deb ham atash mumkin, yoki har bir ishtirokchi bir-biri bilan raqib 
boʻladi. Kimningdir asosiy raqibini ashaddiy raqib deb atash mumkin. 
Raqobatni „aktyorlar qaysi davlatlar raqobatchilarga yetarlicha tahdid 
solayotganini aniqlaydigan idrokiy tasniflash jarayoni“ deb taʼriflash mumkin. 
Raqobat bir tomonning doimiy hukmronligiga olib kelmasdan, davom etishi 
uchun „teng tomonlar oʻrtasidagi raqobat munosabatlari“ boʻlishi 
kerak .Siyosatshunos Jon A. Vaskesning taʼkidlashicha, kuchlar tengligi haqiqiy 
raqobat mavjud boʻlishi uchun zaruriy komponent hisoblanadi, ammo 
boshqalar bu elementga etiroz bildiradi O`ZARO RAQOBATBARDOSH KOMPANIYALAR
•
Korxonalarning raqobatbardoshligini baholash uslublarini ishlab chiqishda quyidagilarni nazarda tutish 
maqsadga muvofiq: Birinchidan, baholash natijalari korxonaning barcha faoliyatlari natijadorligini 
qamrab olishi va uni namoyon etishi
•
lozim; Ikkinchidan, raqobatbardosh-likni baholashda baholanayotgan ob’ektining barcha xususiyatlarini 
o’zida mujassam etilishi lozim; Uchinchidan, raqobatbardoshlikni baholash bo’yicha aniq uslubiyotlarni 
shakllantirishda ma’lumotlar bazasi imkoniyatlarini hisobga olish lozim; To’rtinchidan, 
raqobatbardoshlikni baholash natijalarini tahlil etishda kompyuter dasturiy mahsulotlaridan samarali 
foydalanish imkoniyatlari hozirgi axborotlashtirilgan iqtisodiyot uchun o’ta muhim hisoblanadi va shunga 
muvofiq uning dasturiy tizimini ham ishlab chiqish maqsadga muvofiq MISOL UCHUN-> .   RONALDO VA COCA COLA HAQIDAGI VOQEA
•
Alkogolsiz ichimliklar ishlab chiqaradigan The Coca-Cola Company Portugaliya terma jamoasi sardori 
Krishtianu Ronalduga Vengriya bilan o‘yin oldidan (3:0) o‘tkazilgan matbuot anjumanida kompaniya 
tomonidan ishlab chiqarilgan gazli ichimliklarni chetga surib qo‘yganiga munosabat bildirdi. Coca-Cola 
o‘zining bayonotida "har kimning ichimliklarga nisbatan o‘z tanlovi borligini" va har kimning "didi va 
ehtiyojlari" turlicha ekanligini ta’kidlagan.
•
Bir kun oldin turli ommaviy axborot vositalari Ronalduning imo-ishorasi tufayli Coca-Cola 4 milliard dollar 
yo‘qotganligi haqida ma’lumot tarqatishdi, ammo bu haqiqatga to‘g‘ri kelmaydi. HOSH SIZ QANDAY FIKRDASIZ ??? O’ZBEKISTONDA RAQOBATBARDOSH 
KORPORATSIYALAR ->    O’ZIMNING QISQACHA FIKRIM
•
Nima ham deymiz O`zbekiston rivojlanayotgan Respublika 
hisoblanadi shuning uchun  bu yuqoridagi 
kompaniyalar(Bunyodkor stadionidan tashaqari) bilan 
raqobatlasha oladigan boshqa kompaniyalar yoq hozircha. 
Keyinchalik albatta raqotbatbardosh korporatsiyalar 
bolishini hohlaymiz!!! E’TIBORINGIZ UCHUN RAHMAT!!!!!!!

Korporatsiyalarda raqobat siyosatining ustvor yoʻnalishlari

Купить
  • Похожие документы

  • O’z Milliy bank amaliyot hisoboti
  • Iqtisodiyot va moliya bo‘limi amaliyot hisoboti amaliyot hisoboti
  • Ipoteka bank amaliyot Mirobod filiali
  • "Trastbank" bitiruv oldi amaliyot
  • Turonbank bitiruv oldi amaliyoti

Подтвердить покупку

Да Нет

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Инструкция по снятию с баланса
  • Контакты
  • Инструкция использования сайта
  • Инструкция загрузки документов
  • O'zbekcha