Kirish Roʻyxatdan oʻtish

Docx

  • Referatlar
  • Diplom ishlar
  • Boshqa
    • Slaydlar
    • Referatlar
    • Kurs ishlari
    • Diplom ishlar
    • Dissertatsiyalar
    • Dars ishlanmalar
    • Infografika
    • Kitoblar
    • Testlar

Dokument ma'lumotlari

Narxi 20000UZS
Hajmi 7.1MB
Xaridlar 0
Yuklab olingan sana 04 Iyun 2025
Kengaytma pptx
Bo'lim Kurs ishlari
Fan Maktabgacha va boshlang'ich ta'lim

Sotuvchi

Baxtiyor

Ro'yxatga olish sanasi 03 May 2024

15 Sotish

Boshlang‘ich ta’lim didaktikasining maqsad va vazifalari

Sotib olish
«BOSHLANG‘ICH TA’LIM VA GUMANITAR FANLAR» KAFEDRASI
“ Boshlang‘ich ta’lim bakalavr yo‘nalishi sirtqi bo‘lim”   2  - kurs talabasi
_________________________________________NING
“Boshlang‘ich ta’lim pedagogikasi” fanidan
MAVZU: “BOSHLANG‘ICH TA’LIM DIDAKTIKASINING MAQSAD VA 
VAZIFALARI”
KURS ISHI  MUNDARIJA:
KIRISH
I.BOB: BOSHLANG ICH TA LIM TA LIM DIDAKTIKASINING MOHIYATI VA ʻ ʼ ʼ
QONUNIYATLARI
1.1. Boshlang‘ich ta’lim didaktikasining predmeti  va uning vazifalari
1.2. Boshlang‘ich ta’lim didaktikasining asosiy kategoriyalari
II.BOB:    BOSHLANG‘ICH	
 TA’LIM	 DIDAKTIKASI  VA  UNING  PAYDO  BO‘LISH 
NAZARIYASI 
2.1. Boshlang ich ta lim didaktikasining yaratilishi va rivojlanishi haqida	
ʻ ʼ
2.2. Boshlang‘ich ta’lim didaktikasi nazariyasi va o‘qitish jarayonida asosiy bosqichlari 
XULOSA
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO`YXATI                                    XULOSA
Xulosa  qilib  aytganda      O zbekiston  sharoitida  umumiy  didaktika  masalalari  yaxshi  tadqiq  etilgan.  Ayni ʻ
paytda, boshlang ich ta lim didaktikasi bo yicha ilmiy ishlanmalar kam. Shu sababli oliy pedagogik ta lim 	
ʻ ʼ ʻ ʼ
jarayonida  talabalarning  boshlang ich  ta lim  didaktikasi  muammolari  bo yicha  ilmiy  tadqiqotchiligini 	
ʻ ʼ ʻ
kuchaytirish  dolzarb  bo lib  turibdi.  Boshlang ich  ta lim  didaktikasining  umumiy  samaradorligi  4-sinf 	
ʻ ʻ ʼ
bitiruvchilarining  bilim  va  ko nikma  darajasi  bilan  belgilanadi.  O zbekiston  Respublikasi  Prezidenti 	
ʻ ʻ
Shavkat  Mirziyoevning  tashabbusi  bilan  boshlang ich  ta lim  bitiruvchilarini  umumiy,  Prezident  va 	
ʻ ʼ
ixtisoslashtirilgan  maktablarga  tayyorlash  vazifasi  qo yildi.  Shu  ma noda  boshlang ich  ta limni 	
ʻ ʼ ʻ ʼ
bitiruvchilar  ushbu  ta lim  maskanlarining  qaysi  birida  ko p  o qishiga  qarab  boshlang ich  ta lim 	
ʼ ʻ ʻ ʻ ʼ
didaktikasining umumiy samaradorligi baholanishi tarkib topdi. Bu yangilik boshlang ich ta lim didaktikasi 	
ʻ ʼ
samaradorligida asosiy mezonlardan biri sifatida qaralmoqda. Shunday qilib, hozirgi zamon “Boshlang ich 	
ʻ
ta lim didaktikasi” mazmuni o ziga xos xususiyatlarga egaligi bilan pedagogik fanlar tarkibida muhim o rin 	
ʼ ʻ ʻ
tutadi.

KURS ISHI UCHUN SLAYD

Sotib olish
  • O'xshash dokumentlar

  • “1-2 sinfda Ot turkumini o‘rgatish metodikasi”
  • Tarbiyachining jamiyatda tutgan o'rni
  • Bоshlаng‘ich sinf о‘quvchilаridа xаlq оg‘zаki ijоdi оrqаli krеаtiv qоbiliyаtni rivоjlаntirish
  • Bolalarning mustaqil tasviriy faoliyatlari burchagining jihozlari va materiallari
  • Aplikatsiya uchun materiallar

Xaridni tasdiqlang

Ha Yo'q

© Copyright 2019-2025. Created by Foreach.Soft

  • Balansdan chiqarish bo'yicha ko'rsatmalar
  • Biz bilan aloqa
  • Saytdan foydalanish yuriqnomasi
  • Fayl yuklash yuriqnomasi
  • Русский