Войти Регистрация

Docx

  • Рефераты
  • Дипломные работы
  • Прочее
    • Презентации
    • Рефераты
    • Курсовые работы
    • Дипломные работы
    • Диссертациии
    • Образовательные программы
    • Инфографика
    • Книги
    • Тесты

Информация о документе

Цена 9000UZS
Размер 5.7MB
Покупки 0
Дата загрузки 14 Декабрь 2024
Расширение docx
Раздел Образовательные программы
Предмет Дошкольное и начальное образование

Продавец

Bahrom

Дата регистрации 05 Декабрь 2024

196 Продаж

LMS asosida masofaviy ta’lim olish. Google da classroom platformasi

Купить
O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI
XALQ TA’LIMI VAZIRLIGI 
NAMANGAN VILOYATI XALQ TA’LIMI
BOSHQARMASI
 NAMANGAN SHAHAR XALQ TA’LIMI BO‘LIMI   
Namangan shahar 38-umumta’lim maktabi
 Informatika  va axborot texnologiyalari  fani o’qituvchisi
 
Egamova Laylo  Alisherovna ning  8 sinflar uchun  
“LMS ASOSIDA MASOFAVIY TA’LIM
OLISH. GOOGLE DA CLASSROOM
PLATFORMASI”
 
mavzusida ishlangan
1DARS ISHLANMASI Namangan 2021Ushbu   dars   ishlanma   informatika   va   axborot   texnologiyalari   fani	
o`qituvchilari uchun mo'ljallangan bo'lib, unda 
“LMS  asosida masofaviy ta’lim
olish.   Googleda   Classroom     platformasi
”  	
mavzusini   no'ananaviy   usulda	
tayyorlangan.
Muallif:	Egamova Laylo Alisherovna Namangan shahar 
38-umumta`lim maktabi informatika va axborot 
texnologiyalari fani o'qituvchisi.
Taqrizchi:                        Nurmatov Ilxomjon Ismoilovich Namangan viloyati 
xalq ta’limi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning 
malakasini oshirish hududiy markazi informatika va 
axborot texnologiyalari fani o’qituvchisi
Ushbu   dars   ishlanma   38-umumiy   o’rta   ta’lim   maktabining   muallimlar
kengashida   ko’rib   chiqildi   va   Namangan   shahar   xalq   ta’limi   bo’limida
ommalashtirishga tavsiya etildi
2 DARSNING  MAQSADLARI: 
1.Darsning ta’limiy maqsadi
O’quvchilarga mavzu bo’yicha tushunchalar berish,  o’quvchilarga Googledagi 
Classroomdan foydalanishni o’rgatish.
2. Darsning tarbiyaviy maqsadi:
O’quvchilarni   ma’naviy   ma’rifiy   ongini   oshirish,   o’quvchilarda   vatanga
muhabbat,   yurtga   sadoqat,o’z   tiliga   hurmat,   ota-onaga   mehr   muhabbat   ruhida
tarbiyalash.
3. Darsning rivojlantiruvchi maqsadi:
Har   bir   o’quvchidan   mavzu   haqidagi   fikrini   so’rash   orqali   ularda   shaxsiy
fikrini     erkin ayta  olish,nutqiy ravonlik, chiroyli  va o’z o’rnida so’zlash  fazilatlarini
rivojlantirish
4. Kasbga yo’naltiruvchi maqsadi:
O’quvchilarda   kompyuterlarning   asosiy   va   yordamchi   qurilmalari   bilan
ishlashni shakllantirish, turli kasblarga qiziqishini oshirish
  Darsdan ko’zlangan maqsad:
O’quvchilarga Google Classroom platformasida o’quv kursi bilan tanishtirish.
Dars turi:   nazariy va amaliy  Dars tipi:  bilim, ko’nikma, malaka hosil 
qilish 
Dars usuli:  noan’anaviy dars  Dars jihozi:  kompyuter, proektor va 
ekran, fanga oid  plakatlar
1 Tashkiliy qism 5 min.
2 O’tgan mavzuni mustahkamlash  10 min. 
3 Yangi mavzu bayoni  15 min.
4 O’tilgan mavzuni mustahkamlash  10 min. 
5 Baholash va uyga vazifa  5 min. 
3DARS  REJASI:  Darsning borishi 
O’qituvchi:   Assalomu   aleykum   o’quvchilar!   Bugungi   darsga   tayyorsizlarmi?
Birinchi   navbatda   o’quvchilar   davomatini   va   sog’liklarini   tekshirib   olamiz.
Xammamiz   sog’-salomat   ekanmiz   bugungi   darsimizni   boshlaymiz.Bugungi
darsimizni noan’anaviy usulda tashkil etish maqsad qilib qo’ydik.buning uchun
sinf o’quvchilarimizni ikki guruhga bo’lib olganmiz. Demak dars jarayonimizni
bellashuv sifatida olib boramiz. Har bir shart bo’yicha guruhlar rag’batlantirilib
boriladi.Guruhlar o’z sardorlarini saylab olishgan
1–shart.   T anishtirish   (guruhlar   nomlari   haqida   sardorlar   qisqacha   tushunchalar
beradilar)
“ SMM ” guruhi .
1–o’quvchi:   Assalomu ey davramizning eng aziz mеhmonlari! 
Assalom, ey ilmu – fanning sohibi – davronlari!
Assalom, ey aziz do’stlar, ham fikrdosh o’rtoqlar, 
Bеllashuvga xush kеlibsiz, barcha tеngdosh o’rtoqlar!
2–o’quvchi:   Ruxsat bеring, boshlamoqqa infarmatika bahsini, 
Turli – tuman savol bilan o’ylatamiz barchani! 
3–o’quvchi:   Infarmatika fani yuksalmoqda kun sayin, 
Bo’limlari xilma – xil, qay birini aytayin,
Qancha – qancha muammo hal etilgan ushbu on, 
Kompyutеr savodi quloch yoymoqda chunon! 
4–o’quvchi:  Opеrator – dasturlarni o’rganamiz tеz, oson, 
Lеkin xelks – tеstlari bizni o’ylatadi har qachon! 
Satrlar kеtma – kеtligin yodimizda saqlaymiz! 
A'lo o’qib, ustozlar ishonchini oqlaymiz! 
Navbat “ LMS ” guruhiga:
1–o’quvchi:   Har bir chiqishimizning ma'nosi kеng bir jahon!
Sovg’a salomlar olgaysiz, masalani еchgan on!    
2–o’quvchi:   Qiziq topishmoqlar bilan sinaymiz kuchingizni    
Sofizim, bilan aldaymiz boplab sizni! 
3–o’quvchi:  Oddiy  y еrning yuzidan to kosmik fazogacha 
Kundalik turmush, hayot, quyosh, suv, havogacha
Hisob kitobsiz aslo yashab bo’lmas hеch qachon, 
Qudratli bu fanga bosh elеmеnt “Kompyutеr” 
4–o’quvchi:   Asrlar ortidan kеlar asrlar,
Unitilar o’tmish, zamon, ko’p sirlar
Ammo yaratilgan fan asoslarin, 
Asrdan asrga eltar nasllar. 
4 2-shart.  O’tilgan mavzular bo’yicha qisqa savol-javoblar o’tkazish
Birinchi   tashabbus-Yoshlarning   musiqa,   rassomlik,   adabiyot,   teat   va
san’atning   boshqa   turlariga   qiziqishlarini   oshirishga,   iste’dodni   yuzaga
chqarishga xizmat qiladi.
Ikkinchi  tashabbus-Yoshlarni jismoniy chiniqtirish, ularning sport  sohasida
qobiliyatini   namoyon   qilishlari   uchun   zarur   sharoitlar   yaratishga
yo’naltirilgan
Uchinchi tashabbus-Aholi va yoshlar o’rtasida kompyuter texnologiyalari va
internetdan samarali foydalanishni tashkil etishga qaratilgan
To’rtinchi   tashabbus-yoshlar   ma’naviyatini   yuksaltirish,ular   o’rtasida
kitobxonlikni   keng   targ’ib   qilish   bo’yicha   tizimli   ishlarni   tashkil   etishga
yo’naltirilgan
Beshinchi   tashabbus-Xotin   qizlarni   ish   bilan   ta’minlash   masalalarini
nazarda tutadi
1      2 3
1.Chrome brauzeri
2.Firefox brauzeri
3.Opera brauzeri
 Google qidiruv tizimidagi elektron pochtaning vazifasini bajaradi.
 Axborot ta’lim tarmog’i
Axborotlar qidiruv tizimi
    1                                2                                   3     
5Sizlar bu belgini bilasizlarmi va uning vazifasinichi.   1. Drupal( https://www.drupal.org/)-to’liq   sayt   yaratish   uchun   o’zida   o’zida
barcha   elementlarni   qamrab   olgan,ko’pfunksional,nisbatan   sekin   ishlovchi
platforma.Drupal   “maxsus   xabar   turlari”   bilan   ishlashga   moslashuvchan
platforma.   Platforma   foydalanuvchilarni   hamda   ko’p   tilli   saytlarni   boshqarish
imkoniyatlariga ega.Bu platforma nisbatan xavfsizroq platforma hisoblanadi.
2. Wordpress-Web-sayt   yaratish   uchun   eng   mashxur   CMS   platformalardan
biridir.Wordpress   yordamida   turli   murakkablikdagi   tashrif   saytlar,shaxsiy
bloglar,xizmat   ko’rsatish   saytlari,   ko’p   sahifaliinternet   do’konlari,   biznes
loyihalar uchun saytlarni yaratish mumkin.
3. Joomla   ( http://www.joomla.org/)-o’ta   sodda,maxsus   bilim   talab   qilmaydigan,
sayt   yaratishni   boshlovchilar   uchun   mo’ljallangan   bepul   tizim   turi.Joomla
matnli   kontentga   asoslanmagan   web-sayt   yaratish   uchun
mo’ljallangan.platforma   tarkibida   ko’p   tilli   qo’llab-quvvatlash   imkoniyati
mavzud   bo’lib,   sayt   tillarini   qo’shish   ushun   bir   necha   shablon   yoki
mavzulardan foydalanish imkonini beradi.
Instagram-foto va videolarni tasvirga olish yoki boshqa
platformalar   orqali   yuklash   imkoniyatiga   ega   ijtimoiy
tarmoq.Shuningdek,   unda   foto   va   videolarni   raqamli
filtrlash(sifatini   yaxshilash)   imkoniyati   ham
mavjud.Instagram
 Kevin Systrom va Mayk Krieger tomonidan yaratilgan
bo’lib,bepul mobil ilova sifatida 2010-yilning oktyabr oyida ishga tushgan.
Freelancer (ing.free-erkin,  lancer-nayza)-erkin ishchi bo’lib, asosan,bir martalik
yoki   mavsumiy   xizmatlarni   bajarish   uchun   yollangan,   buyurtma   asosida   qandaydir
ish yoki xizmatni kelishilgan haq evaziga belgilangan vaqt davomida amalga oshirib
beruvchi shaxs.
Bugungi   pandemiya   sharoiti   freelancerlik   faoliyatining   ommalashishiga
sababchi   bo’ldi.Hozirda   internet   orqali   masofadan   turib   ishlash   bilan   daromad
topadigan   freelancerlarning   barqaror   qatlami   paydo   bo’ldi.ularga   oddiy   ishlardan
6 tortib   yuksak   bilim,   malaka   talab   etiladigan   ishlar   bo’yicha   talab   va   ehtiyoj   ortib
bormoqda.
O’qituvchi: Ammo lekin o’quvchilar
Ming yil avval ham mashhur
Bo’lgan bizning bobolar 
Har bir ilmda tеngsiz 
Nom qozongan daholar. 
Xalqimizning faxridir 
Nеcha buyuk siymolar 
Al – Xorazmiy, Farobiy 
Bеruniy, Ibn – Sinolar.
O’quvchilar davom ettiring:
1-O’quvchi :  Hisoblash tеxnikasin 
O’rganib asta – sеkin 
Dastur tuzish yo’llari 
O’rganamiz qunt bilan 
2-o’quvchi:  Masala еchish uchun 
Algoritm tuzamiz 
Algoritmdan sеkin 
Dasturlashga o’tamiz
3-shart.     “Mening   Maktabim”   mavzusida   videorolik   tayyorlash   va   ijtimoiy
tarmoqlarga joylashtirish uy vazifasini tekshirish
7 (Ikkita guruhning ham videoroliklari namoyon etiladi)
4 – shart.      SARDO R LARGA  SAVOLLAR .  
1) 
M E T E A R L G
2) 
B O U Y T U E
JAVOB :  1)  TELEGRAM
2)  YOUTUBE
  Telegram va Youtube  tushunchalari haqida ma'lumot bеring. 
6   - shart  «BЕGONA  SO’ZNI  TOP»   
1.  bit, bayt, sm, kbayt, mbayt, gbayt 
(bеgona so’z “sm”, chunki axbarot o’lchov birliklari ichida uzunlik birligi kirib
qolgan).
2.  71, 802,  XV , 65, 85 
(bеgona “XV” – rim raqamli)
3.    0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 A, B, C, D, E, F 
(bеgona raqam “11”)
4.  Axborot, algoritm, dastur, EHM                                                                  
( bеgona so’z “dastur” )
5.  Blеz  P askal, Nyuton, V. Shikkard, Lеbеd, Lеonardo do   Vinchе           ( bеgona 
so’z “Nyuton” )
6.  Ishonchli,  qimmatli,  mantiqiy,  to`liq,                                                      
( bеgona so’z “ Mantiqiy ” )
7-Shatr   . “So’zlarni davom ettir”o’yini . 
Axborot     ⇒   texnika   ⇒   algoritm   ⇒   monitor   ⇒   rеgistr   ⇒   raqamli   ⇒   internet
⇒ trigеr  ⇒  rost–to’rtlik kibеrnеtika  ⇒  abak   ⇒  
8 Yangi mavzuning bayoni
Yangi   mavzu:
  LMS   asosida   masofaviy   ta’lim   olish.   Googleda   Classroom
platformasi
 
Classroom   platformasiga   kirish   uchun   quyidagi
brauzerlardan   ihtiyoriy   bittasiga   kiramiz.   So’ng
classroom.google.com   saytiga   kiramiz.   Ekranda   quyidagi
oyna hosil bo’ladi.
Telefon   yoki   elektron   pochta   degan   joyiga   akkaunti   mavjud   bo’lgan   telefon
raqam yoki elektron pochtangizni kirgizasiz.Agar akkaunt mavjud bo’lmasa  Создать
акаунт  tuhmasini bosamiz va quyidagi oyna hosil bo’ladi
9 Ochilgan muloqot oynasiga o’z ma’lumotlaringizni kiritasiz
   
Barcha shartlani qabul qilganingizdan keyin Google da akkaunt ochasiz
10 So’ng   o’z   akkauntingiz   orqali   Google   kirasiz   va   class(yani   classroom)ni
tanlaysiz
  
Bu   erda   siz   yaratilgan   kurslarga   qo ’ shilishingiz  (присоеденится)  yoki  Создать 
курс   yani   yangi   kurs   tashkil   etishingiz   mumkin .
Quyidagi   oynalarda  8  sinf   o ’ quvchilari   uchun   yaratilgan   kurslar   haqida  
ma ’ lumotlar   keltirilgan .
  
11   
Mavzuni mustahkamlash uchun quyidagi savollardan foydalanamiz:
1. Google classroom platformasiga kirish qanday amalga oshiriladi?
2. Google classroom platformasida kod nima uchun kerak?
3. Google   classroom   platformasida   Папка   курса   bo’limida   qanday   ma’lumotlar
berilgan?
4. Google classroom platformasida o’quv materiallari va topshiriqlarni olish uchun
qaysi bo’limga kiriladi?
5. Google classroom platformasida Лента nima uchun ishlatiladi?
Uyga vazifa:  Google classroomda 8 sinflar uchun tashkil etilgan kursda berilgan
savollarga javob berish bajarish.
Dars jarayonini yakunlash va o’quvchilarni baholash.
XULOSA VA TAVSIYALAR
O‘zbekiston   Respublikasi   Kadrlar   tayyorlash   milliy   dasturi   va   «Ta`lim
to‘g’risida»gi qonunda o‘quv jarayoniga ilg’or pedagogik texnologiyalarni joriy etish
mamlakatimiz   ta`lim   tizimini   isloh   qilishning   asosiy   ko‘rsatkichlaridan   biri   sifatida
e`tirof   etilishi   bejiz   emas.   Chunki,   pedagogik   texnologiya   ta`lim   jarayonini
inqirozdan   holi   etish,   uni   bozor   iqtisodi   sharoitiga   mos   holda   takomillashtirish   va
Davlat ta`lim standarti talablariga muvofiq kadrlar tayyorlashning muhim omillaridan
biri bo‘lib hisoblanadi.
12 Darhaqiqat,   Muhtaram   Prezidentimiz   Shavkat   Miromonovich   Mirziyoev
tomonidan   ta’lim-tarbiya   sohasiga   alohida   e’tibor   qaratilganligi,   uzluksiz   ta’lim
tizimini   yanada   takomillashtirish,   sifatli   ta’lim   xizmatlari   imkoniyatlarini   oshirish,
mehnat   bozorining   zamonaviy   ehtiyojlariga   mos   yuqori   malakali   kadrlar   tayyorlash
siyosatini davom ettirilishi bilan ta’lim sohasiga zamonaviy axborot texnologiyalarini
izchil tatbiq etilganligi bois, bu sohada yuqori samaradorlikka erishilmoqda.
Hozirgi   davrda   informatika   va   axborot   texnologiyalari   sohasining   yuqori
darajada   rivojlanganligi   o‘ta   zamonaviy   kompyuterni,   ofis   texnikalarini   va
kommunikasiyalarni paydo bo‘lishida o‘z ifodasini topmoqda.
Bugungi   kun   o‘qituvchidan   ilg‘or   pedagogik   va   yangi   axborotlar
texnologiyalaridan   o‘quv   jarayonida   foydalanishni   talab   etmoqda.  Yuqoridagilardan
kelib   chiqib,   tajribalarimiz   asosida   dars   mashg‘ulotlarida   interfaol   metodlarni
qo‘llash   orqali   ta'lim-tarbiya   berish   yo‘llariga   doir   fikrlarimizni   bayon   etamiz.
O‘ylaymizki,   u   o‘quv   mashg‘ulotlari   samaradorligini   oshirishda   hamkasblarimizga
amaliy   yordam   beradi.   Shuningdek,   o‘quvchilarni   o‘z   yo‘nalishini   tanlash   va
mustaqil   hayotga   tayyorgarlik   ko‘nikmalarini   shakllantirishdek   mas'uliyatli   vazifani
bajarishda ularning yaqin ko‘makchilardan biriga aylanadi.
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO‘YXATI
1. “ 2017-2021   yillarda   O ‘ zbekiston   Respublikasini   rivojlantirishning   beshta
ustuvor   yo ‘ nalishi   bo ‘ yicha   Harakatlar   strategiyasi ”.   O ‘ zbekiston   Respublikasi
Prezidentining  2017  yil  7  fevraldagi   PF -4947  sonli   Farmoni .
2. “ Axborot   texnologiyalari   sohasida   ta ’ lim   tizimini   yanada   takomillashtirish ,
ilmiy   tadqiqotlarni   rivojlantirish   va   ularni   IT - industriya   bilan   integratsiya   qilish
chora - tadbirlari   to ‘ g ‘ risida ”  gi   O ‘ zbekiston   Respublikasi   Prezidentining  2020  yil
13 6  oktabrdagi   PQ -4851- sonli   qarori . 
3. Aripov   A.   N.,   Mirzaxidov   X.   M.,   Shermatov   Sh.   X.   va   b.   Axborot
kommunikatsiya   texnologiyalari   izohli   lug‘ati.   “Raqamli   Rivojlanish
Tashabbusi” Dasturi, O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent, 2008.
4. M .   R .   Fayziyeva ,   D .   M .   Sayfurov   Informatika   va   axborot   texnologiyalari
fanidan   umumiy   o ‘ rta   ta ‘ lim   maktablarining   8- sinf   darsligi   bo ‘ yicha
o ‘ qituvchilar   uchun   o ‘ quv - metodik   qo ‘ llanma ,  Toshkent , 2020.
5. M .   R .   Fayziyeva ,   D .   M .   Sayfurov ,   N .   S .   Xaytullayeva   Informatika   va   axborot
texnologiyalari   fanidan   umumiy   o ‘ rta   ta ‘ lim   maktablarining   8- sinf   darslik ,
Toshkent , 2020.
6. Maxkamov   A .   A .,   Jumanazarov   S .   S .,   Masharipov   M .   P .,   Nizomxonov   S .   E .
Informatika   va   axborot   texnologiyalari   fanini   o ‘ qitishda   zamonaviy
yondashuvlar   va   innovasiyalar . O‘UM. Toshkent: 2018.
7. Namazov   B.,   Fayziyeva   M.,   Djalilov   G'.   Media   va   axborot   savodxonligi:
pedagoglar uchun metodik qo‘llanma. –T.: Baktria-Press, 2018.  UNESCO, 2018
14 15 16 17

LMS asosida masofaviy ta’lim olish. Google da classroom platformasi

 

Купить
  • Похожие документы

  • Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari masalalarni har xil usulda yechish malakasini shakllantirish
  • Matematika test
  • Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarning madaniyatini shakllantirish kurs ishi
  • 4-sinfda miqdorlarni o‘rganish kurs ishi
  • Tarbiyachi va uning jamiyatda tutgan oʻrni 2

Подтвердить покупку

Да Нет

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Инструкция по снятию с баланса
  • Контакты
  • Инструкция использования сайта
  • Инструкция загрузки документов
  • O'zbekcha