Дата регистрации 05 Декабрь 2024
111 ПродажTa'lim menejmentini o'qitishda og'zaki metodlaridan foydalanish
KIRISH.....................................................................................................................3
I BOB O’QITISH METODLARINING TASNIFI. O’QITISH JARAYONIDA QO’LLANILADIGAN METODLARGA QO’YILADIGAN TALABLAR. METODLARNING TURLARI
1.1 O’qitish metodlarining tasnifi.............................................................................5
1.2 Og'zaki ta'limda darslarni tuzish va tayyorlash jarayonida og'zaki metodlardan foydalanish..................................................................................................................9
1.3 O’qitish jarayonida tarbiya metodlaridan foydalanish......................................12
II BOB TA`LIM MUASSASASI MENEJMENTI
2.1 Boshqarishning mohiyati va tuzilishi ..............................................................18
2.2 Og'zaki ta'limni boshqarishda muhim qoidalari va tavsiflar.............................21
2.3 Ta’lim tizimini boshqarishning maqsadi, vazifalari va turlari..........................23
II BOB : OG'ZAKI TA'LIMNING ASOSIY ASOSLARI
3.1 Interaktivlikning o'zining o'rni va ahamiyati...................................................28
3.2 Og'zaki ta'lim jarayonida talabalar bilan munosabatlarni boshqarish uchun zarur vositalar va ko'nikmalar.............................................................................................31
3.3 Og'zaki ta'limni o'qitish jarayonida talabalar uchun maslahat va qo'llanmalar...34
XULOSA..................................................................................................................37
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR................................................................38
Kurs ishining dolzarbligi: Bugungi kunda boshqa sohalar qatorida ta’lim sohasida islohatlar olib borilmoqda shu o’rinda Maktab menejmenti sohasida ham bir qancha ishlar amalga oshirilmoqda, jumladan respublikamizning qatop oliy ta’im muassalari qatorida
Xozirgi kunda rivojlangan davlatlarning ta’limitizimidan andoza oladiganbo’lsak bugungi kunning talabi avvalom bor ta’limni to’g’ri tashkil etish yuritish hisoblanadi, shu sabab instituti tomonidan ushbu ta’lim yo’nalishini kelajakda rivojlantirish hamda qo’shimcha kasb egasi sifatida diplomlar berish ishlari yuzasidan bir qancha ishlar olib borilmoqda.
Bularning hammasi jahondagi ta’limi rivojlangan davlatlar qatorida kirish, Prezidentimiz Sh.M.Mirziyoyev aytganlaridek ta’lim muassasalari faoliyatini tubdan yaxshilash, eng ilg’or xorijiy tajribani o’rganish, har jihatdan zamonaviy tizim yaratish bugungi kunning talabi, ta’limni rivojlantirmasdan hech bir sohani rivojlantirib bo’lmaydi degan fikrlari negizida qanchalik chuqur ma’no kasb etishi bizga ma’lum, shu nuqtai nazardan eng avvalo ta’lim sohasini, ta’lim sohasida boshqaruvni rivijlantirish, boshqarish va nazoratqilish orqali natijagaerishish mumkinligini inobatgaolib ta’lim menejmentiga alohida e’tibor berilmoqda.
Kurs ishining maqsadi: Ta’lim menejmentini o’qitishda o’g’zakimetodlardan foydalanish jarayoniga yangi innovatsiyalarni joriy etish.
Mavzu vazifalari: Kurs ishimizning vazifalari quyidagilardan iborat:
Kurs ishiningobekti: Ta’lim menejmentini boshqarish fanlarinisamarali o’qitish qonuniyatlari, tamoyillari, omillari, mazmuni, shakl, metod, vosita, usul va texnologiyasini, pedagogik faoliyatning muhim tarkibiy elementlarini o’rganish, samarali ta’limni tashkil etish, pedagog va talabalarning munosabatlari jarayoni hisoblanadi.
Kurs ishiningpredmeti Ta’lim menejmentini boshqarish fanlarining metodologik asoslari, yetakchi pedagogik ta’limotlar, muhim nazariy g‘oyalari, yangichapedagogik yondashuv (paradigma)lar sanaladi.