Войти Регистрация

Docx

  • Рефераты
  • Дипломные работы
  • Прочее
    • Презентации
    • Рефераты
    • Курсовые работы
    • Дипломные работы
    • Диссертациии
    • Образовательные программы
    • Инфографика
    • Книги
    • Тесты

Информация о документе

Цена 10000UZS
Размер 31.9KB
Покупки 0
Дата загрузки 24 Февраль 2025
Расширение docx
Раздел Образовательные программы
Предмет Педагогика

Продавец

G'ayrat Ziyayev

Дата регистрации 14 Февраль 2025

81 Продаж

Ta’lim menejmenti metodlari, boshqaruv qarorlari test

Купить
Ta’lim menejmenti metodlari, boshqaruv qarorlari
1. Ta’lim menejmenti nima?
A) Ta’lim tizimini rivojlantirish jarayoni
B) Ta’lim jarayonini boshqarish faoliyati
C) Maktab darslarini o’tkazish
D) Faqat o’quvchilar bilan ishlash
Javob:  B
2. Boshqaruv qarorlari qachon samarali bo’ladi?
A) Shoshilinch qabul qilinganda
B) Aniq ma’lumotlarga asoslanganida
C) Faqat rahbarning fikriga asoslanganda
D) Tasodifiy qarorlar qabul qilinganda
Javob:  B
3. Boshqaruv qarorlari turlari qaysilar?
A) Strategik va amaliy
B) Rejalashtirilgan va tasodifiy
C) Faol va passiv
D) Faqat jamoaviy qarorlar
Javob:  A
4. Ta’lim menejmentida rejalashtirish qanday ahamiyatga ega?
A) Faqat vaqtni tejash uchun
B) Faoliyatni maqsadga muvofiq tashkil etish uchun
C) Hamma vazifalarni avtomatik bajarish uchun
D) Ortga qaytishning oldini olish uchun
Javob:  B
5. Ta’lim jarayonini tahlil qilishning asosiy maqsadi nima?
A) O’quvchilarni jazolash
B) Natijalarni baholash va takomillashtirish
C) Byudjetni nazorat qilish D) Faqat rahbarlarga hisobot taqdim etish
Javob:  B
6. Qaysi omil boshqaruv qarorlarini qabul qilishda muhim ahamiyatga ega?
A) Shaxsiy his-tuyg’ular
B) Tahlil qilingan ma’lumotlar
C) Tasodifiy tanlov
D) Imkoniyatlarni cheklash
Javob:  B
7. Ta’lim menejmentining asosiy vazifasi nima?
A) Maktab faoliyatini to’xtatish
B) Ta’lim sifatini oshirish
C) Faqat o’qituvchilarni kuzatish
D) Byudjetni tejash
Javob:  B
8. Qaysi bosqich boshqaruv qarorlarini amalga oshirishda muhim?
A) Monitoring va baholash
B) Faqat rejalashtirish
C) Faqat xabar berish
D) Hammasini o’z ichiga oladi
Javob:  A
9. Ta’lim menejmentida jamoaviy qarorlarning afzalligi nimada?
A) Hamkorlikni oshirish
B) Mas’uliyatni o’tkazish
C) Vaqtni tejash
D) Yagona fikrni amalga oshirish
Javob:  A
10. Strategik qarorlar qaysi davrga qaratilgan?
A) Qisqa muddatli
B) O’rta muddatli
C) Uzoq muddatli D) Faoliyatning istalgan bosqichiga
Javob:  C
11. Boshqaruv qarorlarini o’z vaqtida qabul qilishning foydasi nimada?
A) Muammolarni tez hal etish
B) Ma’lumotlarning kamligi
C) Har doim ijobiy natija berish
D) Qiyinchiliklardan qochish
Javob:  A
12. Ta’lim menejmentida nazorat qachon amalga oshiriladi?
A) Faqat dars so’ngida
B) Faoliyat davomida va so’ngida
C) Faqat o’qituvchilar uchun
D) O’quv yilining boshida
Javob:  B
13. Boshqaruvda muammo aniqlashning asosiy bosqichi nima?
A) Maqsadlarni belgilash
B) Vaziyatni tahlil qilish
C) Qaror qabul qilish
D) Natijalarni kuzatish
Javob:  B
14. Ta’lim jarayonida motivatsiyaning ahamiyati nima?
A) Tushkunlikka tushishni kamaytirish
B) O’qitish samaradorligini oshirish
C) Faqat o’quvchilarni rag’batlantirish
D) Ish tartibini qat’iylashtirish
Javob:  B
15. Qarorlarni qabul qilish uchun rahbar qanday ko’nikmaga ega bo’lishi kerak?
A) Texnik bilimlar
B) Analitik tahlil qobiliyati
C) Raqobatchilarni kuzatish D) Faqat kommunikativ mahorat
Javob:  B
16. Amaliy qarorlar qanday xususiyatga ega?
A) Uzoq muddatga mo’ljallangan
B) Muammoni tezkor hal qilishga yo’naltirilgan
C) Tahliliy bosqichga asoslangan
D) Faqat rahbarlar tomonidan qabul qilinadi
Javob:  B
17. Ta’lim menejmentida innovatsion texnologiyalarni qo’llashning foydasi?
A) Moliyaviy xarajatlarni kamaytirish
B) Ta’lim sifatini oshirish
C) Faqat jarayonni avtomatlashtirish
D) Ta’lim jarayonini murakkablashtirish
Javob:  B
18. Qaysi omil boshqaruvning muvaffaqiyatli bo’lishini ta’minlaydi?
A) Resurslarni to’g’ri taqsimlash
B) Rahbarning tajribasi
C) Jamoaning fikri
D) Faqat moliyaviy ko’mak
Javob:  A
19. Nazorat jarayonining asosiy qismi nima?
A) Xatolarni aniqlash
B) Natijalarni kuzatish va baholash
C) Resurslarni tahlil qilish
D) Rahbarni kuzatish
Javob:  B
20. Ta’lim menejmenti muammolarni hal qilishda qaysi tamoyilga asoslanadi?
A) Hamkorlik va ochiqlik
B) Shaxsiy maqsadlar
C) Nazoratni kuchaytirish D) Qat’iyat va tartib
Javob:  A
1. B
2. B
3. A
4. B
5. B
6. B
7. B
8. A
9. A
10. C
11. A
12. B
13. B
14. B
15. B
16. B
17. B
18. A
19. B
20. A

Ta’lim menejmenti metodlari, boshqaruv qarorlari test

Купить
  • Похожие документы

  • Ona tili darslarida oʻquvchi tasavvurini rivojlantirish metodikasi. 5-sinf
  • 3-sinfda ona tili va o’qish savodxonligi darslarida o’quvchilarning yozuv malakalarini shakllantirish usullari.
  • Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining ijodiy fikrlashini rivojlantirishni STEAM taʼlimi orqali amalga oshirish usullari kurs ishi
  • Elektron darsliklar va ularga qo‘yiladigan talablar
  • 1–2-sinf o‘quvchilarining matematik madaniyatlarini shakllantirish

Подтвердить покупку

Да Нет

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Инструкция по снятию с баланса
  • Контакты
  • Инструкция использования сайта
  • Инструкция загрузки документов
  • O'zbekcha