Дата регистрации 05 Декабрь 2024
113 ПродажSinf rahbarining o'quvchilarga bo'lgan munosabatida pedagogik mahoratning ahamiyati.
MUNDARIJA KIRISH………………………………………………………………………….…3
I.BOB. SINF RAHBARINING O`QUVCHILARGA BO`LGAN MUNOSABATIDA PEDAGOGIK MAHORATNING AHAMIYATI
1.1 Sinf rahbarining sinf jamoasi bilan tarbiyaviy ishlar mazmuni………………6
1.2 Sinf rahbarining faoliyatiga qo’yiladigan pedagogik va psixologik talablar…11
1.3 Pedgogik faoliyatining o’ziga hos hususiyatlari………………………………17
II.BOB. SINF RAHBARINING O`QUVCHILAR BILAN ISHLASH MAHORATI
2.1. Sinf rahbarining o’quvchi shaxsi va jamoani o’rganishdagi mahorati………20
2.2. Sinf rahbari tarbiyaviy faoliyatining shakl va metodlar ……………………24
2.3. Sinf rahbarining pedagogic mahorat tizimi………………………………….29
III.BOB SINF RAHBARINING O’QUVCHI, OILA VA JAMOATCHILIK BILAN PEDAGOGIK AHAMIYATI
3.1.Sinf rahbari ish faoliyatida muloqot psixologiyasining ahamiyati,o`quvchilar bilan ishlash…………………………………………………………………..…34
3.2.Tarbiyaviy ishlarni amalga oshirishda "Oila, mahalla, maktab hamkorligi" Konsepsiyasining o’rni va ahamiyati…………………………………………….37
3.3 Sinf rahbarining oila va jamoa bilan olib boradigan faoliyati………………..42
XULOSA ………………………………………………………………………..44
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR………………………………………..47