Войти Регистрация

Docx

  • Рефераты
  • Дипломные работы
  • Прочее
    • Презентации
    • Рефераты
    • Курсовые работы
    • Дипломные работы
    • Диссертациии
    • Образовательные программы
    • Инфографика
    • Книги
    • Тесты

Информация о документе

Цена 9000UZS
Размер 236.0KB
Покупки 1
Дата загрузки 06 Декабрь 2024
Расширение docx
Раздел Образовательные программы
Предмет Экономика

Продавец

Bahrom

Дата регистрации 05 Декабрь 2024

194 Продаж

SILLABUS - ishlab chiqarishni tashkil etish

Купить
O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI 
OLIY  TA’LIM , FAN  VA INNOVATSIYALAR  VAZIRLIGI
TERMIZ IQTISODIYOT VA SERVIS UNIVERSITETI
«TASDIQLAYMAN»
O‘quv ishlari bo‘yicha
prorektor
______________ A.Esanov 
    202 4  yil “ ____” ___________
“ ISHLAB CHIQARISHNI TASHKIL ETISH ”
f ani  bo‘yicha 
SILLABUS
Kunduzgi bo‘lim magistratura bosqichi talabalari uchun
Bilim sohasi:
Ta`lim sohasi
Ta’lim yo’nalishi: 400000 - Biznes, boshqaruv va huquq
410000 - Biznes va boshqaruv
70410102 - Iqtisodiyot Termiz – 202 4  yil
Modul / FAN SILLABUSI
Iqtisodiyot va axborot
texnologiyalari fakulteti
70410102 – Iqtisodiyot mutaxassisligi bo’yicha
F an nomi: Ishlab chiqarishni tashkil etish
Fan turi: Tanlov fanlar
Fan kodi: ICHTE2105
Yil: 1
Semestr: 1
Ta’lim shakli: Kunduzgi
Mashg‘ulotlar shakli va semestrga 
ajratilgan soatlar: 150
Ma’ruza 30
Amaliy mashg‘ulotlar 30
Laboratoriya mashg‘ulotlari –
Seminar –
Mustaqil ta’lim 90
Kredit miqdori: 5
Baholash shakli: test
Fan tili: O‘zbek
Fan maqsadi (FM)
FM1 Fanni   o ‘ qitishdan   maqsad   –   Ishlab   chiqarishni   tashkil   etish
magistrlarda   mehnat   jarayonida   ishlab   chiqarish   resurslari   va   mehnat
qurollaridan   oqilona   foydalanib,   belgilangan   vazifani   bajarish   va   yuqori
samaradorlikka erishishga   qaratilgan  chora-tadbirlar  haqida  tushunchalar
paydo   qiladi.   Talabalarga   “Ishlab   chiqarishni   tashkil   etish”   bo‘yicha
so‘nggi   o‘zgarishlarni   tushunish   uchun   zarur   bilimlarni   beradi   hamda
ko‘nikma   va   malaka   shakllantiradi.   Talaba   magistrlarda   ishlab
chiqarishda   rivojlanish   xususiyatlarini   tahlil   etish,   uning   samaradorligini oshirish   imkoniyatlarini   izlab   topishni   shakllantiradi.  
Fanning   vazifasi   -   Ishlab   chiqarishni   tashkil   etish   sohasidagi   bilimlarni
egallash  murakkab muammolardan biridir. Bu  muammoni  hal  qilishning
asosiy   yo’nalishlaridan   biri   oliy   o’quv   yurtlarida   shu   sohaga   oid
bilimlarni   mukammal   egallagan,   hozirgi   zamon   talablariga   javob   bera
oladigan mutaxassis kadrlarni tayyorlashdir. Bu mutaxassis kadrlar ishlab
chiqarishni   tashkil   etish   sohasiga   oid   nazariy   bilimlarni   egallab
qolmasdan,   balki   unga   mos   holda   fikrlash   qobiliyatini   shakllantirgan,
ishlab   chiqarishni   tashkil   etish   masalalari   bo’yicha   ilmiy   asoslangan
usullarini bilishi va o’zida ularni boshqarish ko’nikmalarini hosil qilishi,
ishlab chiqarishga oid hisob-kitoblarni bajara olishi va texnik texnologik
tadbirlar natijalarini iqtisodiy tahlil qila olishi zarur. Shu munosabat bilan
«Menejment»,   «Iqtisodiyot»   yo’nalishlari   talabalari   uchun   tasdiqlangan
o’quv   rejasidan   «Ishlab   chiqarishni   tashkil   etish»   fani   o’rin   olgan.   Bu
fanning   vazifalari   ijtimoiy-iqtisodiy   taraqqiyotni   jadallashtirish   bilan
bog’liq   bo’lgan   obyektiv   sharoitlarni   izlash   va   iqtisodiy   siyosatning
asosiy   yo’nalishlaridan   unumli   foydalanish   bilan   belgilanadi.   Bu
yo’nalishlar quyidagilardan iborat:
-   mamlakatimizda   iqtisodiy   siyosatning   mohiyati   va   maqsadini
tushungan   holda   korxona   hamda   uning   bo’limlarida   ishlab   chiqarish
holatini rivojlantirish;
-   ishlab   chiqarishda   rivojlanish   xususiyatlarini   tahlil   etish,   uning
samaradorligini oshirish imkoniyatlarini izlab topish;
-   ishlab   chiqarishni   boshqarish   va   rejalashtirishning   ilmiy,   amaliy
asoslarini aniqlash, boshqarish usullarini takomillashtirish, fan va texnika
taraqqiyotining   ijtimoiy-iqtisodiy   ahamiyati   va   mohiyatini   tahlil   qilish
hamda   yangi   texnikaning   iqtisodiy   samaradorligini   aniqlash   usullarini
o’rganish;
-   sanoat   ishlab   chiqarish   yo’nalishini   oqilona   tashkil   etishning
usullarini   izlash,   korxonalarni   maqsadga   muvofiq   joylashtirishni
belgilovchi umumiy usullarni o’rganishdan iborat.
Demak,   fanning   vazifasi   talabalar   va   mutaxassislarga   hamda   ushbu
fanni o’rganuvchilarga fan mazmuniga tegishli barcha nazariy va amaliy
bilimlarni   o’rgatishdan   iborat.   Fanning   o’qitish   yo’rig’i   ma’ruzaviy
darslar   bilan   birga   talabalarga   nisbatan   ilm   o’rgatishning   interaktiv
usullarini qo’llash:      amaliy mashg’ulot;      intellektual  trening;      nazariy
muammolar   bo’yicha   seminarlar;      kursning   tadbiqiy   muammolari
bo’yicha   ochiq   mulohazalar;      o’quv-izlanuvchanlik   ishlarini   bajarish;   
deopozitiv   va   ilmiy   filmlarni   namoyish   etish;      talabalarning   bilimlarini
test yordamida sinovdan o’tkazishni nazarda tutiladi. Fanni o‘zlashtirish uchun zarur boshlang‘ich bilimlar
1.
Iqtisodi yo t nazari ya si (ECOTHE6)
2.
Statistika  ( STATIS6 )
3.
Mikroiqtisodiyot (MICROE6)
4.
Makroiqtisodiyot (MACROE6)
5.
Ekonometrika  ( INTECON6 )
Ta’lim natijalari (TN)
Bilim lar  jihatidan:
TN1 -   ishlab   chiqarishni   tashkil   etish   tizimi   shakllari,   ishlab   chiqarish
faoliyatining   maqsad   va   vazifalari,   ularni   amalga   oshirish   yo’llari
va   baholash   mezonlari;   -   ishlab   chiqarishni   tashkil   etish
jarayonlarining mohiyati, ahamiyati, mazmuni, asosiy va yordamchi
ishlab   chiqarish;   korxona   infrastrukturasining   nazariy   va   amaliy
masalalarini   o’rganish;   -   bozor   munosabatlari   sharoitida   kichik
biznes   va   xususiy   korxonalarni   tashkil   qilish   va   boshqarish
muammolarini   yechishni   o’rganish;   iqtisodiy   tizimlar   va
jarayonlarning   murakkabligi;   ijtimoiy-iqtisodiy   jarayonlarning
asosiy   ko‘rsatkichlari;   ishlab   chiqarish   funksiyalari   va   boshqalar
haqida  tasavvurga ega bo’lishi;
TN2 -   ishlab   chiqarishni   tashkil   etish   tizimi   shakllari,   ishlab   chiqarish
faoliyatining   maqsad   va   vazifalari,   ularni   amalga   oshirish   yo’llari
va   baholash   mezonlari;   -   ishlab   chiqarishni   tashkil   etish
jarayonlarining mohiyati, ahamiyati, mazmuni, asosiy va yordamchi
ishlab   chiqarish;   korxona   infrastrukturasining   nazariy   va   amaliy
masalalarini   o’rganish;   -   bozor   munosabatlari   sharoitida   kichik
biznes   va   xususiy   korxonalarni   tashkil   qilish   va   boshqarish
muammolarini   yechishni   o’rganish;   iqtisodiy   tizimlar   va
jarayonlarning   murakkabligi;   ijtimoiy-iqtisodiy   jarayonlarning
asosiy   ko‘rsatkichlari;   ishlab   chiqarish   funksiyalari   va   boshqalar
haqida  bilishi va ulardan foydalana olish kerak;
K o nikmaʻ lar  jihatidan:
TN3 - noaniqlik va tavakkalchilik sharoitida optimal qaror  qabul  qilish;
maxsus   amaliy   dastur   paketlari   va   kompyuter   texnologiyalari
asosida   ijtimoiy-iqtisodiy   jarayonlarni   tashkil   etish   ko‘nikmalarga ega bo’lishi kerak.
Fan mazmuni
Mashg‘ulotlar shakli: ma’ruza (M)
M1 “I shlab chiqarishni tashkil etish”  fani mohiyati
M2 Sanoat korxonalarida ishlab chiqarishni tashkil etish fanining 
predmeti va vazifalari
M3 Korxona – milliy iqtisodiyotning asosiy bo’g’ini sifatida.
M4 Ishlab chiqarish jarayoni va uni tashkil etish asoslari
M5 Asosiy ishlab chiqarishni tashkil etishning oqimli usuli
M6 Ishlab chiqarishni tashkil etishning partiyali usuli
M7 Sanoat korxonalarida ishlab chiqarishni ilmiy-texnik 
tayyorlashni tashkil etish
M8 Korxonada asbob uskuna xo’jaligini tashkil etish.
M9
Ta’mirlash xo’jaligini tashkil qilish
M10
Korxonalarda transport-ombor xo’jaligini tashkil etish
M11
Mahsulot sifatini nazorat qilishni tashkil etish
M12
Sanoat koxonalarda mеhnatni tashkil etish
M13
Korxona stratеgiyasini shakllantirish
M14 Korxonada ishlab chiqarishni tеzkor rеjalashtirish va 
dispеtchеrlik xizmati
M15 Taktik va stratеgik rеjalarni ishlab chiqish jarayonlarini tashkil 
qilish
Mashg‘ulotlar shakli: amaliy mashg‘ulot (A)
A1 “I shlab chiqarishni tashkil etish”  fani mohiyati
A2 Sanoat korxonalarida ishlab chiqarishni tashkil etish fanining 
predmeti va vazifalari
A3 Korxona – milliy iqtisodiyotning asosiy bo’g’ini sifatida.
A4 Ishlab chiqarish jarayoni va uni tashkil etish asoslari A5 Asosiy ishlab chiqarishni tashkil etishning oqimli usuli
A6 Ishlab chiqarishni tashkil etishning partiyali usuli
A7 Sanoat korxonalarida ishlab chiqarishni ilmiy-texnik 
tayyorlashni tashkil etish
A8 Korxonada asbob uskuna xo’jaligini tashkil etish.
A9
Ta’mirlash xo’jaligini tashkil qilish
A10
Korxonalarda transport-ombor xo’jaligini tashkil etish
A11
Mahsulot sifatini nazorat qilishni tashkil etish
A12
Sanoat koxonalarda mеhnatni tashkil etish
A13
Korxona stratеgiyasini shakllantirish
A14 Korxonada ishlab chiqarishni tеzkor rеjalashtirish va 
dispеtchеrlik xizmati
A15 Taktik va stratеgik rеjalarni ishlab chiqish jarayonlarini tashkil 
qilish
Mustaqil ta’lim  (MT)
1 Fan mavzularidan kelib chiqib tezis   va maqola  yozish. 50
2 Vaziyatli masalalar (keyslar) tuzish 6
3 Berilgan manbalarni tahlil qilish 6
4 Ishlab chiqarish jarayoni va uni tashkil etish asoslariga doir 
amaliy masalar yechimini topish 6
5 Amaliy mashg‘ulotlarga tayyogarlik ko‘rish va uy ishlarini
bajarish 10
6 Ishlab chiqarishni tashkil etish  mavzu lari da   taqdimot 
tayyorlash   va himoya qilish 12
Jami 90 Asosiy adabiyotlar
1 . A.Ortiqov “Sanoat iqtisodiyoti” (darslik), T.: TDIU. 2004
2. E.Maxmudov   “Korxona   iqtisodiyoti”.   (o’quv   qo’llanma),T.:   TDIU.
204, 208-bet
3. Abdukarimov   I.T.   va   boshqalar   Korxona   iqtisodiy   salohiyati   tahlili   –
T.: Iqtisodiyot va huquq dunyosi, 2013 – 256 t.
4. Vahobov A va boshqalar. Moliyaviy va boshqaruv tahlili Darslik. – T.:
―Sharq, 2010 – 254b.
Qo‘shimcha adabiyotlar
1. O’zbekiston   milliy   ensiklopediyasi.   8-9   jildlar.-T.:   Davlat   ilmiy
nashriyoti.  2002-2005 yillar
2. Hamroev  O.H.  Iqtisodiy   muvozanat  va  uni  ta’minlash  mexanizmlari  –
T.: TDIU. 2004
Axborot manbaalari
1. https://www.lex.uz   -   O’zbekiston   Respublikasi   Qonun   hujjatlari
ma’lumotlari milliy bazasi.
2. https://www.imv.uz/ - Iqtisodiyot va moliya vazirligi.
3. https://www.stat.uz/ - O‘zbekiston Respublikasi Statistika agentligi.
4. https://ebook.tsue.uz/public/   -   Toshkent   davlat   iqtisodiyot   universiteti
elektron kutubxonasi. Talabaning fan bo‘yicha o‘zlashtirish ko‘rsatkichini nazorat qilishda quyidagi
mezonlar  tavsiya etiladi:
a) 5  ba h o olish  uchun  talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi 
lozim :
- fanning mohiyati va mazmunini to‘liq yorita olsa;
- fandagi  mavzularni  bayon  qilishda  ilmiylik va  mantiqiylik  saqlanib,  ilmiy
xatolik va  chalkashliklarga yo‘l qo‘ymasa;
- fan bo‘yicha mavzu materiallarining nazariy yoki amaliy ahamiyati haqida
aniq tasavvurga ega bo‘lsa; 
- fan doirasida mustaqil erkin fikrlash qobiliyatini namoyon eta olsa;
- berilgan savollarga aniq va lo‘nda javob bera olsa;
- konspektga puxta tayyorlangan bo‘lsa; 
- mustaqil topshiriqlarni to‘liq va aniq bajargan bo‘lsa;
- fanga   tegishli   qonunlar   va   boshqa   me’yoriy-h uquqiy   xujjatlarni   to‘liq
o‘zlashtirgan bo‘lsa;
- fanga tegishli  mavzulardan biri bo‘yicha ilmiy maqola chop ettirgan bo‘lsa;
- tarixiy jarayonlarni sharhlay bilsa;
b )  4  ba h o olish   uchun talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi 
lozim:
- fanning   mohiyati   va   mazmunini   tushungan,   fandagi   mavzularni   bayon
qilishda ilmiy va mantiqiy chalkashliklarga yo‘l qo‘ymasa;
- fanning mazmunini amaliy ahamiyatini tushingan bo‘lsa;
- fan   bo‘yicha   berilgan   vazifa   va   topshiriqlarni   o‘quv   dasturi   doirisida
bajarsa;
- fan bo‘yicha berilgan savollarga to‘ g‘ ri javob bera olsa;
- fan bo‘yicha konspektini  puxta shakllantirgan bo‘lsa;
- fan bo‘yicha mustaqil topshiriqlarni to‘liq bajargan bo‘lsa;
- fanga   tegishli     qonunlar   va   boshqa   me’yoriy   hujjatlarni   o‘zlashtirgan
bo‘lsa .
v )  3  ba h o olish   uchun talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi 
lozim:
- fan haqida umumiy tushunchaga ega bo‘lsa; - fandagi   mavzularni   tor   doirada   yoritib,   bayon   qilishda   ayrim
chalkashliklarga yo‘l qo‘yilsa;
- bayon qilish ravon bo‘lmasa;
- fan bo‘yicha savollarga mujmal va chalkash javoblar olinsa;
- fan bo‘yicha matn puxta shakllantirilmagan bo‘lsa .
g) quyidagi hollarda talabaning bilim darajasi qoniqarsiz 2 ba h o bilan 
baholanishi mumkin:
- fan bo‘yicha mashg‘ulotlarga tayorgarlik ko‘rilmagan bo‘lsa;
- fan bo‘yicha mashg‘ulotlarga doir hech qanday tasavvurga ega bo‘lmasa;
- fan bo‘yicha matnlarni boshqalardan ko‘chirib olganligi sezilib tursa;
- fan bo‘yicha matnda jiddiy xato va chalkashliklarga yo‘l qo‘yilgan bo‘lsa;
- fanga doir berilgan savollarga javob olinmasa;
- fanni bilmasa.
Talabalar bilimini baholash
Ushbu   fan   (modul)   bo yichaʻ   talabalar   bilimini   baholash   semestr   davomida
o quv materiallarini (testlar	
ʻ   va yozma ishlar) bajarishga asoslanadi .  Dars davomida
talabalar   100   ballik   tizimda   baholanadi.   S h undan ,   talabaning   dars
mashg ulotlaridagi ishtiroki, mustaqil ishlar va joriy natijalar uchun 20 ball, oraliq	
ʻ
naz orat   uchun   30   ball,   yakuniy   nazorat   uchun   50   ball   beriladi.   Yakuniy   nazorat
yozma   shaklda   amalga   oshiriladi.   Joriy,   oraliq   va   nazorat   vazifalari   quyidagicha
taqsimlanadi:
TALABALAR BILIMINI BAHOLASH TARTIBI
Reytingni
baholash turlari Maks.
ball Bajariladigan topshiriqlar Topshiriqlarni
bajarilish muddati*
joriy nazorat ,
shundan 20 O quv jarayonining jadvali bo yicha	
ʻ ʻ
-  Dars
mashg ulotlaridagi	
ʻ
ishtiroki 4 T alabaning dars jadvaliga muvoffiq
ma ruza, seminar, amaliy mashg ulot,	
ʼ ʼ
laboratoriya mashg ulotlarida ishtirok	
ʼ
etishi. Talabalarning dars
mashg ulotlariga ishtirok etishlari	
ʼ
majburiy hisoblanadi va talablarning
dars mashg ulotlariga ishtiroki	
ʼ
rag batlantiriladi.
ʼ Fanning dars
jadvalidagi auditoriya
vaqtiga mos holda
- Amaliy
mashg ulotlardagi	
ʻ
faolligi 4 Fanning xususiyatidan kelib chiqqan
holda, amaliy mashg ulotlarda og zaki	
ʼ ʼ
so rov, test o tkazish, suhbat, nazorat	
ʼ ʼ
ishi, keys stadi, kazus yoki loyiha,
kurs ishi, uy vazifalarini bajarishi Fanning dars
jadvalidagi auditoriya
vaqtiga mos holda - Mustaqil  ta limʻ 12 Talabalar mustaqil ishlari bo ycha	
ʻ
berilgan savollar boyicha esse,
konspekt tayyorlaydi va amaliy
mashg ulotlardagi muzokaralarda	
ʻ
ishtirok etishi talab etiladi Har bir mavzu bo yicha	
ʻ
berilgan topshiriqlarni
bajarish
Oraliq   nazorat ,
shundan 3 0 Tasdiqlangan jadval asosida
Oraliq   nazorat ,
shundan 3 0 Tasdiqlangan jadval asosida test
nazorati o tkaziladi. (30 ta savoldan	
ʻ
iborat test topshiriqlari uchun 1
balldan jami 30 ball) Testning 60%
(18 ta savol) savollari mustaqil ta lim	
ʻ
topshiriqlaridan iborat bo ladi.	
ʻ Dars hajmining 85-90%
ni o tgandan so ng	
ʻ ʻ
Y a kuniy nazorat 50 Tasdiqlangan jadval asosida O quv bo limi
ʻ ʻ
tomonidan tasdiqlangan
muddatlarda
Mustaqil ta lim	
ʻ 30 Tanlab olingan mustaqil ish
mavzularidan kichik guruhlar tarkibi
(5-6 nafar talaba)da mavzu bo yicha	ʻ
taqdimot tayyorlash va uni himoya
qilish Dars mashg ulotlarining	
ʻ
70-80% o tilgandan
ʻ
so ng
ʻ
Yakuniy nazorat 20 Yozma ish shaklda o tkazilsa	
ʻ : (5 ta
savol, 4 balldan: jami 20 ball)
auditoriya soati va mustaqil ta lim	
ʻ
topshiriqlari mavzulari bo yicha	
ʻ
Test shaklda o tlazilsa:	
ʻ  auditoriya
soati va mustaqil ta lim topshiriqlari	
ʻ
mavzulari bo yicha	
ʻ  30 ta testni
bajarish O quv bo limi va	
ʻ ʻ
dekanat tomonidan
tasdiqlangan
muddatlarda
Jami 100
Talabaning   semestr   davomida   fan   bo yicha   to plagan   umumiy   balli   har   bir	
ʼ ʼ
nazorat   turidan   belgilangan   qoidalarga   muvofiq   quyidagi   formula   orqali
hisoblanadi:
YaB=DI+JN+ON+YaN
bu yerda:  DI  – dars mashg ultotlaridagi ishtirok; JN – joriy nazorat; ON – oraliq	
ʼ
nazorat; YaN – yakuniy nazorat.
Eslatma:   dars   mashg ultotlaridagi   ishtiroki,   joriy   nazorat   va   oraliq	
ʼ
nazoratlar   uchun   ajratilgan   jami   ballar   (50   ball)ning   kamida   60   foizini   to play	
ʼ
olmagan talabaning yakuniy nazoratga kirishiga ruxsat berilmaydi. JN (20 ball) ballar konvertatsiyasi
B aho B all O‘ zlashtirish
“5” 18-20 90-100%
“4” 14-17 70-89 ,9 %
“3” 12-13 60-69 ,9 %
“2” 0-11 0-59 ,9 %
ON mezoni (30 ball)   ballar konvertatsiyasi
B aho B all O‘ zlashtirish
“5” 27-30 90-100%
“4” 21-26 70-89 ,9 %
“3” 18-20 60- 6 9 ,9 %
“2” 0-17 0-59 ,9 %
YAN ( 5 0 ball)   ballar konvertatsiyasi
bah
o ball o’zlashtirish
“5” 45-50 90-100%
“4” 35-44 70-89 ,9 %
“3” 30-34 60-69 ,9 %
“2” 0-29 0-59 ,9 %
Talabalar o‘zlashtirishini baholash tizimlarini qiyosiy taqqoslash
JADVALI
“5”baholik
tizimi Yevropa kredit transfer
tizimi (ECTS-Europen
Credit Transfer System) “100” ballik
shkala (%)
“5”(a’lo) “A” 90 — 100
“4”(yaxshi) “B”
70 — 89,9
“C”
“3”(qoniqarli) “D”
60 — 69,9
“E” “2”(qoniqarsiz) “FX”
0 — 59,9
“F”
Fan o‘qituvchisi to‘g‘risida ma’lumot
Muallif  (lar) : B.E.Turayev –  TISU,  magistranti
E-mail: tbahrom@mail.ru
Tashkilot: Termiz   iqtisodiyot   va   servis   universiteti,   “ Iqtisodiyot ”
kafedrasi
Taqrizchilar: Amonov   M.   –   TISU ,   « Iqtisodiyot »   kafedrasi   katta
o’qituvchisi, PhD
Mazkur   sillabus   universitet   Kengashining   202 4- yil   2 - oktyabr dagi   1-sonli
yig‘ilish bayoni bilan tasdiqlangan.
Mazkur   sillabus   “ IQTISODIYOT ”   kafedrasining   202 4 -yil   2 - oktyabr dagi   1 -
sonli yig‘ilish bayoni bilan tasdiqlangan.
O‘quv-uslubiy bo‘ lim  boshlig‘i :                   Z .  Turayev
Fakultet dekani A. Absamatov
Kafedra mudiri :                                                 T. Mamadjanova
Tuzuvchi :                                                 M. Amonov

SILLABUS - ishlab chiqarishni tashkil etish

Купить
  • Похожие документы

  • O’z Milliy bank amaliyot hisoboti
  • Iqtisodiyot va moliya bo‘limi amaliyot hisoboti amaliyot hisoboti
  • Ipoteka bank amaliyot Mirobod filiali
  • "Trastbank" bitiruv oldi amaliyot
  • Turonbank bitiruv oldi amaliyoti

Подтвердить покупку

Да Нет

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Инструкция по снятию с баланса
  • Контакты
  • Инструкция использования сайта
  • Инструкция загрузки документов
  • O'zbekcha