Дата регистрации 05 Декабрь 2024
150 ПродажIlk qadam davlat o`quv dasturi bilan tanishtirish mazmuni
MUNDARIJA
KIRISH.....................................................................................................................
I.BOB. “ILK QADAM” DAVLAT O‘QUV DASTURI…………………………
1.1. “Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi va uning tarkibiy qismlari……………..
1.2.Maktabgacha yoshdagi bolalarni sezish qobiliyatlarini rivojlantirish ahamiyati.....................................................................................................................
1.3. Ilk qadam" oʻquv dasturi sifatli taʼlim va tarbiya kafolati...........................
II-BOB ILK QADAM DAVLAT DASTURI ASOSIDA BOLALARNI SAVODGA O`RGATISH
2.1. Maktabgacha yoshdagi bolalarga ta’lim-tarbiya berishning asosiy vazifalari…………………………………………………………………………….
2.2. Bolalarni savodxonlikka o`rgatishda davlat talablarining o`rni………….
2.3. Maktabgacha yoshdagi bolalarni o`qish va savodga tayyorlash…………
III.BOB. MAKTABGACHA TAʼLIMDA BOLANI ERTA RIVOJLANISHI VA MAKTABGACHA TAʼLIMGA TAYYORLASH DASTURI.......................
3.1.Maktabgacha taʼlimda bolani rivojlanishi va maktabgacha taʼlimga tayyorlash....................................................................................................................
3.2. Maktabgacha yoshdagi bolalarning ijodiy qobiliyatini aniqlash…………
3.3.Maktabgacha yoshdagi bola sezish qobiliiyatlarini rivojlantirish bosqichlari……………………………………………………………………………………………………………………………………………
XULOSA....................................................................................................................
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR..................................................................
KIRISH
Mavzuning dolzarbligi: Bugungi kunda oliy ta’lim tashkilotlarida talabalarning nazariy va amaliy bilimlarini yanada oshirish maqsadida mamlakatimizda juda katta ishlar amalga oshirilmoqda. Amaliyot jarayonida talabalar nazariy olgan bilimlarini yanada boyitadilar. Pedagogik amaliyot oliy o’quv yurtida malakali mutaxassislar tayyorlash nuqtai nazaridan o’quv jarayonining ajralmas qismi hisoblanadi. Mazkur pedagogik amaliyot talabaga o’quv yurtida olgan nazariy va amaliy bilimlarini amaliyotda sinab ko’rish, pedagogik faoliyatni egallashda dastlabki malaka va ko’nikmalarni o’zlashtirish, turli yosh guruhlarida bolalar bilan ishlash tajribasini egallashga xizmat qiladi.
Universitet rektorining talabalarni pedagogik amaliyotga chiqarish to’g’risidagi buyrug’i chiqqach, kafedra qoshida pedagogik amaliyotga bag’ishlangan seminar-trening yoki konferensiya o’tkaziladi. Konferensiyada amaliyot maqsadi va vazifalari bilan talabalar tanishtiriladi, amaliyot rahbarlari tegishli ko’rsatmalarni beradilar, kunlik va haftalik hisobot vaqtlari kelishib olinadi. Shuningdek, amaliyotchi-talabalarga kafedradan zarur qo’llanmalar, tarqatma materiallar va vositalar taqdim etiladi. Amaliyotchi-talaba ilmiy-uslubiy qurollangan holda amaliyotga kuzatilishi zarur. Talabalar ta’lim muassasasida malakali tarbiyachilarining 20-25 ta mashg’ulotiga qatnashgan holda mashg’ulotni tashkil etish ko’nikmasiga ega bo’lishi kerak.
Mustaqillik yillarida respublikamizda ta`lim tarbiya sohasida amalga oshirilgan islohatlar va bu borada yaratilayotgan imkoniyatlar nihoyatda kengayib bugungi kunda davlatimiz siyosatining muhim ustuvor yo`nalishlaridan biriga aylanib bormoqda. Jumladan uzluksiz ta`limning dastlabki bo`g`ini hisoblangan maktabgacha ta`lim sohasining ayni paytdagi rivojlanishi buning yorqin isbotidir. Maktabgacha ta`limning bosh maqsadi bolalarni maktabdagi o`qishga tayyorlash, ularni sog`lom har tomonlama rivojlangan mustaqil shaxs bo`lib shakllantirish, milliy va umumbashariy qadriyatlar ruhida tarbiyalangan barkamol shaxsni voyaga yetkazishdan iboratdir. Shu boisdan ham maktabgacha ta`lim bola hayotining muhim davrlaridan biri hisoblanadi. Ayni davrdagi maktabgacha ta`lim muassasalari avvalgisidan butkul farq qiladi.
Kurs ishining maqsadi: Ilk qadam o’quv dasturi bo’yicha faoliyat markazlarida bolalarning sezish qobiliyatlarini rivojlantirish.
Kurs ishining vazifasi: Ilk qadam o’quv dasturi bo’yicha faoliyat markazlarida bolalarning sezish qobiliyatlarini rivojlantirishning ahamiyati hamda uni o‘rganilish bosqichlari.
Kurs ishining tashkiliy tuzilmasi:Ushbu kurs ishi 3 ta bob 9 ta reja hamda xulosa va foydalanilgan aadabiyotlardan iborat.