Kirish Roʻyxatdan oʻtish

Docx

  • Referatlar
  • Diplom ishlar
  • Boshqa
    • Slaydlar
    • Referatlar
    • Kurs ishlari
    • Diplom ishlar
    • Dissertatsiyalar
    • Dars ishlanmalar
    • Infografika
    • Kitoblar
    • Testlar

Dokument ma'lumotlari

Narxi 10000UZS
Hajmi 30.8KB
Xaridlar 0
Yuklab olingan sana 24 Fevral 2025
Kengaytma docx
Bo'lim Dars ishlanmalar
Fan Psixologiya

Sotuvchi

G'ayrat Ziyayev

Ro'yxatga olish sanasi 14 Fevral 2025

81 Sotish

Sezgi va uning qonuniyatlari mavzusiga oid muommoli vaziyat va unga yechim

Sotib olish
Sezgi va uning qonuniyatlari   mavzusiga oid muommoli vaziyat va unga yechim
1. Vaziyat: Talabaning yangi mavzuni qabul qilishda qiyinchilikka duch kelishi
Muammo : O‘quvchi yangi mavzu bo‘yicha tushunchalarni o‘zlashtira olmayapti, 
chunki mavzu talabaning ilgari bilgan bilimlari bilan bog‘lanmagan yoki tushunarli 
misollar keltirilmagan.
Yechim :
 Talabaning mavjud bilimlarini aniqlang va yangi mavzuni shu bilimlar bilan 
bog‘lang.
 Sezgi qonuniyatlaridan foydalanib, mavzuni real hayotdagi misollar bilan 
tushuntiring.
 Vizual yordamchi materiallardan (diagramma, grafik, rasmlar) foydalaning, 
chunki ko‘rish orqali sezish jarayoni axborotni o‘zlashtirishni osonlashtiradi.
2. Vaziyat: O‘quvchining diqqatni jamlay olmasligi
Muammo : O‘quvchi mavzuga e’tibor qaratishda qiynalmoqda va tezda chalg‘iyapti. Bu
uning sezgi jarayonlarining barqaror emasligi bilan bog‘liq.
Yechim :
 O‘quv mashg‘ulotlari davomida interaktiv metodlarni joriy qiling (savol-javob, 
o‘yin elementlari).
 Diqqatni faollashtirish uchun sezgiga bog‘liq bo‘lgan topshiriqlar bering 
(masalan, ranglar, tovushlar orqali mavzuni tushuntirish).
 Ish oralig‘ida qisqa tanaffuslar o‘tkazing, bu talabaning diqqatini qayta tiklashga 
yordam beradi. 3. Vaziyat: Mavzuni o‘zlashtirishda ko‘rish va eshitish sezgilarining muvofiqligi 
yetishmasligi
Muammo : Ayrim o‘quvchilar mavzuni faqat eshitish orqali tushunishga qiynaladi, 
chunki ularning ko‘rish va eshitish sezgilarining muvofiqligi past.
Yechim :
 Dars jarayonida vizual (slaydlar, rasmlar, diagrammalar) va eshitish materiallarini
birgalikda foydalaning.
 O‘quvchilarni kichik guruhlarga bo‘lib, ulardan mavzuni bir-birlariga 
tushuntirishni so‘rang. Bu ko‘rish va eshitish sezgilari o‘rtasidagi bog‘lanishni 
kuchaytiradi.
 Talabalarga mavzu bo‘yicha rasm chizdirish yoki grafik tuzdirish orqali mavzuni 
mustahkamlashni taklif qiling.
4. Vaziyat: O‘quvchining sezgi orqali axborotni noto‘g‘ri qabul qilishi
Muammo : Talaba mavzuni noto‘g‘ri tushunadi, chunki u axborotni qabul qilish 
jarayonida faqat bir turdagi sezgi (masalan, faqat eshitish) orqali cheklangan.
Yechim :
 Talabaning noto‘g‘ri tushunchasini aniqlash uchun diagnostik savollar bering.
 Sezgilarni ko‘p tomonlama faollashtirish uchun turli metodlardan foydalaning: 
masalan, bir xil axborotni bir necha usulda taqdim eting (audio, video, jismoniy 
faoliyat orqali).
 O‘quvchini o‘z sezgilari yordamida o‘rgangan narsalarni boshqa talabalarga 
tushuntirishga undang, bu axborotni to‘g‘ri qabul qilishni mustahkamlaydi. 5. Vaziyat: Talabaning mavzuga qiziqishi yo‘qligi
Muammo : Talaba mavzuga qiziqish bildirmaydi, shuning uchun sezgi jarayonlari 
orqali axborotni qabul qilish faoliyati pasayadi.
Yechim :
 O‘quvchilarning qiziqishlarini aniqlang va mavzuni ularga yaqin hayotiy misollar
orqali tushuntiring.
 Sezgi qonuniyatlarini inobatga olib, mavzuni jonlantirish uchun interaktiv 
vositalar (virtual laboratoriyalar, o‘yinlar) qo‘llang.
 Talabalarni dars jarayoniga faol jalb qilish uchun ularga mustaqil topqirlikni talab
qiluvchi topshiriqlar bering.

Sezgi va uning qonuniyatlari  mavzusiga oid muommoli vaziyat va unga yechim

Sotib olish
  • O'xshash dokumentlar

  • Dizartriyali bolalar bilan olib boriladigan psixokorreksion ish metodikalari
  • Dizartriyali bolalar bilan olib boriladigan psixokorreksion ish metodikalari
  • Dislaliyali bolalar shaxs va shaxslararo munosabati xususiyatlari
  • Konfliktli vaziyatda qahr va g’azab
  • Diqqatning neyrofiziologik mexanizmi

Xaridni tasdiqlang

Ha Yo'q

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Balansdan chiqarish bo'yicha ko'rsatmalar
  • Biz bilan aloqa
  • Saytdan foydalanish yuriqnomasi
  • Fayl yuklash yuriqnomasi
  • Русский